АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция
|
Комплект тестовых заданий по
«История Буддизма» на казахском языке
Уровень 1
Вопрос №1
V1
| Адамның болашақ туылуы карма заңымен анықталатын діни ілім тән діндер
|
| Индуизм
|
| Конфуцийшілдік
|
| Чарвака
|
| Даосизм
|
| Зороастризм
|
Вопрос №2
V1
| Үндістанда буддизмнің пайда болған ғасыры
|
| Б.з.д VI ғ.
|
| Б.з.д VIII ғ.
|
| Б.з.д XV ғ.
|
| Б.з.д XI ғ.
|
| Б.з.д XII ғ.
|
| Б.з.д IX ғ.
|
Вопрос №3
V1
| Буддизм ресми дін ретінде жарияланған кезең
|
| Б.з.д. 250 ж.
|
| Б.з.д. 450 ж
|
| Б.з.д. 550 ж
|
| Б.з.д. 457 ж
|
| Б.з.д. 655 ж
|
| Б.з.д. 544 ж
|
Вопрос №4
V1
| Будда дінінің негізін қалаушы ретінде көрсетілетін тұлға
|
| Сирвата Сиддхартха Гаутама
|
| Шуддходана
|
| Кришна
|
| Махавира
|
| Маитрея
|
Вопрос №5
V1
| Буддизмдегі басты кітап
|
| Трипитака
|
| Авеста
|
| Рамаяна
|
| Махабхарата
|
| Артхашастра
|
Вопрос №6
V1
| Будда өмірге келген мемлекет
|
| Кошала
|
| Ватся
|
| Магадха
|
| Аванта
|
| Маурья
|
Вопрос №7
V1
| Көне Үндістандағы касталардың ішіндегі дұрыс көрсетілмегені
|
| Брахманы
|
| Кшатрии
|
| Вайшьи
|
| Магадха
|
| Шудр
|
Вопрос №8
V1
| Буддизмдегі басты мәселе
|
| Сансара жайлы
|
| Рухани даму жайлы
|
| Құтқарылу, жанды құтқару жайлы
|
| Нирвана туралы
|
| Карма туралы
|
Вопрос №9
V1
| Буддизмнің басқа діндерден ерекшелігі
|
| Политеизм
|
| материалды әлемді жоққа шығару
|
| тәні бар құдайды жоққа шығару
|
| Нирванаға жету
|
| қайырымдылықты мадақтау
|
| Дұрыс жол көрсету
|
Вопрос №10
V1
| Материалистік сипатқа ие Үндістандағы діни көзқарас
|
| Буддизм
|
| Джайнизм
|
| Чарвака
|
| Йога
|
| Миманса
|
Вопрос №11
V1
| Буддизм пайда болған аудан
|
| Оңтүстік-шығыс Үндістан
|
| Оңтүстік-батыс Үндістан
|
| Солтүстік-шығыс Үндістан
|
| Солтүстік- батыс Үндістан
|
| Оңтүстік Үндістан
|
| Батыс Үндістан
|
Вопрос №12
V1
| Буддизмнің алғашқы әдеби дереккөздері пайда болған кезең
|
| Б.з.д. VI ғ.
|
| Б.з.д. IV ғ.
|
| Б.з.д. II-I ғғ.
|
| Б.з. І ғ.
|
| Б.з. ІІ ғ.
|
| Б.з. ІІІ ғ.
|
Вопрос №13
V3
| Буддизмнің философиялық бағыттары
|
| Хинаяна, Махаяна
|
| Кришнаизм, Ламаизм
|
| Брахманизм, Джаинизм
|
| Индуизм, Вишнуизм
|
| Сикхизм, Зороастризм
|
Вопрос №14
V3
| Буддизмнің үнді жерінде кеңінен таралмауының себебі
|
| Үнді жеріндегі қалыптасқан каста жүйесіне қарсы шықты
|
| Табиғаттың қолайсыздығына байланысты
|
| Буддизм үнді жерінде касталық жүйені жақтады
|
| Халықтың қарсылығына ұшырады
|
| Гаутаманың шәкірттері болмады
|
Вопрос №15
V3
| Буддизмнің негізгі мақсаты
|
| Нирваннаға жету
|
| Аспанга жету
|
| Сансарадан шықпау
|
| Карманы мойындамау
|
| Индуизімге қарсы шығу
|
Вопрос №16
V3
| Буддизмнің махаяна бағытының таралу аумағы
|
| Непал
|
| Туркия
|
| Морокка
|
| Колумбия
|
| Судан
|
Вопрос №17
V3
| Хинаяна сөзінің мағынасы
|
| Тар жол
|
| Кең жол
|
| Үлкен шеңбер
|
| Барлық адам жететін жол
|
| Үндістер ғана құтылатын жол
|
Вопрос №18
V3
| Буддизмнің Трипитаканы құрайтын қасиетті кітаптарынан бірі
|
| Виная питака
|
| Веда
|
| Сангха питака
|
| Бхагавадгита
|
| Авеста
| | |
Вопрос №19
V3
| Буддизімдегі махаяна бағытының мақсаты
|
| Тар жол
|
| Кең жол
|
| Кіші шеңбер
|
| Тақуалар ғана жететін жол
|
| Кезкелген адам жете алмайтын жол
|
Вопрос №20
V3
| Хинаяна бағытының аз таралу себебі
|
| Жалпы халыққа арналмаған
|
| Ұлтшылдықты уағыздайды
|
| Экономикалық жағдайы төмен
|
| Тақуаларға арналмаған ілім болғандықтан
|
| Адамдардың қалауына байланысты
|
Вопрос №21
V3
| Ваджраяна бағытының сөздік мағынасы
|
| Үлкен жол
|
| От шеңбері
|
| Жабық шеңбер
|
| Гаухар тас шеңбері
|
| Монахтық жол
|
| Киелі шеңбер
|
Вопрос №22
V3
| Ваджраяна бағытының махаянадан ерекшелігі
|
| Иогамен айналысады
|
| Мантралар оқымайды
|
| Әр түрлі ритуалдарды жасамайды
|
| Перілермен байланысады
|
| Будданы мойындамайды
|
| Кітап оқуға тыйым салады
|
Вопрос №23
V3
| Сидхарта Гаутама өз ілімін таратуда қарсы шыққан мәселесі
|
| Ведаларға
|
| Өмірге
|
| Табиғатқа
|
| Тірі жан баласына
|
| Діни сенім бостандығына
|
Вопрос №24
V3
| Буддизм үнді жерінде таралды
|
| Құқықтық жүйе ретінде
|
| Этикалық дін ретінде
|
| Саяси дін ретінде
|
| Қоғамдық дін ретінде
|
| Табиғи дін ретінде
|
Вопрос №25
V3
| Хинаяна бағытында нирванаға түсе алады
|
| Батырлар
|
| Монахтар
|
| Басқа діндегілер
|
| Басшылар
|
| Шаруалар
|
| Кез-келген адам
|
Вопрос №26
V3
| Буддизмдегі ахимса дегеніміз
|
| Қауіп төндірушіні өлтір
|
| ешкімге зиян келтірме
|
| Шарап, масайтатын ішімдіктерге аса берілме
|
| Ойын сауықтан өзіңді тыйма
|
| Өтірік айтқанға, адал бол
|
| Жамандыққа жамандықпен жауап бер
|
Вопрос №27
V3
| Буддизмнің басты дүниетанымдық категорияларынан бірі
|
| Кришна
|
| Ақиқат
|
| Дхарма
|
| Шива
|
| Игілік
|
| Вишну
|
Вопрос №28
V3
| Карма – бұл:
|
| Жеке мінез-құлықпен және оның салдарының жиынтығы
|
| Буддизмдегі тағдырға қарсы заң
|
| Ежелгі Мысыр дінінің элементі
|
| Құрбандық шалу
|
| Адамның болмысы
|
Вопрос №29
V3
| Буддизмге сәйкес адамның құтқарылуының бір жолы
|
| Буддада
|
| Кришнада
|
| Шивада
|
| Атманда
|
| Пуруша
|
| Пракрити
|
Вопрос №30
V3
| Буддизмнің қасиетті кітабы Трипитакаға кіретін
|
| Виная-питака
|
| Бхавадгита
|
| Атхарва веда
|
| Дхарме-питака
|
| Яджур Веда
|
Вопрос №31
V3
| Махаяна мектебінің ұстанушылары бойынша нирванаға жету үшін
|
| Кез-келген буддист жете алмайды
|
| Буддизімнің қағидаларын ұстанған адамдар жете алады
|
| Басқа діндегілер де жете алады
|
| Тек басшылар жете алады
|
| Будданы мойындамаған адамдар да жете алады
|
| Тек таңдаулылар ғана жете алады
|
Вопрос №32
V3
| Тхеравада бағытын ұстанушылар өздерін
|
| Басшы деп есептейді
|
| Будданың ілімін жаңғыртушылар деп есептейді
|
| Буддизімнің тура жолын ұстанушылары ретінде есептейді
|
| Индуизімнің қарсыластары ретінде есептейді
|
| Шаруалардың қорғаушылары деп есептейді
|
Вопрос №33
V3
| Мадхъямика, йогачара мектептері жататын бағыт
|
| Махаяна бағытына
|
| Алмас шеңберге
|
| Хинаяна бағытына
|
| Кіші шеңберге
|
| Индуизімге
|
Вопрос №34
V3
| Буддизмде жанның негізгі мақсаты
|
| Сансарада айналып жүру
|
| Жан жоқ
|
| Қайта туылып отыру
|
| Жойылып кету
|
| Нирванаға жету
|
Вопрос №35
V3
| Хинаяна бағытына сәйкес адам азаптануының себебі
|
| Адамның жалқаулығы
|
| Өмір сүруге құштарлық
|
| Алдыңғы өмірдегі күнәлардың көптігі
|
| Қоғамдық қатынастардың қақтығыстары
|
| Өз қажеттіліктерін шектей алмау
|
Вопрос №36
V3
| Буддизмнің негізгі мақсаты
|
| Өмірден барынша рахат алу
|
| Алдыңғы өмірдегі күнәларынан бас тарту
|
| Кастаның жолымен жүру
|
| Аскеттік өмір
|
| Сансара шеңберінен шығу
|
Вопрос №37
V3
| Архатқа жетуді өзіне мақсат еткен философиялық мектеп
|
| Махаяна
|
| Хинаяна
|
| Упанишад
|
| Джайнизм
|
| Миманса
|
Вопрос №38
V1
| Будда іліміндегі жеңістің рәмізі
|
| айна
|
| шатыр
|
| цилиндр
|
| лотос
|
| шеңбер
|
Вопрос №39
V1
| Буддизмнің қоғамдағы негізгі атқаратын рөлі
|
| еркектер мен әйелдерге бірдей құқық бермеуі
|
| тек байлардың ілімін қолдады
|
| әйелдерге діни сенім ұстануға тиым салды
|
| касталық сананы жойды
|
| құлдар дінге кіре алмады
|
Вопрос №40
V1
| Буддизмдегі Карма ұғымының мәні
|
| Адамның қайта туылмауға деген іс әрекеті
|
| дұғалар
|
| Ең жоғарғы білім
|
| қайта туылу жолы
|
| құдай атауы.
|
Вопрос №41
V1
| Буддизм бойынша адамның азап шегуінің салдары
|
| бұрынғы өміріндегі күнәнің көптігі
|
| қоғамдық қатынастардың шиеленісуі
|
| құдайдың қаһарына ұшырау
|
| құмарлығын шектей алмау
|
| құдайдың барлығына күмәндәну
|
Вопрос №42
V1
| «Нирвана» ұғымына сәйкес келетін анықтама
|
| Азаптың үздіксіздігі
|
| тыныштық күйге жету
|
| қайта туылулар процесі
|
| дәстүрді қатаң сақтау
|
| материалды емес
|
Вопрос №43
V1
| Будда деңгейіне жеткен кездегі бодхисаттваның күйі
|
| жеке тұлғалық сипаттарын жоғалту
|
| азаптан толық құтылу
|
| абсолютке жету
|
| мәңгілік рахат сезім
|
| ең жоғарғы қайырымдылыққа жету
|
Вопрос №44
V1
| Будданың есімдерінен бірі
|
| Кемелденген
|
| Тәңір
|
| Жаратушы
|
| Өсиет
|
| Абыз
|
| Имам
|
Вопрос №45
V1
| Буддизмнің негізгі догматтарын білдіретін тұжырымдардың аталуы
|
| Сегізұдай ақиқат жолы
|
| Бодхиссатва
|
| Панча-Шила
|
| Патимокка
|
| Лотос сутрасы
|
Вопрос №46
V1
| Дзэн-Буддизмдегі ең басты категория
|
| Дзэн адам рухы
|
| Қасиетті адам рухы
|
| Құдай жолы
|
| Ішкі рухани тәжірибе
|
| Будданың жүрегі
|
Вопрос №47
V1
| Дзэн-Буддизмде адамның қандай қасиетіне аса мән береді
|
| Тұлғаның үйлесімді дамуына
|
| Адамның құдайға деген сүйіспеншілігіне
|
| Медитацияны жүргізу тәсілдеріне
|
| Адамдардың бір-бірімен қарым қатынасына
|
| Діни ғұрыптарды сасқтауына
|
Вопрос №48
V1
| Буддизм діні бойынша адам өлімі бұл
|
| Абсолютке жетер жолдағы міндетті қадам
|
| Адам болмысының мүлде жойылуы
|
| Жан мен тәннің басқа өлшемге өтуі
|
| Өлім мәселесі қарастырылмайды
|
| Құдайға қауышу
|
Вопрос №49
V1
| Буддизмдегі жанның ауысуы
|
| мессея
|
| сансара
|
| карма
|
| дхарма
|
| амура
|
Вопрос №50
V1
| Буддизмде адам азаптануының себебі
|
| алдыңғы өмірдегі күнәлардың көптігінен
|
| қоғамдық қатынастардың қақтығыстарынан
|
| Құдайға жақпаудан
|
| өз қажеттіліктерін шектей алмағандықтан
|
| Құдай болмысына күмән келтіргеннен
|
Вопрос №51
V1
| Буддизм тараған елдер
|
| Германия
|
| Қытайда
|
| Италия
|
| Испания
|
| Франция
|
Вопрос №52
V1
| Мокша ұғымының мағынасы
|
| Жол
|
| рухани даму жолы
|
| қайта туылу циклы
|
| ерекше тәжірибелер
|
| жер бетіндік өмірге деген қызғаныш
|
Вопрос №53
V1
| «Өмірге тән аскетизм» ілімін буддизмге енгізуші
|
| Анагарика Дхармапада
|
| Реза-шах Пехлеви
|
| Рашид Риза
|
| Даянанда Сарасвати
|
| Махавира
|
Вопрос №54
V1
| Буддизмнің этикалық және саяси бағытының өзгеріске түсуі
|
| Буддизм протестантизмі
|
| Буддизм экономиасы
|
| Дәстүрлі буддизм
|
| Буддизм фундаментализмі
|
| Буддизм радикализмі
|
Вопрос №55
V1
| Елде белең алған христиан әсеріне қарсы будда ілімін мектептерге енгізуді жақтайтын және буддизмді саяси мақсатқа қолдануға тырысатын бағыт
|
| Буддизм протестантизмі
|
| Буддизм модернизмі
|
| Дәстүрлі буддизм
|
| Буддизм фундаментализмі
|
| Ваджраяна
|
Вопрос №56
V1
| Бүгінгі буддизмнің жаңаша көрініс тапқан қыры
|
| Монахтар санының күрт артуы жағынан
|
| Діни храмдардың әшекейлігі жағынан
|
| Буддизмге сенушілердің күрт азаюы жағынын
|
| Діни білім беру жүйесін бүгінгі жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдармен үйлестіру жағынан
|
| Отбасылық өмірге айрықша көңіл бөлумен
|
Вопрос №57
V1
| «Нирвана» ұғымына сәйкес келетін анықтамалар
|
| қайта туылулар процесі
|
| азаптан құтылу
|
| дәстүрді қатаң сақтау
|
| материалды емес
|
| рухани бөлшектер
|
| жасаған істері үшін жауапкершілік заңы
|
Вопрос №58
V1
| Жанның ауысуы заңы
|
| Мессея
|
| Сансара
|
| Карма
|
| Дхарма
|
| Амура
|
| Бодхисатва
|
Вопрос №59
V1
| Будда деңгейіне жеткен кездегі бодхисаттваның күйі
|
| жеке тұлғалық сипаттарын жоғалту
|
| ең жоғарғы қайырымдылыққа жету
|
| азаптан толық құтылу
|
| мәңгілік рахат сезім
|
| жұмаққа бару
|
Вопрос №60
V1
| Табиғи қажеттіліктерді басу, өмір игіліктерінен бас тарту
|
| Медитация
|
| Аскетизм
|
| Йога
|
| Анафема
|
| белсенді өмір салты
|
| Целибат
|
Вопрос №61
V1
| Медитацияны сипаттайтын буддизмнің жапондық бағыты
|
| тхеравада
|
| махаяна
|
| дзэн
|
| ламайзм
|
| хуэйнэн
|
Вопрос №62
V1
| Буддизм бойынша бақытты болу – бұл:
|
| сүйген адамы үшін өмірін құрбан ету
|
| қайта туылмау
|
| Құдайға қызмет ету
|
| тақуа болу
|
| кастаға сену
|
Вопрос №63
V1
| Буддизмнің үш асыл қазынасы
|
| Дхаммапада
|
| Сангха
|
| Джатака
|
| Шастри
|
| Ганджур
|
| Трипитака
|
Вопрос №64
V1
| Будда сөзінің мағынасы
|
| Рухани ұстаз
|
| Нұрланған
|
| Мейірімді
|
| Қасиеттенген
|
| Исихазм
|
| Еркіндікке жеткен
|
Вопрос №65
V1
| Дхарманың мәні
|
| Дәстүр
|
| Ақиқат
|
| Жол
|
| Тыныштық
|
| Қасірет
|
Вопрос №66
V1
| Сидхартаның өз сарайын тастап, тақуаға айналуының себебі
|
| психикалық ауытқу
|
| Ең жоғарғы абсолютке жету жолын іздеді
|
| Ең қиын аскеттік практиканы меңгергісі келді
|
| Дәулетті өмірді аңсады
|
| Жетілген адам және рухани ұстаз болғысы келді
|
| девиантты мінез құлық
|
Вопрос №67
V1
| Махаяна жолын ұстанушылар бойынша
|
| Буддаға сенетін және қайырымды істер жасай алатын адамдар нирванаға жете алады
|
| нирванаға Будда жолымен жүретін монахтар ғана жете алады
|
| Буддаға сенбесе де, оның өсиеттерімен өмір сүретін адамдар нирванаға жете алады
|
| әрдайым еңбектеніп, өз еңбегінің басым бөлігін монахтарға беретіндер
|
| карма заңы бойынша өмір сүргендер ғана нирванаға жете алады
|
| көптеген құдайлар, жұмақ және тозақ туралы түсінікті дамытушы
|
Вопрос №68
V1
| Буддистік әдебиеттің христиандық және мұсылмандық әдебиеттен негізгі айырмашылығы
|
| касталық жүйені дәріптейді
|
| моральдық этикалық заңдардан тұрады
|
| Буддизмнің қасиетті кітабы бұл монахтар үшін жасалған ережелер мен принциптер жинағы
|
| Буддистік қасиетті кітаптар пайғамбарлардың өмірін суреттейді
|
| Буддистік әдебиет тек өнегелілік кеңестерден тұрады
|
| Буддистік принциптер ауызша тарайды
|
Вопрос №69
V1
| Оңтүстік-Шығыс елдерінің Будданы қасиет тұтатын сипаты
|
| дәрігер ретінде
|
| Құдай ретінде
|
| пайғамбар ретінде
|
| философ ретінде
|
| саяси қайраткер ретінде
|
| ағартушы ретінде
|
Вопрос №70
V1
| Буддизмнің пайда болуының алғышарты
|
| табиғат апатынан кейін халықтың күрт кедейленуі
|
| таптық қатынастардың дағдарысы
|
| өндірістік қатынастардың өндіріс күштерінің дамуынан кеш қалуы
|
| елшінің келуі
|
| экономикалық дағдарыс
|
Вопрос №71
V1
| «Сатори» сөзінің мағынасы
|
| азаптан құтылу
|
| тәуелділіктен құтылған
|
| Қанағаттанбаушылық
|
| кенеттен аян берілу
|
| Жеңілдеу
|
| құдайға қарсы шығу
|
Вопрос №72
V1
| Буддизмдегі ахимса принципі
|
| Өтірік айтпа және адал бол
|
| Өлтірмеу және ешкімге зиян келтірмеу
|
| Тағамды мөлшерінен көп пайдаланбау
|
| Биге тыйым салу
|
| құдайға қарсы жазу
|
| Алкогольды шараптар қолданба
|
Вопрос №73
V1
| Будданың есімдері
|
| Тәңір
|
| Кемелденген
|
| Жаратушы
|
| Өсиет
|
| Моисей
|
Вопрос №74
V1
| Буддизмнің негізгі догматтарын білдіретін тұжырымдардың аталуы
|
| Төрт қайырымды ақиқат
|
| Сегізұдай ақиқат жолы
|
| Панча-Шила
|
| Патимокка
|
| Лотос сутрасы
|
| Чистилище
|
Вопрос №75
V1
| Чань және Дзэн мектептерінің мәні
|
| Жол
|
| Медитация
|
| Заң
|
| Жеңілдеу
|
| Кеңістік
|
| Сансара
|
Вопрос №76
V1
| Буддистердің түсінігі бойынша дхарманың ұдайы қозғалысының себебі:
|
| өмірге деген құштарлық
|
| адамның өмір бойы жасайтын күнәлары мен қателіктері
|
| өмірдегі қиындықтарды жеңу үшін кетіретін жігер күші
|
| Әрекетсіздік
|
| Тақуалық
|
Вопрос №77
V1
| Индуизм философиясындағы басты доктрина
|
| Жанның ауысуы туралы
|
| өлген адамды жерлеу
|
| мейірімді Құдай ілімі
|
| құтқарылу туралы
|
| Құдай Ана туралы
|
Вопрос №78
V1
| Буддистің көнермейтін принциптері
|
| кастаға сену
|
| ақылды тазарту және даналықты дамыту
|
| тақуалықтан бас тарту
|
| Жалбарыну
|
| кришнаға сену
|
| Жалбарыну
|
Вопрос №79
V1
| Индуизм бойынша құдайлардың ішіндегі алғашқы себеп ретінде қабылданатыны
|
| Шива
|
| Кришна
|
| Брахма
|
| Вишну
|
| Рама
|
Вопрос №80
V1
| Жайнистердің ахимса принциптері
|
| адам өлтірмеу және ешкімге зиян келтірмеу
|
| биге тыйым
|
| ізіңді барлық нәрседен шектеу
|
| ішімдік пайдаланба
|
| өтірік айтпа және адал бол
|
Вопрос №81
V1
| Буддизмнің Америкада кең тараған бағыты
|
| шеизм
|
| ламаизм
|
| дзен-буддизм
|
| махаяна
|
| джайнизм
|
Вопрос №82
V1
| Монғолдар мен буряттардың ламаистік монастырі
|
| синод
|
| дацан
|
| хаоба
|
| скит
|
| амерам
|
| Мешіт
|
Вопрос №83
V1
| Буддистердің түсінігі бойынша о бастан бар болып саналатын
|
| шынайы әлем – құдайлар мен адамдар әлемі
|
| шынайы әлем – адамдар әлемі – қиялдағы әлем – құдайлар әлемі
|
| шынайы әлем – абсолютті ақыл әлемі – және қиялдағы әлем – адамдар әлемі
|
| әрбір адамның жеке санасы
|
| әрбір тірі жаратылыстың жеке санасы
|
Вопрос №84
V1
| Оңтүстік-Шығыс елдерінің Будданы қасиет тұтатын сипаты
|
| рухани ұстаз ретінде
|
| Ұлы ойшыл ретінде
|
| Құдай ретінде
|
| тақуа ретінде
|
| пайғамбар ретінде
|
Вопрос №85
V1
| Махаяналықтардың этикалық идеялары
|
| Бодхисаттва;
|
| Адвайта;
|
| Вимала;
|
| Архат;
|
| Аватар.
|
Вопрос №86
V1
| Буддизмде жасаған істері үшін жауап беру заңы
|
| карма
|
| мокша
|
| дхарма
|
| адвайта
|
| дсати
|
Вопрос №87
V1
| Буддизмнің басқа әлемдік діндерден айырмашылығы
|
| политеизм
|
| материалды әлемді жоққа шығару
|
| тәні бар құдайды жоққа шығару
|
| дұрыс жол көрсету
|
| қайырымдылықты мадақтау
|
Вопрос №88
V1
| Буддизмнің қайнар көзі
|
| Шығыс халықтарының мифологиясы
|
| веданта философиясы
|
| ежелгі грек философиясы
|
| пұтқа табынушылық
|
| брахманизм идеялары
|
Вопрос №89
V1
| Трипитака сөзінің мағынасы
|
| Үш асыл қазына
|
| Үш алмас тас
|
| Үш себет
|
| Үш храм
|
| Үш сенім
| Вопрос №90
V1
| Буддизмнің дамуында Ашок патшаның рөлі
|
| Будданың әкесі болды
|
| Оның билігі тұсында буддизм пайда болды
|
| Буддизмді мемлекеттік дін етті
|
| Алғашқы буддалық храмды салды
|
| Буддалық бағыттарға қолдау көрсетіп отырды
|
Вопрос №91
V1
| Буддизмде тіршілік иелерін даму сатылары бойынша ажыратқан. Дұрыс көрсетілмеген категория
|
| Кама - дхату
|
| Тхерогатха
|
| Рупа - дхату
|
| Арупа -дхату
|
| Веданта
|
Вопрос №92
V1
| Ламалықтардың табыну объектісі
|
| Бұрқандар
|
| жануарлар
|
| өсімдіктер
|
| Күн
|
| Жер
|
Вопрос №93
V1
| Адамның болашақ туылуы карма заңымен анықталатын діни ілім тән діндер
|
| Конфуцийшілдік
|
| Индуизм
|
| Чарвака
|
| Даосизм
|
| Зороастризм
|
| Синтоизм
|
Вопрос №94
V1
| Ламаизмдегі тіршілік атаулының жаратушысының белгісі
|
| Ұлы Кеңістік
|
| Шуньята
|
| Көкбөрі
|
| Будда Шакьямуни
|
| Иса Мәсіх мүсіні
|
| Ағаш
|
Вопрос №95
V1
| Ламаизмде қатаң реттелген жүйе
|
| Космологиялық жүйе
|
| Метафизикалық жүйе
|
| Анимистік жүйе
|
| Объективті жүйе
|
| Дуалистік жүйе
|
Вопрос №96
V1
| Буддизмдегі лотос символының мәні
|
| Тазалық
|
| Атақ
|
| Байлық
|
| Даңқ
|
| Бақыт
|
| Қайғы-қасірет
|
Вопрос №97
V1
| Будда ілімін алғашқы болып қабылдаған
|
| Патшалар
|
| Шаруалар
|
| Әскерлер
|
| Брахмандар
|
| Құлдар
|
Вопрос №98
V1
| Болашақ Будда дінінің негізін қалаушы Сидхартка Гаутаманың алғашқы ұстазы
|
| Удрака Рамапутра
|
| Гуру Нанак
|
| Капила
|
| Махавира
|
| Саудагерлер
|
Вопрос №99
V1
| Будданың өмірге келуі мен өмір жолы туралы жазылған кітаптар
|
| Карун
|
| Махаяна
|
| Трипитака
|
| Ведалар
|
| Упанишадтар
|
| Ваджаряна
|
Вопрос №100
V1
| Дзэн буддизм бойынша сенімнің негізгі құрамдас бөліктері
|
| Би, мантра
|
| Табиғат, ақыл парасат
|
| Кітап
|
| Дхарма
|
| Жануар, адам
|
Уровень 2
Вопрос №101
V2
| Қытай буддизмінің жетекші бағыты
|
| Чань буддизм
|
| Дхьяна буддизм
|
| Дзен буддизм
|
| Тхеравада
|
| Махаяна
|
| Ламаизм
|
Вопрос №102
V2
| Чань буддизмде басты назар аударылды
|
| Медитацияға
|
| Бейсаналық куйге түсуге
|
| Адамға
|
| жануарға
|
| дуализмге
|
| жерге
|
Вопрос №103
V2
| Чань сөзінің мағынасы
|
| Медитация
|
| Бейсаналық куйге түсу
|
| материализм
|
| объективизим
|
| будда
|
| лама
|
Вопрос №104
V2
| Чань буддизмнің ұсынған жолдың ғылыми атауы
|
| Будда жүрегі
|
| Будда хридайя
|
| политеизм
|
| объективизим
|
| дуализм
|
| дхарма
|
Вопрос №105
V2
| Лама сөзінің мағынасы
|
| Жоғары
|
| Үстінгі
|
| төмен
|
| шеткі
|
| алма
|
| адам
|
Вопрос №106
V2
| Лмаизм Тибетте келесі бағыттардың пайда болуынан дами бастады
|
| Махаяна тантризм
|
| Құрия ілім және үлкен шеңбер
|
| Материализм ваджараяна
|
| Объективизим тантризм
|
| Дуализм ислам
|
| Христиандық пен ислам
|
Вопрос №107
V2
| Ламаизмге дейін Тибетте басым жергілікті дін
|
| Бон
|
| Бон по
|
| Ислам
|
| Индуизм
|
| Мәсіхшілік
|
| Сикхизм
|
Вопрос №108
V2
| Ламаисттердің діни әдебиеттерінің бірі
|
| Ганджур
|
| Данджур
|
| Кұран
|
| Інжіл
|
| Бхаватгита
|
| Сүннет
|
Вопрос №109
V2
| Ламаизм өз алдына бағыт болып дамуы
|
| Цзонхаванның есімімен байланысты
|
| Ламаизмнің негізін қалаушы адаммен байланысты
|
| материализммен байланысты
|
| Медитацияға байланысты
|
| Иса пайғамбармен байланысты
|
| Мұхаммед Пайғамбармен байланысты
|
Вопрос №110
V2
| Ламайлықтар үшін қасиетті орын
|
| Лхаса қаласы
|
| Далай Лама резиденциясы
|
| Дели
|
| Вашингтон
|
| Мадагаскар
|
| Ватикан
|
Вопрос №111
V2
| Цзонхаваның ламайлықтар қасиетті жазу деп қабылдайтын басты шығармасы
|
| Ламрим
|
| Даналық сатылардан тұратын Ұлы жол
|
| Інжіл
|
| Үш себет
|
| Кұран Кәрім
|
| Трипитака
|
Вопрос №112
V2
| Лама иерархиясында жоғары лауазымдар
|
| Далай лама
|
| Панчен лама
|
| Мәсіх
|
| Будда
|
| Адепт
|
| Пионер
|
Вопрос №113
V2
| Ламаялықтардың сенімі бойынша жаңа ламаны іздестіру
|
| 5 және 365 күн аралығында
|
| 1 жыл аралығында
|
| 4 жыл аралығында
|
| 6 ай аралығында
|
| 7 күн аралығында
|
| 2 күн аралығында
|
Вопрос №114
V2
| Ламаизмде қатаң реттелген жүйе
|
| Космологиялық жүйе
|
| Ғарышнамалық жүйе
|
| Анимисттік жүйе
|
| Объективті жүйе
|
| Дуализмдік жүйе
|
| Субъективті жүйе
|
Вопрос №115
V2
| Ламаизмдегі тіршілік атаулының жаратушысының белгісі
|
| Ұлы Кеңістік
|
| Шуньята
|
| Көкбөрі
|
| Будда Шакьямуни
|
| Иса Мәсіх мүсіні
|
| Ағаш
|
Вопрос №116
V2
| Ламаизмге тән
|
| Мессианизм
|
| Күнәһарларды жазалау
|
| Жаңашылдық
|
| объективизим
|
| дуализм
|
| субъективизим
|
Вопрос №117
V2
| Ламаисттер түсінігі бойынша «сукавати» дегенимиз
|
| Жұмақ
|
| Бақытты ел
|
| Тозақ
|
| Адам
|
| Лама
|
| Жануар
|
Вопрос №118
V2
| Ламалықтар идеологиясы бойынша өмірде немесе «тоқтаусыз тіршілік тыныштығында» ең қажетті
|
| Діни тәжірибелер жасау
|
| Діни эксперимент
|
| Болжам
|
| Ақша
|
| Өзіңді сүю
|
| Адам өмірі
|
Вопрос №119 Поиск по сайту:
|