|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Естрадна музика
Лідерські якості прихильників поп-музики виражені навіть більше, ніж у прихильників хіп-хопу, а провідною стратегією поведінки в конфліктній ситуації є також конкуренція. Частіше використовується пристосування, співробітництво і маже ніколи не уникають можливих конфліктів. Прихильники естрадної музики досить відкриті, товариські, легко встановлюють нові контакти. При побудові тверджень можуть бути дещо неорганізовані та відчувати певні труднощі з використанням логічних умовиводів, але в той же час досить емоційно стійкі, спокійні, зрілі. Локус комунікативного контролю не має чіткого вираження, тобто в залежності від випадку, можуть проявляти себе і як екстернали, і як інтернали. Виражені екстраверти, життєрадісні, відкриті, орієнтовані на інших у процесі побудови стосунків та особистісної взаємодії. Потребують зовнішніх групових рішень, розподілу відповідальності, часом можуть залежати від групи, тому легко піддаються впливові натовпу. Певною мірою це зумовлено особливостями безпосередньо поп-музики: в тестах пісень часто можна почути однозначний прямий заклик до чогось, який повторюється певну кількість разів за одну пісню і юнаки звикають слідувати їм. Прихильники поп-музики можуть справляти враження неорганізованих та імпульсивних, що зумовлено низьким рівнем комунікативного контролю. Провідний комунікативний мотив – включеність. Прихильники естради прагнуть бути прийнятими у колективі, належати до певної визначеної групи, добре почувають себе серед великої кількості людей. Виражений мотив контролю свідчить про те, що для таких юнаків характерно брати на себе відповідальність за прийняття рішень та не прийняття контролю над собою інших осіб. Також вони досить обережно відносяться до побудови близьких емоційних стосунків, рідко наважуються на перший крок у відносинах, схильні потребувати комунікативної ініціативи від оточуючих. На формування міжособистісних стосунків у юнацькому віці впливає дуже багато факторів, таких як соціальна ситуація розвитку, сімейні цінності, особистісні цінності, захоплення. Результати даного емпіричного дослідження демонструють нам, що характер сформованих музичних вподобань теж може формувати певні особливості міжособистісних стосунків. Такий вплив не є вирішальним, але при тривалому прослуховуванні певної музики в процесі становлення особистості, її життєвих цінностей та перспектив, соціалізації можна помітити певні тенденції, які перегукуються з особливостями стилю музики, прихильниками якого є ця особистість.
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |