|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Передмова. Практикум містить|утримує| сім лабораторних робіт, що відображають|відбивають| основні можливості|спроможності| програмування графіки з використанням
Практикум містить|утримує| сім лабораторних робіт, що відображають|відбивають| основні можливості|спроможності| програмування графіки з використанням багатоплатформової| бібліотеки OPENGL|. Даний посібник призначений для студентів, що вивчають програмування, для яких знання можливостей|спроможностей| сучасних графічних бібліотек є|з'являється| необхідним компонентом професійних знань. В даний час|нині| найбільш відомими і широко поширеними є|з'являються| графічні бібліотеки DIRECTX| і OPENGL|. Перша бібліотека є|з'являється| внутрішнім стандартом фірми|фірма-виготовлювача| Microsoft| і сильно прив'язана до операційної системи Windows|. Бібліотека OPENGL| в даний час|нині| є|з'являється| відкритим|відчиняти| міжнародним стандартом. Саме з цієї причини їй віддана перевага|преференція| при складанні даного практикуму. Теоретичні відомості, що відносяться до алгоритмічного аспекту графічного виводу|висновку|, висвітлені в конспекті лекцій з дисципліни «Програмування комп'ютерної графіки» і в практикумі не розглядаються|розглядають|. У вказівках до лабораторних робіт є|наявний| посилання|заслання| на лекції, що містяться|утримуються| в конспекті, а також на додаткові джерела інформації по даній темі. Для виконання лабораторних робіт практикуму студенти повинні мати навики|навички| програмування на мові|язиці| C++|, C#| а також первинні|початкові| знання про операційну систему Windows| і особливості програмування під Windows|. Хоча бібліотека OPENGL| є|з'являється| багатоплатформовою|, тобто не залежить від операційної системи, в роботах передбачається використовувати можливості|спроможності| саме операційної системи Windows|, оскільки в даний момент вона є|з'являється| найбільш поширеною. Всі завдання|задавання| практикуму можуть бути виконані також на основі середовища|середовища| візуального програмування Delphi|. Деякі відмінності|відзнаки| в синтаксисі окремих команд коментуються в тексті відповідними виносками. У Додатку|застосуванні| 1 приведений код мінімальної програми з використанням бібліотеки OPENGL| на мові|язиці| C++|; додаток|застосування| 2 містить варіант коду мінімальної програми на Delphi, додаток|застосування| 3 – на мові C# |. Кожна лабораторна робота містить|утримує| набір обов'язкових і додаткових завдань|задавань|. Обов'язкові завдання|задавання| виконуються відповідно до варіанту. Додаткові завдання|задачі| пропонує викладач в індивідуальному порядку|ладі|. При захисті лабораторної роботи студенти повинні надати працездатні програми за кожним завданням даної лабораторної роботи, звіт, що містить|утримує| початкові|вихідні| коди розроблених програм і відповіді на контрольні питання. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.) |