|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Філософський мінімум 2
Філософія існує як теоретичний світогляд і реалізується як течія богословської думки.
Існує певна проблема у визначені часових меж середньовічної філософії, але загалом вважають що це 3-14 ст. н.е.
Патристика (3-8 ст.), Арабська філософія (7-12 ст.), Схоластика (11-14 ст.).
Августин Блаженний, П’єр Абеляр, Фома Аквінський.
Монотеїзм, креаціонізм, обґрунтування абсолютної влади Бога над світом
Філософський тип думки, що характеризується пануванням теології над усіма іншими формами пізнання, який вважає дедукцію головним методом пізнання.
Напрямок в філософії, який вважає, що загальні поняття існують онтологічно, утворюючи самостійний світ сутностей.
Напрямок в філософії, який вважає, що існують тільки речі які чуттєво сприймаються, загальні поняття не мають незалежного від речей існування.
Піко дела Мірандола, Микола Кузанський, Джордано Бруно, які працювали в 14-15 ст.
Пантеїстичність (ототожнення Бога з природою), гуманістичність (“відкриття людини” як вільної і необмеженої у своїх можливостях істоти).
16-17 ст., природоцентризм, гносеологізм, механіцизм.
Емпіризм вважає основою пізнання чуттєвий досвід, а раціоналізм головну роль в пізнанні відводить розуму.
Емпіричний підхід у пізнанні, пріоритет індуктивного методу, вчення про ідоли, що заважають достовірному пізнанню.
Принцип універсального сумніву, дедуктивний метод як основа пізнання, теорія вроджених ідей.
Раціоналізм, механіцизм, ідея прогресу як поступального вдосконалення людського розуму, людина як природна і колективна істота.
18 ст., Дідро, Вольтер, Руссо, Гольбах.
Додаткові запитання для тих хто невчасно складає мінімум
Вчення, що визнає відчуття єдиним джерелом знань.
Монадологія - вчення про нескінченну множину субстанцій, які здатні до саморуху і діяльності.
Критика матеріалістичного сенсуалізму, усі речі є лише “комплексами наших відчуттів”.
Агностицизм, наші сприйняття світу не дають можливості довести ні його існування, ні його відсутності, розум не здатен встановити кінцеві причини і наслідки подій.
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |