|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Змістовий модуль 1. Література Європи та США першої половини XІХ стМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ СТ.» ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ГРУПП ФАКУЛЬТЕТУ ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВА
Самостійна робота передбачає формування у студентів наступних вмінь та навичок: уміння самостійно вивчати ті розділи курсу, які не розглядалися на лекціях; уміння працювати з довідковою і критичною літературою (літературними енциклопедіями, словниками, бібліографічними довідниками); навички реферування і конспектування літературознавчої та критичної літератури; уміння складати бібліографічний список за конкретною темою курсу; уміння аналізувати художні твори з рисами некласичної естетики.
Перелік питань та види самостійної робіти
Методичні зауваження. Підсумкова оцінка формується із таких складових: 1) відвідування і робота на практичних заняттях; 2) самостійна робота над опрацюванням історико-літературних питать (письмово у зошиті); 3) відповіді на запитання щодо знання художніх текстів; 4) письмова відповідь на запитання, що розглядалися під час лекцій та практичних занять. Під час контрольної роботи студент має право користуватися своїм читацьким щоденником. Змістовий модуль 1. Література Європи та США першої половини XІХ ст. Завдання І. Уважно прочитати художні тексти і підготуватися до тестової контрольної роботи, мета якої – перевірка знання художніх творів (N.B. Для відповідей на високу оцінку недостатньо ознайомлення тільки з літературознавчми та літературно-критичними джерелами).
1. Е.-Т.-А. Гофман. Золотий горщик. Малюк Цахес. 2. Г. Гейне. Книга пісень. 3. Дж.Г. Байрон. Паломництво Чайльд Гарольда. 4. В. Скотт. Айвенго. 5. В. Гюго. Передмова критика до драми «Кромвель. Собор Паризької Богоматері. 6. Е.А. По. Падіння дому Ашерів. Овальний портрет. Вільям Вільсон. Вбивство на вулиці Морг. Золотий жук. Крук. Улялюм. Аннабель Лі. Місто серед моря. 7. Міцкевич А. Кримські сонети.
Завдання ІІ. Підготувати (усно та письмово) наступну тему: Художня єдність ліричного циклу В. Блейка «Пісні невинності» та «Пісні досвіду». 1. Композиційна своєрідність ліричного циклу В. Блейка «Пісні невинності» та «Пісні досвіду». Контраст як провідний структуруючий принцип циклу. 2. Реалізація Архетипів Раю та Падіння в мотивно-образній структурі циклу. 3. Специфіка інтерпретації образу дитини у різних частинах циклу («Дитя-радість», «Дитя-горе», «Маленький сажотрус»). 4. Своєрідне розуміння Бога поетом, засоби створення Його образу. 5. Проблема зла у поезіях «Тигр», «Лондон». 6. Романтичні тенденції в поезії В. Блейка. Концепція одиничного та всезагального.
Література: 1. Блейк У. Избранные стихи: Сборник / Сост. А.Зверев. – М., 1982. 2. Зверев А. Величие Блейка // Блейк У. Избранные стихи: Сборник / Сост. 3. История всемирной литературы. В 9-ти т. – М., 1989. – Т.6. – С.87-112. 4. История зарубежной литературы XVIII века / З.И. Плавскин. – М., 1991. – С.98-106. 5. Наливайко Д.С., Шахова К.О. Зарубіжна література ХІХ сторіччя. Доба романтизму. – Тернопіль, 2008. – C.233-245. 6. Некрасова Е.А. Творчество Уильяма Блейка. – М., 1962. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.) |