|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Інформаційна структура та функціональні частини програмиІнформаційна структура моєї програми представлена у консольному режимі. Це відбувається у зв’язку з тим, що інші види побудови програми ми ще не вивчали. Отже, при запуску програми з’являється меню в якому за допомогою цифр 1, 2, 3, 4, 5 можна вибрати один із запропонованих варіантів, що дає нам меню. Це додавання нової пісні до одного з розділів, пошук, весь вміст аудіотеки, вміст окремого жанру та вихід з програми. При додаванні нової пісні до одного з розділів, пропонується вибрати жанр до якого буде додано пісню та її виконавця, і після цього в *.txt файл буде додано пісню і її виконавця. При пошуку, програма просить ввести назву пісні або її виконавця, і після введення правильної назви з’являться дані про цю пісню, та її детальний опис. При натисненні кнопки весь вміст аудіотеки виводиться повідомлення про вміст аудіотеки, а саме «загальна кількість пісень, та їх назви». При виборі 4 пункту меню, на екран виводиться інформація про змвст окремого жанру аудіотеки. І клавіша 5 робить вихід з програми «Аудіотека». На рисунку 2.1 ми бачимо головне меню програми, з усіма його пунктами. Рис. 2.1 Меню програми
Вхідні-вихідні дані Вхідними даними в даній програмі, є все те що вводить користувач програми. (знайти назву аудіофайлу, виконавця, жанр пісні та її час відтворення) Вихідними даними є все те, що зберіглося на ПК. Це дані в *.txt файлах з назвою жанру та його опису.
Тестування моделі Після написання програми, компілюємо її і перевіряєм, на наявність помилок Далі перевіряємо кожен з пунктів меню: Рис. 2.3 Вибір 2 пункту Рис.2.4 Пункт програми №3 Рис.2.5 4 пункт меню Використання пункту меню під №5 ми бачимо на Рис.2.2 та Рис.2.3. Всі пункти вводяться раціонально, затримки майже не помітно, дані успішно збережені в *.txt фалах. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |