№
| ЗМІСТ УРОКУ
| К-ть
| ДАТА
| ПРИМІТКА
|
Б, В
|
план
| факт
|
| ТЕМА 1. Повторення та узагальнення вивченого. Складне речення. Складносурядне речення
|
|
|
|
|
1.
| ВСТУП. Мова – суспільне явище.
|
|
|
|
|
2.
| Повторення та узагальнення вивченого. Просте речення. Двоскладне й односкладне просте речення.
|
|
|
|
|
3.
| Складне речення, його ознаки. Види складних речень (сполучникові й безсполучникові).
|
|
|
|
|
4.
| РЗМ 1. Мова, мовлення й спілкування, текст, стилі й типи мовлення.
|
|
|
|
|
5.
| Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому. Смислові зв’язки в складносурядному реченні.
|
|
|
|
|
6.
| РЗМ 2.Стислий переказ тексту наукового стилю.
|
|
|
|
|
7.
| Інтонація й розділові знаки в складносурядному реченні. Синоніміка складносурядних речень з різними сполучниками, а також складносурядних речень і ряду простих речень.
|
|
|
|
|
8.
| РЗМ 3. Вибірковий переказ тексту наукового стилю.
|
|
|
|
|
9.
| Розділові знаки в складносурядному реченні.
|
|
|
|
|
10.
| РЗМ 4. Переклад тексту публіцистичного стилю.
|
|
|
|
|
11.
| КОНТРОЛЬНИЙ ДИКТАНТ.
|
|
|
|
|
12.
| РЗМ 5. Дискусія на морально-етичну тему.
|
|
|
|
|
13.
| КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1 (РІЗНОРІВНЕВІ ЗАВДАННЯ).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ТЕМА 2. Складнопідрядне речення
|
|
|
|
|
14.
| Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому.
|
|
|
|
|
15.
| РЗМ 6. Усний вибірковий переказ тексту публіцистичного стилю.
|
|
|
|
|
16.
| Сполучники підрядності і сполучні слова. Інтонація складнопідрядного речення. Головне і підрядне речення. Розділові знаки між ними.
|
|
|
|
|
17.
| Основні види підрядних речень. Підрядні означальні.
|
|
|
|
|
18.
| РЗМ 7. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю.
|
|
|
|
|
19.
| КОНТРОЛЬНИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ ПУБЛІЦИСТИЧНОГО СТИЛЮ.
|
|
|
|
|
20.
| Підрядні з’ясувальні.
|
|
|
|
|
21.
| Підрядні обставинні. Обставинні місця і часу. Розділові знаки при них..
|
|
|
|
|
22.
| Обставинні способу дії і ступеня.
|
|
|
|
|
23.
| РЗМ 8. Усний твір у публіцистичному стилі на суспільну тему.
|
|
|
|
|
24.
| КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР НА СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНУ ТЕМУ.
|
|
|
|
|
25.
| Обставинні порівняльні речення і порівняльні звороти.
|
|
|
|
|
26.
| Обставинні причини, мети, наслідку.
|
|
|
|
|
27.
| Обставинні умовні і допустові.
|
|
|
|
|
28.
| Складнопідрядне речення з кількома підрядними. Розділові знаки в ньому.
|
|
|
|
|
29.
| КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2 (РІЗНОРІВНЕВІ ЗАВДАННЯ). ЧИТАННЯ МОВЧКИ.
|
|
|
|
|
30.
| РЗМ 9. Поняття про тези. Тези статей на морально-етичні та суспільні теми.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ТЕМА 3. Безсполучникове складне речення і речення з різними видами зв’язку
|
|
|
|
|
31.
| Смислові відношення між простими реченнями в безсполучниковому складному. Інтонація безсполучникового складного речення.
|
|
|
|
|
32.
| Значення одночасності дії. Розділові знаки між простими реченнями в безсполучниковому складному: кома, крапка з комою.
|
|
|
|
|
33.
| Пояснювальний і причиновий зв’язок у безсполучниковому складному реченні. Розділові знаки: двокрапка.
|
|
|
|
|
34.
| РЗМ 10. Стислий усний переказ тексту художнього стилю.
|
|
|
|
|
35.
| КОНТРОЛЬНИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ ХУДОЖНЬОГО СТИЛЮ.
|
|
|
|
|
36.
| Умовний, протиставний, наслідковий зв’язок в безсполучниковому складному реченні. Швидка зміна подій. Розділові знаки: тире.
|
|
|
|
|
37.
| РЗМ 11. Розгортання поданої тези у зв’язне висловлювання з доведенням правильності власної позиції (усно).
|
|
|
|
|
38.
| РЗМ 12. Підготовка монологічного висловлювання за тезами. самостійне створення власного висловлювання (усно).
|
|
|
|
|
39.
| Синоніміка простих речень із сполучниковим, безсполучникових і простих речень.
|
|
|
|
|
40.
| РЗМ 13. Удосконалення вмінь сприймати на слух і розуміти автентичне мовлення. Аудіювання.
|
|
|
|
|
41.
| РЗМ 14. Письмовий твір на морально – етичну тему.
|
|
|
|
|
42.
43.
| Складне речення з різними видами зв’язку: сурядним і підрядним. Складання схем.
|
|
|
|
|
|
|
|
44.
| КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР НА МОРАЛЬНО – ЕТИЧНУ ТЕМУ.
|
|
|
|
|
45.
| Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком. Складання схем.
|
|
|
|
|
46.
47.
| Складне речення з різними видами зв’язку: сурядним, підрядним, безсполучниковим. Складання схем.
|
|
|
|
|
|
|
|
48.
| РЗМ 15.Тематичні виписки.
|
|
|
|
|
49.
| КОНТРОЛЬНА РОБОТА №3. (РІЗНОРІВНЕВІ ЗАВДАННЯ). АУДІЮВАННЯ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ТЕМА 4. Лінгвістика тексту. Систематизація та узагальнення вивченого у 5 – 9 класах
|
|
|
|
|
50.
| Структурна організація тексту.
|
|
|
|
|
51.
| РЗМ 16. Доповідь (реферат) на морально-етичну і суспільну теми.
|
|
|
|
|
52.
| Складне синтаксичне ціле в структурі тексту.
|
|
|
|
|
53.
| Внутрішньотекстові зв’язки.
|
|
|
|
|
54.
| РЗМ 17. Оповідання на самостійно обрану тему.
|
|
|
|
|
55.
| Види інформації в тексті. Актуальне членування тексту.
|
|
|
|
|
56.
| Довідники із синтаксису та пунктуації.
|
|
|
|
|
57.
| Фонетика. Графіка. Орфоепія. Фонетичний розбір. Основні правила української літературної вимови.
|
|
|
|
|
58.
| Лексика. Синоніми. Антоніми. Омоніми.
|
|
|
|
|
59.
| Будова слова. Значущі частини слова. Словотвір. Основні правила словотвору. Орфограми в префіксах та суфіксах.
|
|
|
|
|
60.
| Морфологія. Самостійні частини мови. Орфограми в самостійних частинах мови.
|
|
|
|
|
61.
| Службові частини мови.
|
|
|
|
|
62.
| РЗМ 18. Ділові папери. Заява. Автобіографія. Анкета.
|
|
|
|
|
63.
| КОНТРОЛЬНИЙ ДИКТАНТ.
|
|
|
|
|
64.
| Синтаксис. Словосполучення і речення як синтаксичні одиниці. Члени речення. Види речень.
|
|
|
|
|
65.
| Способи передачі чужої мови.
|
|
|
|
|
66.
| Розділові знаки у простому і складному реченнях. Синтаксичний розбір речень.
|
|
|
|
|
67.
| КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 4 (РІЗНОРІВНЕВІ ЗАВДАННЯ).
|
|
|
|
|
68.
| РЗМ 19. Усний вибірковий переказ тексту художнього стилю.
|
|
|
|
|
69.
| РЗМ 20. Діалог-дискусія на основі прочитаного.
|
|
|
|
|
70.
| Підсумок за рік.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№
| ЗМІСТ УРОКУ
| К-ть
| ДАТА
| ПРИМІТКА
|
Б, В
|
план
| факт
|
| ТЕМА 1. Усна народна творчість. Прадавня українська література
|
|
|
|
|
| Вступ. Українська література як художнє відображення життя народу.
|
|
|
|
|
2.
| УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ. Народна драма. «Просо». «Коза».
|
|
|
|
|
3.
| Народна родинно-обрядова драма «Весілля».
|
|
|
|
|
4.
| ПРАДАВНЯ УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. Періодизація української літератури. Перекладна світська література.
|
|
|
|
|
5.
| ПЧ 1.Перекладна церковна й світська література.
|
|
|
|
|
6.
| Прадавня українська література. Літописи.
|
|
|
|
|
7.
| “Поучення...” Володимира Мономаха, “Слово про закон і благодать” Іларіона.
|
|
|
|
|
8.
| “Слово о полку Ігоревім” – найвидатніша пам’ятка давньоукраїнської і світової культури.
|
|
|
|
|
9.
| Сюжет, композиція твору, тема та головна думка.
|
|
|
|
|
10.
| Образи твору: Ігоря, Ярославни, Святослава, “віщого Бояна”, його художні особливості
|
|
|
|
|
11.
| РЗМ 1. Твір: “Князь Ігор – захисник Руської землі”, “Плач Ярославни – шедевр світової літератури”, “Зображення природи в “Слові о полку Ігоревім”.
|
|
|
|
|
12.
| ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1 (РІЗНОРІВНЕВІ ЗАВДАННЯ).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ТЕМА 2. Давня українська література ХІV – ХVІІІ ст.
|
|
|
|
|
13.
| Давня українська література ХІV – ХVІІІ ст.(огляд) Козацькі літописи.
|
|
|
|
|
14.
| Барокова література. Іван Величковський та його поезія. «Зеґар цілий і полузеґарок». «Млеко від вівці, пастиру належноє»(на вибір).
|
|
|
|
|
15.
| ГРИГОРІЙ СКОВОРОДА – видатний український філософ, просвітитель, поет.
|
|
|
|
|
16.
| Поетична творчість Сковороди. Збірка віршів “Сад божественних пісень”. Філософські погляди.
Напам’ять “Всякому місту звичай і права”.
|
|
|
|
|
17.
| Байки Г.Сковороди.
|
|
|
|
|
18.
| Притчі й афоризми.
|
|
|
|
|
19.
| КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР 1.
“Велич і безсмертя Г. Сковороди.”
|
|
|
|
|
20.
| ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2 (РІЗНОРІВНЕВІ ЗАВДАННЯ).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ТЕМА 3. Нова українська література (кінця ХVІІІ – перших десятиліть ХІХ ст. (1798 - 1840)
|
|
|
|
|
21.
| Нова українська література (кінця ХVІІІ – перших десятиліть ХІХ ст. Розвиток поезії, драматургії, прози за часів виникнення нової української літератури (огляд)
|
|
|
|
|
22.
| ІВАН КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. Огляд життя і творчості. “Енеїда” – перший твір нової української літератури. Історія написання поеми.
Напам’ять уривок.
|
|
|
|
|
23.
| “Енеїда”. Основні сюжетні лінії, композиція.
|
|
|
|
|
24.
| «Енеїда». Національний колорит твору, використання письменником прийомів бурлеску і травестії
|
|
|
|
|
25.
| КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР 2за творчістю І.Котляревського.
|
|
|
|
|
26.
| РЗМ 2. Презентація проекту «Енеїда» Котляревського – «енциклопедія українського життя ХІХ ст.»
|
|
|
|
|
27.
| ГРИГОРІЙ КВІТКА – ОСНОВ’ЯНЕНКО – «батько української прози».
|
|
|
|
|
28.
| “Маруся” – перша україномовна повість нової української літератури, зразок сентименталізму. Утвердження християнських ідеалів, зображення високих морально-етичних рис простої людини в повісті.
|
|
|
|
|
29.
| Художня майстерність автора у змалюванні образів повісті «Маруся».
|
|
|
|
|
30.
| ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3 (РІЗНОРІВНЕВІ ЗАВДАННЯ).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ТЕМА 4. Літературний процес 40 – 60-х рр. ХІХ ст. (10+12+18)
|
|
|
|
|
31.
| ВСТУП. Нова українська література 40 – 60 рр. ХІХ ст.
|
|
|
|
|
32.
| Розвиток української літератури в Західній Україні. Роль МАРКІЯНА ШАШКЕВИЧА як зачинателя нової української літератури на західноукраїнських землях.
|
|
|
|
|
33.
| ТАРАС ШЕВЧЕНКО – «духовний батько» українців, основоположник нової української літератури.
|
|
|
|
|
34.
| Початок творчості поета (1838 – 1843 рр.). “Причинна” – зразок романтичних балад.
|
|
|
|
|
35.
| «Причинна». Виразне читання.
|
|
|
|
|
36.
| Поема “Наймичка”.
|
|
|
|
|
37.
| Поема “Наймичка”. Образ знедоленої жінки-матері, розкриття її трагічної долі. Гуманістичний пафос твору.
|
|
|
|
|
38.
| КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР 3. “Ганна – образ матері-покритки” (за поемою Т.Шевченка.)
|
|
|
|
|
39.
| Історична драма “Назар Стодоля”. Показ соціальних суперечностей між старшинською верхівкою та низовим козацтвом. Характеристика героїв п’єси.
|
|
|
|
|
40.
| ПЧ 2.Т.Шевченко. «Тополя», «Плач Ярославни»
|
|
|
|
|
41.
| ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 4 (РІЗНОРІВНЕВІ ЗАВДАННЯ).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42.
| Поема “Сон” (“У всякого своя доля...”).
Напам’ять уривок.
|
|
|
|
|
43.
| Поема “Сон”. Викриття самодержавно-кріпосницького ладу, сатира на царизм, протест проти колонізації України.
|
|
|
|
|
44.
| Поема “Кавказ”, її ідейна спрямованість.
Напам’ять уривок.
|
|
|
|
|
45.
| Поема “Кавказ”. Виразне читання уривків напам’ять.
|
|
|
|
|
46.
| Поема “Кавказ”. Образ Прометея.
|
|
|
|
|
47.
| РЗМ 3.Написання асоціативного етюду за художнім образом.
|
|
|
|
|
48.
| Послання “І мертвим, і живим...” – викриття псевдолібералізму українського панства.
Напам’ять уривок.
|
|
|
|
|
49.
| Послання “І мертвим, і живим...”. Виразне читання уривків напам’ять.
|
|
|
|
|
50.
| Цикл «Думки».
|
|
|
|
|
51.
| Поезії «Ну що б, здавалося, слова…», «Пророк», «Полякам»(«Ще як були ми козаками»)
|
|
|
|
|
52.
| ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 5 (РІЗНОРІВНЕВІ ЗАВДАННЯ).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53.
| ПАНТЕЛЕЙМОН КУЛІШ. Огляд життя і творчості.
|
|
|
|
|
54.
55.
| “Чорна рада” – перший історичний роман в українській літературі. Історична основа роману, його джерела.
|
|
|
|
|
|
|
|
56.
| Показ протистояння сил державотворення та руйнівництва.
|
|
|
|
|
57.
| Роман «Чорна рада». Образи та ідеї твору, художня майстерність автора.
|
|
|
|
|
58.
| КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР 4. "Зображення козацького лицарства в романі П. Куліша "Чорна рада",
|
|
|
|
|
59.
| МАРКО ВОВЧОК. Огляд життя і творчості.
|
|
|
|
|
60.
| “Інститутка” – перша реалістична соціальна повість. Життєві основи її змісту.
|
|
|
|
|
61.
| Повість «Інститутка» - утвердження непереборного прагнення людини до волі. Художня майстерність письменниці
|
|
|
|
|
62.
| РЗМ 4.Презентація проекту «майстерність П.Куліша та Марка Вовчка в зображенні характерів»..
|
|
|
|
|
63.
| ЮРІЙ ФЕДЬКОВИЧ – найвидатніший представник у літературному процесі Буковини. Оповідання “Три, як рідні брати”.
|
|
|
|
|
64.
| «Три, як рідні брати». Самобутність письменницького стилю.
|
|
|
|
|
65.
| ЛРК 1.«Дивлюсь я на небо…»: поет-земляк М.Петренко
|
|
|
|
|
66.
| ЛРК 2.Письменники-земляки – лауреати літературної премії ім.Г.Кривди
|
|
|
|
|
67.
| ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 6 (РІЗНОРІВНЕВІ ЗАВДАННЯ).
|
|
|
|
|
68.
69.
| Систематизація та узагальнення вивченого за рік.
|
|
|
|
|
|
|
|
70.
| Підсумок за рік
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|