АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

До екзамену з естетики для Інституту іноземної філології

Читайте также:
  1. Загальна характеристика інституту виконання судових рішень
  2. Загальна характеристика та правова природа інституту виконання судових рішень.
  3. Наукова діяльність інституту
  4. Начальник навчально-наукового інституту
  5. Общие анестетики. Особенности закиси азота, галотана, тиопентала-натрия, кетамина.
  6. Операції центрального банку з купівлі-продажу іноземної валюти з
  7. Основні категорії естетики
  8. Основні напрями наукових досліджень Українського науково-дослідного інституту архівної справи та документознавства.
  9. Перелік питань до екзамену
  10. ПЕРЕЛІК ПитанЬ ДО ЕКЗАМЕНУ
  11. Перелік питань до екзамену дисципліни

(Лобанчук О.А.)

1. Естетика як наука. Становлення перших естетичних уявлень.

2. Естетика в системі філософського і гуманітарного знання.

3. Естетика в структурі міжпредметних зв′язків.

4. Творчий потенціал людської праці.

5. Людська особистість як об′єкт естетичної діяльності.

6. Естетичні форми суспільних відносин.

7. Природа в структурі естетичної діяльності.

8. Естетична діяльність і мистецтво.

9. Мода як форма естетичної діяльності.

10. Свято як естетичний феномен.

11. Своєрідність мистецтва як виду естетичної діяльності.

12. Дизайн як вид творчої діяльності.

13. Структура естетичної свідомості. Формування естетичного почуття людини.

14. Структура естетичної свідомості. Роль естетичного смаку у становленні особистості.

15. Структура естетичної свідомості. Роль естетичного ідеалу у ставленні людини до дійсності.

16. Специфіка художнього смаку.

17. Співвідношення ідеалу і прекрасного.

18. Структура естетичної свідомості. Естетичні погляди і теорії (три фази розвитку).

19. Зв′язок категорії «міри» з категорією «гармонії».

20. Погляди на прекрасне у Платона і Арістотеля.

21. Значення категорії «піднесеного» для розуміння змісту мистецтва.

22. Звязок морального та естетичного у категорії «героічне». Соціологічний аналіз явища героїзму.

23. Категорія «естетичне» та її особливості. Співвідношення понять естетичного і художнього.

24. Естетичні уявлення доби Відродження.

25. Естетичні уявлення доби Середньовіччя.

26. Співвідношення свободи і необхідності у трагічній колізії.

27. Гегель про різницю між трагедією і нещастям.

28. Різні ступені і форми вираження комічного. Почуття гумору як позитивна якість людини.

29. Сутність мистецтва. Співвідношення естетики і мистецтвознавчих дисциплін.

30. Методологічні засади аналізу мистецтва.

31. Парадигмальне визначення мистецтва: поняття та сутність.

32. Інтенція людського як предмет і естетична притаманність мистецтва.

33. Відображально – виражальна природа мистецтва. Міметичність у мистецтві.

34. Художній та естетичний феномен мистецтва. Критерії визначення художнього змісту і форми.

35. Структурні компоненти змісту і форми у мистецтві.

36. Стиль як естетико-мистецтвознавча категорія.

37. Основні ознаки й універсальність категорії стилю у мистецтві.

38. Історична динаміка понять: мімезис – відображення – вираження.

39. Смисл понять «внутрішня» і «зовнішня» форми.

40. Принцип антиномічності й структура художнього образу.

41. Чуттєва безпосередність художнього образу.

42. Генезис художнього образу.

43. Відмінні ознаки метафори, символу та алегорії.

44. Образ як людський тип і характер. Образ природи в українській літературі та мистецтві.

45. Умовність і знаковість у художньому образі.

46. Мистецтво у культурно – історичному просторі.

47. Свобода і детермінізм у мистецтві.

48. Художній твір як форма і спосіб соціального буття мистецтва.

49. Історична динаміка функцій мистецтва.

50. «Відкритість» і «недомовленість» у мистецтві.

51. Герменевтична концепція мистецтва Г.Г. Гадамера.

52. Співвідношення понять сприйняття, розуміння та інтерпретації мистецтва.

53. Функції мистецтва в їх історичній зумовленості.

54. Модель видової специфіки мистецтва: Античність.

55. Модель видової специфіки мистецтва: Середньовіччя.

56. Модель видової специфіки мистецтва: Відродження.

57. Модель видової специфіки мистецтва: Новий час.

58. Модель видової специфіки мистецтва: 19 - 20 століття.

59. Пошук нових підходів до аналізу проблеми видової специфіки мистецтва у 20 столітті.

60. Естетична культура як найважливіша складова духовного світу людини.

61. Система естетичного виховання в сучасній Україні: структура, принципи, форми і методи.

62. Форми прояву естетичної культури. Роль художнього виховання в соціокультурному відтворенні особистості.

63. Роль і значення мистецтва в естетичному вихованні.

64. Практика естетичного виховання періоду Київської Русі.

65. Києво-Могилянська академія ─ модель зв′язку педагогіки та естетики.

66. Проблеми естетичного виховання в структурі філософсько-естетичної концепції Г.С. Сковороди.

67. Сучасні тенденції естетичного виховання в контексті гуманізації та гуманітаризації освіти.


Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.)