АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Пояснення гри. Вибір способу шикування гравців для пояснення гри і місце керівника

Читайте также:
  1. Автоматизоване робоче місце бухгалтера (АРМБ): призначення, функції та його рівні.
  2. Автоматизоване робоче місце бухгалтера (АРМБ): призначення, функції та його рівні.
  3. Алгоритм вибіркового методу
  4. Алгоритм дій керівників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування при виникненні НС
  5. Безмежність потреб і обмеженість ресурсів. Закон обмеженості ресурсів. Альтернативні вибір та вартість. Крива виробничих можливостей.
  6. Взаємовідносини органів державної влади й місцевого самоврядування з органами Служби безпеки України
  7. Вибір варіанту машин і устаткування
  8. ВИБІР ВИДУ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ
  9. Вибір і обгрунтування конструкції свердловини ударно-канатного буріння
  10. Вибір і опис будівельних конструкцій, будівель і споруджень.
  11. Вибір і розрахунок кількості технологічного обладнання
  12. Вибір методів навчання

Лекція 4 ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ РУХЛИВИХ ІГОР

План

1. Вибір гри. Підготовка місця для гри, розмітка майданчика, підготовка інвентарю.

2. Пояснення гри. Вибір способу шикування гравців для пояснення гри і місце керівника.

3. Комплектування команд. Підведення підсумків гри.

 

Вибір гри. Підготовка місця для гри, розмітка майданчика, підготовка інвентарю.

Проведення гри мас велике організаційне, оздоровче, виховне значення. Підбираючи ігри, вчитель повинен зважати на:

- форму проведення занять;

- кількість учасників, фізіологічні особливості та фізичну підготовку учнів;

- загальний розвиток і стан здоров'я, ступінь володіння руховими навичками, підготовленість організму дітей до діяльності й умов, в яких проводиться гра;

- місце проведення гри;

- температуру повітря, якщо заняття проводяться на дворі;

- наявність інвентарю та обладнання;

- завдання, які вчитель ставить перед уроком;

- місце гри на уроці (в якій частині уроку вона буде проводитися);

- зміст уроку (між змістом уроку та грою повинен бути взаємозв'язок);

- зміст гри (зміст ігор повинен сприяти вихованню світогляду, виховувати почуття колективізму, товариства та інші моральні якості);

- час для проведення гри.

Для успішного проведення гри на свіжому повітрі потрібно постійно підмітати майданчик, очищати від скла, сміття. Перед заняттями наносити розмітку (крейдою чи фарбами). Взимку майданчик повинен бути очищений від снігу та втоптаний. Якщо заняття проводяться у спортивному залі, то приміщення перед проведенням занять потрібно провітрювати, протирати підлогу вологою ганчіркою. У залі не повинно бути сторонніх предметів.

Розмітку майданчика виконують або до уроку (якщо вона складна) або під час пояснення гри. Для деяких ігор розмітка майданчика може бути постійною (фарбою, на початку року).

Інвентар повинен бути барвистий, яскравий. Відповідати віковим можливостям учнів. Бажано мати яскраві пов'язки (футболки) для учасників, щоб відрізняти одну команду від іншої. Інвентар повинен бути підготовлений до початку заняття. Видавати інвентар потрібно тільки після пояснення гри, залучаючи до цього чергових. Інвентар повинен зберігатися в спеціально відведеному місці, його необхідно регулярно упорядковувати та протирати ганчіркою.

В іграх на свіжому повітрі можна використовувати як інвентар - шишки, сніг, квіти, гілки.

Пояснення гри. Вибір способу шикування гравців для пояснення гри і місце керівника.

Існують певні педагогічні вимоги до пояснення гри:

- розповідь повинна бути короткою, точною, логічною і динамічною;

- при поясненні треба враховувати словниковий запас дітей;

- розповідь слід супроводити показом;

- оголошують назву гри;

- пояснюють мату та зміст гри;

- знайомлять з правилами та завданнями

Щодо методики пояснення гри, то існує кілька способів:

1. Образний, яскравий, з елементами казок, застосовується для пояснення імітаційно-сюжетних ігор у 1-2 класах. В процесі його застосування необхідно намагатися пояснювати гру образно, змінювати інтонації і вираз обличчя, використовувати елементи казок з метою зацікавлення дітей.

2. Другий спосіб, з докладним описом гри, застосовується в усіх інших класах.

3. Третій спосіб - пояснення частинами - застосовується для пояснення складних ігор. Спочатку учнів ознайомлюють з першою частиною гри, її виконують, потім ознайомлюють з другою частиною гри, її виконують, і виконують гру в цілому.

4. Пояснення за завданнями - вчитель ставить перед учнями завдання, а учні самі підбирають засоби їх вирішення.

5. Поєднання двох та більше способів (наприклад образно і часинами).

Важлива і відповідальна роль у іграх належить ведучому. Існує п 'ять основних способів вибору ведучого: а) вибирає вчитель; б) вибирають учні; в) за результатами попередніх ігор; г) жеребкуванням, д) лічилками.

Способи шикування гравців дія пояснення гри і місце керівника.

1. Найкращий спосіб шикувати гравців так, як буде починатися гра. Вчитель повинен зайняти таке місце, щоб його асі могли бачити та чути.

2. Шикування дугою. Вчитель стоїть посередині, відступивши два-три кроки назад.

3. Шикування в коло. Вчитель стоїть за колом, відступивши крок назад.

4. Шикування в два кола. Вчитель стоїть між колами, може стояти в одному колі, або стояти а одному коді, а друге пошикувати в шеренгу.

5. У колони. Вчитель займає місце між колонами.

6. У шеренги. Повернути учнів обличчям одним до одного і стати між шеренгами.

7. У кілька колон, кіл, шеренг.

При поясненні гри потрібно зважати на освітлення (світло, сонце не повинно падати учням на обличчя).

Шикування гравців для початку гри у вихідне положення можна проводити кількома способами:

- за командою вчителя;

- вільно;

- за свистком, дзвоником, махом прапорця учні швидко займають свої місця;

- пересуваються за капітаном.


1 | 2 | 3 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)