|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
A) вступ – Дар пророцтваВ листі до Коринтян (1Кор.14,1-3) написано: „Змагайте до любові, але бажайте гаряче духовних дарів... Особливо ж – дару пророцтва”. Апостол Павло далі пояснює: „Хто пророкує, то говорить людям: на повчання, попередження, розраду”. Отож під час пророкування не йдеться про якесь віщування, але про повчання, попередження і розраду. Сьогодні кожен навернений християнин мусить гаряче бажати дару пророцтва. Чому? Бо спільним джерелом Святого Письма і дару пророцтва є той самий Святий Дух – Дух правди! Однак сьогодні єретичні теологи пояснюють Святе Письмо через окуляри т.зв. історично-критичного методу. За цим методом є псевдодар антипророцтва і дух брехні. Плодом Духа правди є вічне життя. Плодом духа брехні є вічна смерть. Модель пояснювання Святого Письма подає апостол Петро в своїй проповіді в День П’ятидесятниці. Найперше він реагує на те, що сталося: апостоли наповнені Святим Духом і назовні це проявляється так, що говорять новими мовами і пророкують. Петро цитує пророка Йоіла 3,1-5: „І на рабів моїх, і на рабинь моїх Я цими днями виллю мого Духа і вони будуть пророкувати” (Ді.2,18). Потім він зразу вказує на суть, тобто на Ісуса Христа, на Його відкупительну смерть і Його воскресіння. Вказує, що правда воскресіння міститься в Псалмі 16, 8-11: „Бо Ти не зоставиш душі моєї в аді і не даси твоєму святому бачити тління” (Ді.2,27). Петро сказав: „Тут пророк Давид говорить не про себе, а про Христове воскресіння.” Тоді цитує Псалом 110,1: „Сказав Господь Господеві моєму: Сядь праворуч Мене”. До цього Петро додає: „Нехай, отже, весь дім Ізраїля твердо знає, що Бог зробив Господом і Христом того Ісуса, якого ви розп’яли!” (Ді.2.35). Які були плоди цієї пророчої проповіді? „Вони розжалобилися серцем і сказали: Що нам робити?” Петро їм відповів: „Покайтесь... і ви приймете дар Святого Духа!” Таким самим способом пояснював Святе Письмо сам Ісус учням з Емаусу. Плодом було те, що їм відкрилися очі і їхнє серце запалало (Лк.24,31-32). Так само пояснюють Святе Письмо і євангелисти, і апостол Павло та інші апостоли. Так само маємо пояснювати Святе Письмо і ми – тобто не в дусі атеїстичної ІКТ, але в Дусі Святому, в дусі пророцькому! Пророкувати – означає актуалізувати літеру Святого Письма до конкретної ситуації. Прикладом антипророцтва є сучасна історично-критична теологія. Кожний священик повинен відректися цього духа ІКТ і просити про дар пророцтва. Однак про цей дар пророцтва має просити і кожний щирий віруючий. Тут здійснюється: „Просіть, і одержите. ” б) 5 хвилин всі повторюємо: „Бажайте гаряче духовних дарів, особливо ж – дару пророцтва” (1Кор.14,3). в) 5хв. всі промовимо: „Ісусе”, а один додає: „ Приймаю тепер дар пророцтва! ” г) 5хв. особисто переживаю цю правду, залишаюся в благодаренні: „Дякую за дар пророцтва”. Пісня: „Слава, слава, Алилуя” або „ Слава во вишніх Богу ”.
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |