|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Синод Єпископів УПГКЦ тут подає духовні рамки обнови вірних і цілої ЦерквиВключає три пункти: 1) розважання про страсті Господні; 2) святкування неділі; 3) літургійні часи. До п. 1) Розважання про страсті Господні Включає розважання про страсті в Гетсиманії, хресну дорогу і сім останніх слів з хреста. Оптимальний час для розважання від 20.00 до 21.00, т. зв. свята година. В четвер: 20.00-21.00 розважаємо: - тайна вечеря і Гетсиманія; - з Гетсиманії на Голготу; - перше слово з хреста. П’ятниця: 20.00-21.00 розважаємо: - друге слово з хреста; - третє слово з хреста; - четверте слово з хреста. Субота: 20.00-21.00 розважаємо: - п’яте слово з хреста; - шосте слово з хреста; - сьоме слово з хреста. До п. 2) Святкування неділі В суботу після 21.00 починається ніч, коли переживаємо подію Христового Воскресіння. Точно не сказано о котрій годині воно відбулося, тому ціла ніч є святою. Розпочинаємо годиною розважання про Христове Воскресіння: - реальність Христового Воскресіння; - співвоскресіння Ісусової Матері; - співвоскресіння кожного з нас. Цю годину розважаємо від 21.30 до 22.30 Другу годину можна розважати вночі або рано-вранці: - поява ангелів і відвалення каменя; - зустріч воскреслого Христа з Марією Магдалиною; - зустріч воскреслого Христа з жінками. Третя година: - зустріч воскреслого Христа з Петром; - зустріч біля Генезаретського озера; - Христове вознесіння. Четверта година 8.00-9.00 – переживаємо у вірі реальність зіслання Святого Духа: - хрещення Святим Духом; - хрещення вогнем; - прохання і прийняття дару пророцтва. Пополудні або у святій годині молимося п’яту годину: - Емаус; - зустріч з апостолами; - зустріч з Томою. Зустріч спільноти вірних буває в неділю пополудні. Згідно Діянь апостолів 2,42 включає: - годину молитви; - годину науки – апостольське вчення; - годину, або довше свідчення у братній спільноті; - годину Св. Літургії (якщо хтось ще не був на Літургії). До п. 3) Літургійні часи В Церкві була традиція, що в певних часових проміжках вірні, передусім монахи, робили зупинки і молилися декілька разів на день. Пропонуємо відновити цю випробувану традицію Церкви. В години: перед сном, коли пробуджуємось, о 9.00, о 12.00, о 15.00, о 18.00, о 21.00. Тут коротко помолимося молитву досконалого жалю і досконалої любові. На завершення цитуємо один вірш зі Святого Письма, який у цій молитві повторюємо два тижні. Слово життя на кожних два тижні оприлюднюється на www.uogcc.org.ua.
„+ В ім’я Отця і Сина, і Святого Духа. Амінь.” „Еффата!” (Відкрийся!) „Я є свавільник. Я є гедоніст. Я є осуджувач.” „Марана та!” (Прийди, Господи!) „Ісусе, Ісусе, Ісусе, помилуй мене грішного!” (5р.) „Шема (Слухай), (своє ім’я), люби Бога!” „Ісусе, Боже мій, люблю Тебе всім серцем, всією душею і всією силою. Тепер втрачаю свою душу ради Тебе та Євангелії.” Слово життя: (цитата зі Святого Письма змінюється кожних14 днів, цитату повторюємо 3р.). „Відтепер все роблю + В ім’я Отця і Сина, і Святого Духа. Амінь.” Практичні поради: Ø Треба, щоб молитву вів один ведучий. Він відповідає за читання вступів перед кожною третиною, слідкує за дотриманням часових інтервалів і за визначенням ритму молитви в частинах б) і в). Це необхідно для того, щоб у молитві була єдність і щоб взаємно не перешкоджали один одному. Ø Читання вступів є сильною мотивацією до пережиття даних правд. Тому потрібно, щоб вступи читалися зрозуміло і виразно. Ø В частині Воскресіння на кінці третин подані пісні. Тому треба, щоб був призначений один ведучий, який би мав відповідати за спів. Ø Після одної-двох годин молитви необхідно виділити мінімально 10-20 хвилин на взаємне ділення. Свідоцтво з особистого пережиття даних правд є підтримкою для членів молитовних груп. Ø Що стосується братньої спільноти і дискусій, то вони виходять з апостольського вчення. Тут вирішуються проблеми, якими на християн тисне світ, вирішується, як сьогодні правдиво жити з Христом, як обновити життя родини, як впроваджувати здорові моральні засади, як боротися проти маніпуляції дітьми, деморалізації і т.д. Тут важливо, щоб чоловіки знову стали головами родин і усвідомили собі свою відповідальність, яку їм дав Бог – відповідальність за спасіння повірених їм душ. Ø З тієї причини, що священики сьомого дня служать при вівтарі, то не можуть день Воскресіння святкувати біблійним способом в малих групках. Тому нехай встановлять собі інший день (найкраще понеділок), який будуть присвячувати молитві, Божому слову і братній спільноті. Наголошуємо, що без внутрішньої молитви спільнота священиків не буде духовно зростати. Ця брошурка містить моделі для внутрішньої молитви – молитви серцем. Ця модель також є для молоді, семінаристів, жінок і дітей. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.) |