|
|||||||||||||||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міжпредметна інтеграція)Буковинський державний медичний університет
“Затверджено” на методичній нараді кафедри соціальної медицини та ООЗ
“___” ___________ 20__р. (Протокол №___) Завідувач кафедри
______________________________________ (ПІП, підпис)
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ для самостійної позааудиторної підготовки Студентів 1 курсу медичних факультетів №№ 1, 2, 3, 4 Стоматологічного, фармацевтичного факультетів (спеціальність “Лікувальна справа”, „Педіатрія”, „Фармація”, „Медична психологія”, „Лабораторна діагностика”, „Стоматологія”.) Тема: Гіппократ, його вчення та роль У формуванні історії медицини. Модуль 1 «Історія медицини» ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2. Медицина Стародавнього Світу
Чернівці – 2013 1. Актуальність теми: Впродовж багатьох віків Вчення Гіппократа та «Клятва Гіпократа» являється мірилом високих моральних принципів лікаря. Багато її положень не втратили свого високого значення, оскільки в ній виражена гуманна реальність медичної професії. Розвиток лікувальної етики багато зобов’язаний “Клятві”. Гуманізм Гіпократа в Стародавньому Римі достойно продовжили лікарі Асклепіад і Гален. Вони закликали слідувати заповітам Гіпократа;визначали мистецтво лікаря такими факторами: хворий, хвороба і кількість лікарів; перемога над хворобою можлива тільки при умові єдності лікаря і хворого. Тому зазначена тема є вкрай необхідною у системі вищої медичної освіти з метою формування належного клінічного мислення лікаря. 2. Навчальні цілі: знати: - основні положення вчення Гіппократа та їх роль в історії медицини та формуванні сві тогляду лікаря; (L =1) - джерела вивчення історії медицини епохи Гіппократа вміти: - аналізувати (порівнювати), історичні уявлення в епоху Гіппократа та сучасні медичні знання про здоров’я населення і визначати зв’язки між ними
3. Матеріали до самостійної роботи. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міжпредметна інтеграція).
4. Поради студенту (на допомогу студенту): 4.1. Зміст теми: Змістом теми заняття: є основні положення вчення Гіппократа та деталізація змісту “Клятви Гіппократа” “...Клянусь Аполоном- лікарем, Асклепієм, Гігією і Панаксеєю і всіма богами і богинями, беручи їх у свідки, виконувати чесно, відповідно моїм силам і моєму розумінню, наступну присягу і письмовий обов’язок: n вважати навчившого мене лікарському мистецтву нарівні з моїми батьками, ділитися з ними своїми достатками і у випадку потреби допомогати йому в його потребах; його нащадків вважати своїми братами, і це мистецтво, якщо вони захочуть його вивчати, викладати їм бездоганно і без всякого договору; настанови, усні уроки і все решта в науці сповіщати своїм синам, синам свого вчителя і учням, які пов’язані обов’язком і клятвою по закону медичному, але нікому іншому; n я корегую режим хворих на їхню користь відповідно з моїми силами і моїм розумінням, утримуючись від спричинення всякої шкоди і несправедливості; я не дам нікому випрошуючого у мене смертельного засобу і не покажу шлях до подібного замислу; n так само я не дам ніякій жінці абортного песарія; n - чисто і непорочно буду я проводити своє життя і своє мистецтво; n - в який би я дім не зайшов, я зайду туди для користі хворого, будучи далеким від всього задуманого, неправдивого і згубного, особливо від любовних справ з жінками і чоловіками, вільними і рабами; щоб при лікуванні-а також без лікування- я не побачив чи не почув стосовно життя людського з того, що не слід коли-небудь розголошу вати, я промовчу про те, вважаючи подібні речі таємницею; n мені, непорушно виповняючому клятву, хай буде щастя в житті і в мистецтві і слава у всіх людей на вічні роки; переступаючому ж і даючому брехливу клятву хай буде зворотнє цьому.”
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |