АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Т Е М А: Лірика Вістена Гью Одена (жанрово-стильовий діапазон)

Читайте также:
  1. Вчення Жана Бодена про державу
  2. Дуоденальне зондування
  3. ДУОДЕНАЛЬНОЕ ЗОНДИРОВАНИЕ
  4. Дуоденальное зондирование
  5. ДУОДЕНАЛЬНОЕ ЗОНДИРОВАНИЕ
  6. ДУОДЕНАЛЬНОЕ ЗОНДИРОВАНИЕ
  7. Оценка результатов инструментальных методов исследования: желудочного и дуоденального зондирования.
  8. Предлагается провести исследование функцмонального состояния поджелудочной железы (сбор дуоденального содержимого ) для составления адекватного медикаментозного курса терапии.
  9. РАДИКАЛЬНАЯ ДУОДЕНОПЛАСТИКА ПРИ ОСЛОЖНЕННЫХ ПОСТБУЛЬБАРНЫХ РАНЕЕ УШИТЫХ ПЕРФОРАТИВНЫХ ДУОДЕНАЛЬНЫХ ЯЗВАХ
  10. Современные взгляды хирургов на выбор оптимального способа хирургического вмешательства при перфоративной язве пилородуоденальной зоны
  11. Трифазне дуоденальне зондування

М Е Т А: визначити творчість Одена як одну з вершин світової поезії ХХ століття, розкрити її інтелектуальний характер («Куди ж ти, куди?..», «1 вересня 1939 року», «Популярний життєпис», «В музеї образотворчого мистецтва» та ін.).

Завдання: Вивчити напам`ять та письмово проаналізувати 2-3 поезії Вістена Гью Одена (за вибором), визначити їх тематичні і жанрово-стилістичні особливості.

Зіставити поетичний оригінал і переклад, виділяючи особливості вітчизняної перекладацької школи.

П Л А Н

1. В. Г. Оден – один з найвидатніших англомовних поетів ХХ століття. Еволюція від лівого радикалізму 1930-х рр. до філософсько-медитативної лірики повоєнних десятиліть.

2. Широта тематичного і жанрово-стильового діапазону поезії Одена («Куди ж ти, куди?..», «1 вересня 1939 року», «Популярний життєпис» та ін.).

3. Тема мистецтва та її художнє потрактування в ліриці Одена («В музеї образотворчого мистецтва» та ін.).

4. Висока версифікаційна майстерність Одена, використання багатовікових набутків англійського віршування. В. Г. Оден в українських перекладах.

5. Методичні аспекти вивчення лірики Одена в школі.

Л І Т Е Р А Т У Р А

Ионкис Г. Английская поэзия ХХ века. – М., 1980.

Английская литература. 1945-1980. – М., 1987.

Аникин Г.В., Михальская Н.П. История английской литературы. – М., 1985.

Наливайко Д.Зарубіжна поезія другої половини Х1Х – початку ХХ сторіччя //Антологія зарубіжної поезії другої половини Х1Х – ХХ сторіччя. Посібник для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. - К., 2003.

 

Самостійна робота № 3

ТЕМА: Театр М. Фріша (драма «Санта-Крус»).

МЕТА: розкрити тематику та проблематику театру швейцарського драматурга, дослідити моделі існування, жанрові особливості та символіку драми «Санта-Крус».

Завдання: виписати цитати, які характеризують головних героїв п`єси «Санта-Крус» та визначити засоби психологізму; укласти порівняльну таблицю «Моделі існування в драмі «Санта-Крус».

ПЛАН

1. Тематика театру М. Фріша. Критичне осягнення позиції Швейцарії в історичних потрясіннях ХХ ст., трагічне протистояння «чужого я» стереотипам загалу («Андорра», «Біографія. Гра»). Екзистенціоналістська забарвленість драм про пошук буття.

2. Протистояння романтично-авантюрної та обивательсько-затишної моделі існування у драмі «Санта-Крус». Образи Пелегріна і Барона. Засоби психологізму.

3. Проблеми морального вибору, свободи й відповідальності у драмі «Санта-Крус». Багатозначність теми кохання.

4. Організація художнього часу й простору в драмі. Система символів.

5. Специфіка жанру твору. Алегорично-моральний сенс його сюжету.

6. Риси драматургічної системи М. Фріша. М. Фріш на українській сцені.

7. Методичні аспекти вивчення драматургічної спадщини Фріша в школі.

Література

Затонський Д. Шлях через ХХ століття. – К., 1978. – С. 270-287.

Волощук Е. Геркулесовы стопы царства возможностей: проблематика драматургии

М. Фриша в контексте разочарований модернизма // Вікно в світ. – 2001. - № 2. –

С. 61-76.

Грицук В. М. Фріш і Ф. Дюрренматт на українській сцені // Вікно в світ. – 2001. –

№ 2. – С. 138-142.

Назарець В.М., Васильєв Є.М. Матеріали до вивчення п`єси-роману М. Фріша «Санта- Крус» і трагічної комедії Ф. Дюрренматта «Гостина старої дами» // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 2002. - № 1. – С. 54-58.

Волощук Е. Игра с биографией: театр М. Фриша // Зарубіжна література. – 2002. –

№ 10. – С. 17-22.

Волощук Є.В. На підмостках свідомості: Матеріал до уроку з вивчення п`єси «Санта-Крус» М. Фріша // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2002. - № 3. – С. 35-38.

Затонский Д. Макс Фриш – я и роли // Зарубіжна література. – 2002. - № 10. – С. 13-16.

Затонский Д. Зеркала искусства. – М., 1975. – С. 141-179.

Литература Швейцарии. – М., 1967.

Павлова Н.С., Седельник В.Д. Швейцарские варианты. Литературные портреты. – М., 1990.

 

 

 


1 | 2 | 3 | 4 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)