АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

РАННЯ ПРОЗА В.ВИННИЧЕНКА

Читайте также:
  1. Борисова А. Змеев столб. – М. : Эксмо, 2014. – 384 с. – (За чужими окнами. Проза М. Метлицкой и А. Борисовой).
  2. В 70-е годы XIX в. в литературу приходит талантливый поэт и прозаик, драматург и публицист, литературный критик. Назовите его имя.
  3. В нормах Особливої частини кримінального права передбачені умови звільнення від кримінального покарання за окремі види злочинів.
  4. В якій відповіді (відповідях) названі обставини, які пом’якшують покарання, що передбачені в ст.66 Кримінального Кодексу?
  5. В якій відповіді названа ознака кримінального покарання.
  6. В. Правила щоденного прибирання
  7. Види покарання для неповнолітніх.
  8. Виконання покарання у виді громадських робіт
  9. Виконання покарання у виді конфіскації
  10. Виконання покарання у виді обмеження волі
  11. Виконання покарання у виді службових обмежень для військовослужбовців
  12. Виконання покарання у виді штрафу

ПЛАН:

1. Роль В.Винниченка в оновленні української прози початку ХХ століття. Повість «Краса і сила».

2. Художнє відображення соціальних і психічних метаморфоз в оповіданнях «Салдатики», «Контрасти», «Момент».

3. Неоромантичні та неореалістичні стильові домінанти повісті «Голота» (сюжет, композиція, система образів, символічні аспекти поетики).

 

ЛІТЕРАТУРА:

1. Болюк О. Вивчаємо оповідання В. Винниченка «Салдатики!» [Текст] / Оксана Болюк // Українська література в загальноосвітній школі. – 2011. – № 5. – С. 21-23.

2. Сітькова І. Життєвий і творчий шлях Володимира Винниченка. Новела «Момент» [Текст]: 10 клас / Ірина Сітькова // Дивослово. – 2012. – № 4. – С. 13-15.

3. Панченко В. Володимир Винниченко: портрет на тлі епохи [Текст] / Володимир Панченко // Історія в школах України. – 2008. – № 3. – С. 48-53.

4. Кульчицький С.В. Володимир Винниченко / В.Ф. Солдатенко. – К.: Альтернативи, 2005. – 376 с.

5. Кобзей Н. Від натуралізму до неонатуралізму: естетичні шукання Володимира Винниченка [Текст] / Наталія Кобзей // Дивослово. – 2012. –№ 4. – С. 57-61.

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 8

 

ДРАМА-ФЕЄРІЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ «ЛІСОВА ПІСНЯ»

ПЛАН:

1. Історія написання та джерельна база твору.

2. Питання жанру твору та принципи композиції.

3. Особливості мистецької інтерпретації міфологічних образів драми-феєрії.

4. Художня семантика образів людей.

5. Неоромантичний характер «Лісової пісні».

 

ЛІТЕРАТУРА

 

1. Гуменюк В. Становлення драматичного хисту Лесі Українки / В. Гуменюк // Слово і час. – 1999. – № 8. – С. 6 – 10.

2. Забужко О. Леся Українка як культурно-інтерпретаційна проблема / Оксана Забужко // Слово і Час. – 2001. – № 2. – С. 5 – 9.

3. Ковальчук С. Чи справді світ людей такий безкрилий? / С. Ковальчук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2003. – № 3. – С. 76 – 78.

4. Мірошниченко Л. Генезис «Лісової пісні» Лесі Українки: зародження образів / Л. Мірошниченко // Українська мова та література. – 2004. – № 25 – 28. – С. 66 –71.

5. Розвозчик М. Мавка – новий тип особистості у драмі-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». 10 клас / М. Розвозчик // Українська література в загальноосвітній школі. – 2008. – № 11. – С. 33 – 35.

6. Скупейко Л. Леся Українка і фемінізм: (нефеміністичний погляд) / Лукаш Скупейко // Слово і Час. – 1999. – № 8. – С. 43 – 48.

7. Скупейко Л. Пролог як міфообраз світу ab origihe в «Лісовій пісні» Лесі Українки / Лукаш Скупейко // Слово і час. – 2003. – № 2. – С. 22 – 30.

 

УВАГА! До заняття слід вивчити останній монолог Мавки.

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 9

ДРАМАТУРГІЧНІ ФОРМИ В ДОРОБКУ ЛЕСІ УКРІЇНКИ

ПЛАН:

1. Роль мистецтва в житті (поема «Давня казка», драматична поема «У пущі»).

2. Ідея любові-ненависті в драматичній поемі «Одержима».

3. Переосмислення біблійної теми в діалозі «На полі крові».

4. Неоромантична концепція творчості Лесі Українки, її сутність.

 

ЛІТЕРАТУРА:

1. Історія української літератури та літературно-критичної думки кінця ХІХ – початку ХХ століття / Кол. авторів: О.А. Галич, О.О. Бровко,.., Т.П. Шестопалова. – Луганськ: Альма-матер, 2008. – С. 90-122.

2. Скупейко Л. Текст автора як екзистенціал страждання (драматична поема Лесі Українки «Одержима») / Лукаш Скупейко // Слово і час. – 2001. – № 11. – С. 74-83.

3. Шерех Ю. Театр Лесі Українки чи Леся Українка в театрі? / Шерех Ю. // Шерех Ю. Пороги і Запоріжжя: Література. Мистецтво. Ідеологія: В 3 т. –Т.1, Харків,1998. –.С.379-390.

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)