|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
ДОМІНАНТИ НОВЕЛІСТИЧНОГО СТИЛЮ М.КОЦЮБИНСЬКОГОПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 1 ВСТУП. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЕСТЕТИКО-ХУДОЖНІХ ЗМІН НА ЗЛАМІ ХІХ – ХХ СТОЛІТЬ ПЛАН: 1. Поняття модернізму в сучасному українському літературознавстві. 2. Чинники модернізації та філософсько-естетична база модернізму. 3. Естетичні виміри європейського декадансу. 4. Українська літературно-мистецька ситуація кінця ХІХ – початку ХХ століття. М.Вороний і М.Коцюбинський про нагальність якісних змін в українській літературі.
ЛІТЕРАТУРА: 1. Галич О. Теорія літератури. – Вид. 3-є, стереотипне / О.А.Галич, В.І.Назарець, Є.І.Васильєв. – К.: Либідь, 2006. – С. 392-433. 2. Історія української літератури та літературно-критичної думки кінця ХІХ – початку ХХ століття / Кол. авторів: О.А. Галич, О.О. Бровко,.., Т.П. Шестопалова. – Луганськ: Альма-матер, 2008. – С. 3-19. 3. Моренець В. Національні шляхи поетичного модерну першої половини ХХ століття: Україна і Польща / Володимир Моренець. – К.: Основи, 2002. – С. 13-24. 4. Павличко С. Дискурс модернізму в українській літературі / Соломія Павличко. – К.: Либідь, 1999. – С. 13-18. 5. Пахаренко В. Українська поетика [підруч. для студ. вищ. навч. закл. ] / Василь Пахаренко. – Черкаси: Відлуння-плюс, 2009. – 403 с. (визначення модерністських стильових течій). ЗАВДАННЯ: в окремому зошиті для практичних занять розпочніть ведення словника основних понять курсу. До словника мають увійти поняття критичного реалізму, позитивізму, народництва, неонародництва, модернізму, декадансу (практичне заняття № 1), імпресіонізму (№ 2), експресіонізму (№ 4), неоромантизму (№ 8), неореалізму (№ 7), символізму (№ 6), новели (№ 2), поезії в прозі (№ 5), драматичної поеми (№ 9). Поняття слід заносити до словника, готуючись до відповідних практичних занять.
ДО УВАГИ УСІХ СТУДЕНТІВ! ГОЛОВНОЮ Й ОБОВЯЗКОВОЮ ЧАСТИНОЮ ПІДГОТОВКИ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ Є ПРОЧИТАННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ, НАЗВАНИХ У ПИТАННЯХ. НА ЗАНЯТТЯХ СЛІД МАТИ ПРИМІРНИКИ КНИЖОК З ВІДПОВІДНИМИ ХУДОЖНІМИ ТВОРАМИ. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 2 ДОМІНАНТИ НОВЕЛІСТИЧНОГО СТИЛЮ М.КОЦЮБИНСЬКОГО ПЛАН: 1. Еволюція художнього стилю письменника (від народницького реалізму до складних модерністських технік). Характеристика перших, «дитячих», оповідань та оповідань молдавського циклу. 2. Ідейно-художній аналіз етюду «Цвіт яблуні», акварелі «На камені». Характеристика імпресіоністичної домінанти стилю. 3. Ідейно-художній аналіз новели «Intermezzo». 4. Ідейно-художній аналіз новел «Сон», «На острові», «Хвала життю».
ЛІТЕРАТУРА: 1. Історія української літератури та літературно-критичної думки кінця ХІХ – початку ХХ століття / Кол. авторів: О.А. Галич, О.О. Бровко,.., Т.П. Шестопалова. – Луганськ: Альма-матер, 2008. – С. 20-42. 2. Кузнецов Ю. Імпресіонізм в українській прозі кінця ХІХ – початку ХХ ст. / Юрій Кузнецов. – К.: Зодіак-ЕКО, 1995. – С. 145-266. 3. Поліщук Я. І ката, і героя він любив…: Михайло Коцюбинський: літературний портрет / Ярослав Поліщук. – К.: ВЦ «Академія», 2010. – 304 с. 4. Небеленчук І. Емоційний діалог як засіб розкриття внутрішнього світу героя у новелі М. Коцюбинського «INTERMEZZO» [Текст] / Ірина Небеленчук // Українська література в загальноосвітній школі, 2012. –№ 1. – С. 6-10. 5. Цьома Л. Система уроків з вивчення творчості Михайла Коцюбинського [Текст] / Людмила Цьома // Українська література в загальноосвітній школі, 2012. – № 2. – С. 17-27.
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |