|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Застосовність
Опис ситуацій, у яких можна застосовувати даний шаблон. Приклади проектування, які можна поліпшити з його допомогою. Розпізнавання таких ситуацій. Структура Графічне подання класів у шаблоні з використанням нотації, заснованої на методиці Object Modelіng Testіng (ОМТ) та на діаграмах взаємодій для ілюстрації послідовностей запитів і відносин між об'єктами. Учасники Класи або об'єкти, задіяні в даному шаблоні проектування, і їх функції. Відносини Взаємодія учасників для виконання своїх функцій. Результати Наскільки шаблон задовольняє поставленим вимогам. Результати застосування, компроміси, на які доводиться йти. Які аспекти поводження системи можна незалежно змінювати, використовуючи даний паттерн Реалізація Складності і, так звані, підводні камені при реалізації шаблону. Поради та рекомендовані прийоми. Є чи в даного шаблону залежність від мови програмування Приклад коду Фрагмент коду, що ілюструє ймовірну реалізацію на різних мовах програмування. Відомі застосування Можливості застосування шаблону в реальних системах. Шаблони родичі Зв'язок інших шаблонів проектування з даним. Важливі розходження. Використання даного шаблону в сполученні з іншими. Каталог шаблонів проектування Abstract factory (абстрактна фабрика) Надає інтерфейс для створення сімейств, зв'язаних між собою, або незалежних об'єктів, конкретні класи яких невідомі. Adapter (адаптер) Перетворює інтерфейс класу в деякий інший інтерфейс, очікуваний клієнтами. Забезпечує спільну роботу класів, що була б неможлива без даного шаблону через несумісність інтерфейсів. Brіdge (міст) Відокремлює абстракцію від реалізації, завдяки чому з'являється можливість незалежно змінювати і те і інше. Buіlder (будівельник) Відокремлює конструювання складного об'єкту від його подання, дозволяючи використати той самий процес конструювання для створення різних подань. Chaіn of responsіbіlіty (ланцюжок обов'язків) Можна уникнути твердої залежності відправника запиту від його одержувача, при цьому запитом починає оброблятися один з декількох об'єктів. Одержувачі зв'язуються в ланцюжок, і запит передається по ланцюжку, поки якийсь об'єкт його не обробить. Command (команда) Інкапсулює запит у вигляді об'єкта, дозволяючи тим самим параметризувати клієнтів типом запиту, установлювати черговість запитів, протоколювати їх і підтримувати скасування виконання операцій. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.) |