АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Composіte (компоновщик)

Групує об'єкти в деревоподібні структури для подання ієрархій типу "частина-ціле". Дозволяє клієнтам працювати з одиничними об'єктами так само, як із групами об'єктів.

Decorator (декоратор)

Динамічно покладає на об'єкт нові функції. Декоратори застосовуються для розширення наявної функціональності і є гнучкою альтернативою породженню підкласів.

Facade (фасад)

Надає уніфікований інтерфейс до безлічі інтерфейсів у деякій підсистемі. Визначає інтерфейс більш високого рівня, що полегшує роботу з підсистемою.

Factory method (фабричний метод)

Визначає інтерфейс для створення об'єктів, при цьому обраний клас інстанціюється підкласами.

Flyweіght (пристосованець)

Використає поділ для ефективної підтримки великої кількості дрібних об'єктів.

Іnterpreter (інтерпретатор)

Для заданої мови визначає подання його граматики, а також інтерпретатор пропозицій мови, що використовує це подання.

Іterator (ітератор)

Дає можливість послідовно обійти всі елементи складеного об'єкта, не розкриваючи його внутрішнього подання.

Medіator (посередник)

Визначає об'єкт, у якому інкапсульовано знання про те, як взаємодіють об'єкти з деякої множини. Сприяє зменшенню кількості зв'язків між об'єктами, дозволяючи їм працювати без явних посилань один на одного. Це, у свою чергу, дає можливість незалежно змінювати схему взаємодії.

Memento (хранитель)

Дозволяє, не порушуючи інкапсуляції, одержати та зберегти в зовнішній пам'яті внутрішній стан об'єкта, щоб пізніше об'єкт можна було відновити точно в такому ж стані.

Observer (спостерігач)

Визначає між об'єктами залежність типу 1→M (один-до-багатьох), так що при зміні станe одного об'єкта всі залежні від нього одержують повідомлення s автоматично обновляються.

Prototype (прототип)

Описує види створюваних об'єктів за допомогою прототипу й створює нові об'єкти шляхом його копіювання.

Ргоху (заступник)

Підмінює інший об'єкт для контролю доступу до нього.

Sіngleton (одинак)

Гарантує, що деякий клас може мати тільки один екземпляр, і надає глобальну точку доступу до нього.

State (стан)

Дозволяє об'єкту варіювати своє поводження при зміні внутрішнього стану. При цьому створюється враження, що помінявся клас об'єкта.

Strategy (стратегія)

Визначає сімейство алгоритмів, інкапсулюючи їх та дозволяючи підставляти один замість іншого. Можна міняти алгоритм незалежно від клієнта, що ним користується.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.002 сек.)