АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

ІІ семестр. Література Ренесансу та 17 століття. 32 год. (14 лекцій, 2 модулі, іспит)

Читайте также:
  1. AГIOГРАФІЧНА ЛІТЕРАТУРА
  2. I семестр. 52 час.(36 час. лекций, 18 час. семинаров)
  3. V. РЕКОМЕНДОВАНІ НОРМАТИВНІ АКТИ І ЛІТЕРАТУРА
  4. Американська література 20 ст.
  5. Апокрифічна та есхатологічна література раннього Середньовіччя.
  6. Архітектура і Образотворче м-во доби ренесансу
  7. Базова література
  8. Базова література
  9. Братства та їх роль в обороні української культури від асиміляції у ХVІ – першій половині ХVІІ століття.
  10. В) у 90 роки ХХ століття.
  11. Використана література
  12. Використана література

1. Французький Ренесанс.

Часові межі, періодизація, особливості французького Відродження. Передренесанс. Творчість Війона. Ранній французький Ренесанс. Вплив гугенотського руху. Гурток Маргарити Наварської. «Гептамерон» - наслідування Бокачо. Клеман Маро. Бонавентюр Депер’є.

 

2. Франсуа Рабле.

Формування особистості. Вплив Античності та народної культури. Роман «Гаргантюа та Пантагрюель». Стилістика, тематика, персонажі. Елементи утопії. М.Бахтін «Творчість Фр. Рабле і народна культура Середньовіччя та Ренесансу».

 

3. Зріле та пізнє Відродження у Франції.

Діяльність «Плеяди». Жоашен дю Белле, трактат «Захист та звеличення французької мови». Проблеми французької мови та поетики. Предтеча класицизму. Творчість Пєра де Ронсара. Розвиток французької любовної лірики.

4. Іспанський Ренесанс.

Межі, періодизація, особливості. Фернандо де Рохас «Селестина». Жанрова специфіка. Розвиток іспанського роману. Рицарський роман. Пасторальний роман. Шахрайський роман. Структура, характерні риси. «Ласарильо з-над Тормесу». Початка національної драми.

5. Мігель де Сервантес.

Життєвий шлях. Жанрова різноманітність творчості. Драматична спадщина письменника. Інтермедії. Національна драма «Нумансія». Роль Сервантеса у розвитку іспанської гуманістичної новели. «Повчальні новели». Роман «Дон Кіхот». Сюжетно-композиційні особливості. Образ Дон Кіхота. Соціальний та філософський зміст. Образ Санчо Панси.

 

6. Іспанський національний театр.

Лопе де Вега – основоположник іспанського національного театру. Життєвий шлях. Теорія театру і драми. Трактат «Про нове мистецтво писати комедії у наш час». Суперечка із засадами античного театру. Жанрове розмаїття творчості. Народно-героїчні драми. «Фуенте Овехуна». Комедії «плаща і шпаги». «Собака на сіні». Школа Лопе де Веги. Тірсо де Моліна.

 

7. Англійський Ренесанс.

Межі, особливості. Підготовка Відродження. Чосер. Вплив на формування англійської літератури нового часу, англійської літературної мови, нового віршування. «Кентерберійські оповідання». Л-ра раннього Відродження. Томас Мор. «Утопія». Розвиток англійської ренесансної поезії. Поезія зрілого Відродження. Сідней. Спенсер. Трактат «Захист поезії».

 

8.Вільям Шекспір.

Англійський ренесансний театр. Попередники Шекспіра. Кід. Крістофер Марло. «Трагічна історія доктора Фауста». Життя Шекспіра. «Шекспірівські питання». Періодизація творчості. Особливості сонетів. Особливості комедії. «Сон літньої ночі». Особливості трагедії. «Гамлет». «Король Лір». «Отелло». Історичні хроніки.

 

9. Європейська література 17 ст.

Загальна характеристика епохи. Криза ренесансного світогляду. Основні напрямки культури того часу. Класицизм. Зародження. Локалізація. Філософські та естетичні принципи. Вплив Античності. Категорії класицизму. Класицистичний театр. Представники. Бароко. Філософські та естетичні принципи. Локалізація. Представники. Спільне та відмінне у класицизмі та бароко.

 

10. Французька література 17 ст.

Історична основа. Абсолютна монархія. Французький класицизм. Теорія та практика. Класицистичний театр. Корнель. Трагедія «Сід». Расін. Особливості трагічного конфлікту. Трагедія «Федра». Класицисчтична комедія. Мольєр. Новаторство у театрі і драматургії. Комедія «Тартюф».

 

11. Французька література 17 ст. Продовження.

Недраматичні жанри французького класицизму. Літературна казка і байка. Ляфонтен. Мемуаристика. Афоризми. Лярошфуко і Лябрюєр. Класицистичний роман. М. де Лафайєт «Принцеса Клевська» -- перший французький психологічний роман. Преціозна література. Жанрова система. Бурлескний роман. Ш. Сорель, Скарон, Фюретьєр.

 

12. Іспанська література 17 ст.

Бароко як провідний напрям іспанської літератури 17 ст. Дві тенденціх іспанського бароко. Культизм та консептизм. Химерність Гонгори. Соціальність Кеведо. Розвиток іспанського театру. Творчість Кальдерона. Релігійні п’єси. Драми честі. «Саламейський алькальд». Філософська драма «Життя-це сон».

 

13. Німецька література 17 ст.

Соціально-історичні умови Німеччини 17 століття. Німецьке бароко. Особливості. Гріммельсгаузен «Сімпліцій Сімпліцісімус». Символіка, тематика, композиція твору.

 

14. Англійська література 17 ст.

Основні тенденції розвитку англійської літератури 17 століття. Англійське бароко. Школа «метафізичної поезії». Дж.Донн. Творчість Дж. Мільтона. Поема «Втрачений рай». Переосмислення біблійного сюжету.

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)