АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Провідні силуети, форми та пропорційно-ритмічна побудова колекції

Читайте также:
  1. I. Формирование глобального инновационного общества
  2. I. Формирование системы военной психологии в России.
  3. IV этап – формирование галактик
  4. VIII. Формирование и структура характера
  5. X. Реформирование Петром I хозяйственной жизни страны и характерные черты социально-экономического развития России в первой четверти XVIII в.
  6. Аграрная политика царизма в Казахстане в конце XIX-начале ХХ вв. Переселение русских, украинских крестьян. Начало формирования многонационального состава населения Казахстана.
  7. Аграрне виробництво в національній економіці. Форми господарювання і земельні відносини
  8. Активні форми навчання під час занять із гуманітарної підготовки
  9. Алгоритм формирования стека
  10. Анализ наличия, состава и динамики источников формирования капитала предприятия
  11. Анализ равновесия между активами предприятия и источниками их формирования. Оценка финансовой устойчивости предприятия
  12. Анализ состава, структуры, источников формирования капитала организации и эффективности его использования.

Силует – це площинне зорове сприйняття об’ємних форм одягу.

Основними силуетами колекції є:

- прямий – легкий, вільний, створює прості і лаконічні форми одягу.

- трапецевидний –в даному випадку розширений до низу, відкриває плечі та приховує нижню частину тіла до рівня колін;

- напівприлеглий – наближений до більш природних форм, в колекції передає природність людини, разом з тим ховаючи деякі частини тіла;

 

- прилеглий (Х – подібний) – найпоширеніший в колекції, підкреслює жіночність, надає загадковості у верхній частині, будує гармонійне співвідношення верхньої та нижньої частин;

Силуети створюються завдяки декоративним та конструктивно-декоративним лініям. Розвиваються від прямого та трапецевидного до напівприлеглого та прилегл ого.

Форми зустрічаються різноманітні. Починаючи від домінуючих Х-подібної форми до різноманітніших форм трикутників, трапецій та багатокутників, що створюють чіткість і строгість суконь. Будується на нюансах та контрасті.

Одяг восновному симетричний, асиметрія проявляється у декорі.

Симетрія – гармонійне розташування частин виробу відносно одна одної.

Асиметрія – це засіб композиції в якому рівні частини і однаковість розташування замінюється зоровою рівновагою несхожих частин, враховується центр композиції та розташування акцентів. Асиметрія в даному випадку допомагає показати різноманітну довжину бахрами. Найбільше передає загадковість невизначеність, складність та багатогранність образу.

Ритм – це визначене повторення елементу в часі та просторі. Основним проявом ритму в колекції є декоративні вставки з макроме та бахромою, які є проявом краси крил химери.

Метр – це найбільш часте повторення в часі і просторі. В даній колекції існує простий метр (повторення однієї величини через рівні проміжки, неправильний ритмічний ряд, що розвивається з більшим прискоренням).

Детальна схема формоутворення подана в додатку В.

 

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.)