|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Теми 7-8. Об’єктивно-ідеалістична діалектика Шеллінга і Гегеля(2 год.). 1. Який зміст концепції філософії Шеллінга як системи єдності натурфілософії і трансцендентальної філософії?
9. 2. Як трактує Шеллінг вчення про абсолютну тотожність суб’єкта і об’єкта(за працею «Система трансцендентального ідеалізму»)? 3. Який зміст має проблема свободи і необхідності, добра і зла в етичному вченні Шеллінга? 4. Яке основне досягнення раціонального ідеалізму Шеллінга? 5. У чому полягає сутність діалектики Гегеля? 6. Як обґрунтовує Гегель ідею діалектики як вищий розумний рух духу? 7. У чому суперечності між методом і системою філософії Гегеля? 8. Як було витлумачено сучасниками Гегеля його вислів: «Все дійсне розумне; все розумне дійсне» і який його справжній зміст? 9. Які основні закони діалектики сформулював Гегель? 10. У чому полягає істинне значення гегелівської філософії? Рекомендована література: 1. Волков Г. Сова Минервы.- М.,1973. 2. Гегель Г. Наука логики// Антология мировой философии. – Т.3. 3. Гулыга А.В. Немецкая классическая философия. – М.,1986. 4. История диалектики. Немецкая классическая философия. – М.,1978 5. Кузнецов В.Н. Немецкая классическая философия конца ХУІІІ-начала ХІХ века. – М.,1989. 6. Шеллинг Ф. Система трансцендентального идеализма // Антология мировой философии. – Том 3.-С. 246-275; его же. Философские исследования о сущности человеческой свободы// Там же, с.275-281. 7. Шинкарук В.И. Теория познания, логика и диалектика И.Канта.–К.1974. 8. Энгельс Ф. Людвиг Фейербах и конец классической немецкой философии.- М.,1975. Тема 9.Антропологічний матеріалізм Л.Фейєрбаха ( 2 год.). 1. Які підстави зумовлюють вважати Фейєрбаха найвидатнішим представником молодогегельянства? 2. У чому полягає двоїстість критики релігії Фейєрбахом у його праці «Сутність християнства»? 3. Які основні принципи спроб Фейєрбаха побудувати нову філософію? 4. Який погляд на людину запропонував Фейєрбах? 5. Які основні характеристики вчення Фейєрбаха про онтологічні категорії: буття, матерію і свідомість та відношення між ними? 6. У чому полягає особливість теорії пізнання Фейєрбаха? 7. Чому матеріалізм Фейєрбаха називається антропологічним? 8. Як розуміє Фейєрбах акт комунікації між людьми? 9. Який характер властивий розумінню Фейєрбахом суспільства? 10. Які ідеї моралі має філософія Фейєрбаха? 11. Як ви пояснюєте зміст висловлення Фейєрбаха: «Ідучи назад, я цілком з матеріалістами, ідучи вперед, я не з ними»?
10. Рекомендована література: 1. Антология мировой философии. - В 4 т.-Т.3: Фейербах: разделы: «Критика религии» (с. 443-459), «Критика идеализма»(459-467),»Сущность християнства», «Философский материализм»(с.467-483), «Эвдемонизм», «Этика»(с.483-490). 2. Быховский Б.Э. Людвиг Фейербах.- М.,1967. 3. Гулыга А.В..Немецкая классическая философия.-М.,1986. 4. Энгельс Ф. Людвиг Фейербах и конец классической немецкой философии.- М.,1975. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.) |