Порядок виконання
- У режимі Design додати на панель три контейнери Canvas різних кольорів. Позиціонування – абсолютне (див. рисунок 5.1):
Рисунок 5.1
- Для кожного контейнера створити обробника подій, що викличе функцію, в тілі якої буде послідовно видалятися і знову додаватися той контейнер, на який натиснув користувач (для зміни його положення у списку відображення).
Для видалення елементу зі списку потрібно використовувати метод:
colorsPanel.removeChild(Box_ ім’я).
Для додавання:
colorsPanel.addChild(Box_ ім’я).
- Необхідно створити змінну, яка вказує на те, що мета події – Canvas:
Приклад: var box:Canvas = event.currentTarget as Canvas.
- Задайте для кожного контейнеру атрибут maxWidth. За умови, якщо в момент натискання ширина контейнеру була меншою за значення цього атрибуту, збільшіть її на 10%, якщо навпаки – зменшить.
У результаті виконання роботи, ви отримаєте три контейнери Canvas різних кольорів. При натисканні на будь-який з них, він виходить на перший план і змінює свої розміри в залежності від виконання умови.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Поиск по сайту:
|