|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Порядок виконання роботи. - У режимі Design створіть елементи Button, Label та TextInput та довільно змініть їх стилі (на панелі Style)- У режимі Design створіть елементи Button, Label та TextInput та довільно змініть їх стилі (на панелі Style). У режимі Source задайте для них атрибути id (тобто імена). Додайте тегу Button обробник подій click і помістіть в нього код на ActionScript, який буде описувати дії, що відбудуться при натисканні на кнопку.
Приклад: <mx:Button id= "Knopka" click= "Name.text ='Ivanov' " />
У результаті виконання даного коду, властивості text об’єкта TextInput (id= ”Name”) буде присвоєне значення Ivanov, після того, як користувач натисне кнопку. - Змініть властивості декількох об’єктів одночасно (наприклад, для TextInput, CheckBox) при натисканні на кнопку; - Виповніть ті ж самі дії, тільки з використанням функції, до якої звертається обробник подій click; - Використайте метод setFocus () для одного з об’єктів на панелі; - Створіть функцію, що використовує клас Alert для виводу вікна поверх додатку. Імпорт класу виконується наступним чином:
import mx.controls.Alert;
Далі стоїть функція, в тілі якої необхідно використовувати метод show() класу Alert, наприклад:
public function name():void { Alert.show (“Текст” + Об’єкт.властивість); }
- Виведіть таким чином інформацію з декількох об’єктів: ім’я, прізвище, вік (задається користувачем через NumericStepper). У результаті виконання роботи, ви отримаєте анкетну форму, при натисканні кнопок якої відбуваються різні дії: змини властивостей об’єктів та поява вікон поверх додатку. Приблизний вигляд панелі наведено на рисунку 3.1.
Рисунок 3.1 Зовнішній вигляд панелі
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.002 сек.) |