|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Елементи теорії. Курс «кросплатформені мови програмування» включає в себе два основні розділи, що направлені на вивчення таких технологійПередмова Курс «кросплатформені мови програмування» включає в себе два основні розділи, що направлені на вивчення таких технологій, як Flash та Flex. Перша – це система для створення векторної анімації, що має великі можливості програмування і на сьогодні використовується для інтерактивних додатків, в якості інтерфейсу користувача в складних веб-орієнтованих системах. Flash від Macromedia являє собою симбіоз графіки, анімації та програмування. Ця технологія дозволяє створювати не тільки інтерактивні фільми, а навіть сайти і використовувати ефекти, які важко виконати за допомогою засобів HTML та JavaScript. Мовою технології Flash являється ActionScript – скрипкова мова, що буквально означає «мова дій». У другій частині курсу вивчається технологія Flex, мовою якої являється не тільки ActionScript а й MXML («мова розмітки»), що дозволяє створювати складні додатки з чіткою та зрозумілою структурою. Adobe Flex являється новою технологією для створення функціональних веб-додатків та традиційних програм, що відтворюються за допомогою Flash Player. Flex- це мова програмування, в основі якої лежить MXML, що в свою чергу заснована на розширюваній мові розмітки (Extensible Markup Language, XML), використання якої робить створення додатків легким та ефективним. Flex-технологія поєднує всі переваги сучасних мов програмування та стандарти і методи веб-розробок. Як і інтегроване середовище розробки Flash, Flex створює додатки, що відтворюються за допомогою Flash Player. Єдиною загальною рисою цих технології є використання мови сценаріїв, а в іншому вони відмінні. Flash – це в першу чергу інструмент створення анімації та графічний редактор. Flex – засіб для побудови складних додатків. Саме завдяки використанню Flash Player ці технології не мають конфлікту з різними браузерами та операційними системами, тому вони являють собою сучасні кросплатформені мови програмування. У процесі виконання лабораторних робіт Ви ознайомитесь з основними можливостями цих технологій.
Лабораторна робота №1 Тема: «Створення анкети з різними стилями елементів та відслідковуванням подій. Використання класу Alert» Мета: закріпити навички створювати елементи з різними стилями, об’являти та визивати функції, відслідковувати події та створювати вікна, що випливають (з використанням класу Alert). Елементи теорії. Елементи управління – це основні візуальні компоненти інтерфейсу користувача, такі як кнопки чи текст. Вони призначенні для керування додатком при роботі користувача. Основні з них: Button – виглядає і функціонує, як справжня кнопка (можна використовувати в якості перемикача завдяки властивості toggle), стан якої регулюється властивістю selected; Label – використовується, як мітка; TextInput – для введення строки тексту (властивість text дає можливість отримати, або задати значення строки, що відображається). Функція – це фрагмент коду, що може бути використаний багаторазово. Розробник поміщує код ActionScript всередину функції, дає їй ім’я, а коли потрібно виконує цей код (посилається на функцію в необхідному місці). Клас Alert відповідає за вивід вікна поверх додатку (за допомогою статичного методу show()). Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |