|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
ТЕМА: ТВОРЧІСТЬ АНТОНА ЧЕХОВА: НОВАТОРСЬКИЙ ХАРАКТЕР ДРАМАТУРГІЇ
П Л А Н 1. Чехов – «Шекспір ХХ століття». Художні відкриття Чехова-драматурга. 2. Новаторський характер п’єси «Чайка»: - жанрова специфіка твору; - особливості сюжету і композиції твору; - роль підтексту; - персонажі твору як «жертви буденності»; - психологічний аналіз образів; - сценічна історія п’єси. 3. “Вишневий сад” як “лірична комедія” про Росію на зламі століть: - багатозначність образів, їхній символічний зв’язок з різними часовими верствами (Раєвська, Гаєв, Фірс; Лопахін; Аня, Трофимов); - символічні значення образу вишневого саду; - психологічний підтекст п’єси, функції ремарок.
ЗАВДАННЯ: написати тези доповіді на тему «Сутність чеховського перевороту в драматургії»
ЛІТЕРАТУРА 1. Бердников Г. А.П.Чехов. – Л., 1960. 2. Вокруг Чехова. – М., 1990. 3. Гитович Н.И. Летопись жизни и творчества А.П.Чехова. – М., 1955. 4. Зубкова С.В. Драматический характер в одноактной комедии А.П.Чехова.К.,1990. 5. Никулин Л. Чехов. Бунин. Куприн.- М., 1960. 6. Сборник А.П.Чехова. – Л., 1990. 7. Семамова М.Л. Чехов-художник. – М., 1976. 8. Оновлення європейської драми: п’єси Чехова та Метерлінка /В.Н.Назарець, Є.М.Васильєв// Зарубіжна література. – 2005.-№4. – С. 5-9.
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 11 ТЕМА: ПОЕЗІЯ СИМВОЛІЗМУ
ПЛАН 1. Модернізм як літературний напрям. Його філософське підґрунтя та естетичні принципи. 2. Основні етапи модернізму. Ранній модернізм, його провідні течії. 3. Символізм як течія літератури раннього модернізму. 4. Верлен – визначний майстер символізму: - художні особливості поетичних збірок «Сатурнічні поезії», «Вишукані свята», «Романси без слів»; - поетика віршів «Осіння пісня», «Сонце на спаді», «Поетичне мистецтво», «Туга», «Тобі», «Містичні вечорові зблиски», «Вечірня зоря», «Місячне сяйво», «Півголосом». 5. Естетичні домінанти поетичної творчості Артюра Рембо: - художній світ поезій «Голосівки», «П’яний корабель», «Моя циганерія», «Відчуття», «Венера Анадіомена», «Зачаровані», «Вкрадене серце». 6. Особливості стилю і творчої манери С.Малларме. Аналіз поезій «Квіти», «Дар поезії» та ін.
ЛІТЕРАТУРА
1. Ніколенко О.М. Поезія французького символізму. – Харків, 2003. 2. Ніколенко О.М. Від Флобера до Аполлінера // Тема: на допомогу вчителю зарубіжної літератури. – 2005. - №3-4. – С. 2-23.
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №12
ТЕМА: ЕСТЕТИЗМ ЯК КОНЦЕПЦІЯ ТВОРЧОСТІ І ФІЛОСОФІЯ ЖИТТЯ О.ВАЙЛЬДА.
ПЛАН
1.О.Вайльд – поет, драматург і прозаїк. 2.Естетизм у літературі. Його взаємодія з символізмом, імпресіонізмом та неоромантизмом. 3.Роман О.Вайльда «Портрет Доріана Грея» як втілення теорії естетизму: · Жанр твору. · Особливості сюжету. · Образна система роману, мотив двійництва у творі. · Поетика твору.
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.) |