АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Поточний контроль

Читайте также:
  1. II. Контроль за санитарным состоянием холодильников
  2. III. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ .
  3. VIII. КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ З ДИСЦИПЛІНИ «ГОСПОДАРСЬКИЙ ПРОЦЕС»
  4. VIІІ. Комплект контрольних завдань / Екзаменаційні білети.
  5. Аналітичний контроль виробництва
  6. Аналітичний контроль виробництва
  7. В 1. Контроль качества сварных соединений: классификация сварочных дефектов и методов их контроля, физические методы неразрушающего контроля.
  8. Валютная система и валютный контроль в нац. экономике Беларуси
  9. Варіанти завдань для домашньої контрольної роботи із дисципліни
  10. ВАРІАНТИ ЗАВДАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  11. Варіанти завдань домашньої контрольної роботи
  12. ВАРІАНТИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ

 

Варіант 1.

1. Алгоритм сортування по “максимуму”.

2. Технічне завдання на розробку програмного продукту.

3. Технічний проект на розробку програмного продукту Варіант 1.

Варіант 2.

1. Алгоритм сортування по “мінімуму”.

2. Робочий проект на розробку програмного продукту.

3. Технологія введення в дію програмного продукту.

Варіант 3.

1. Алгоритм “ пузиркового ” сортування.

2. Структура програмних продуктів.

3. Діалоговий режим інтерфейсу користувача.

Варіант 4.

1. Алгоритм формування трикутника Паскаля.

2. Графічний режим інтерфейсу користувача.

3. Метод спадного проектування програмних продуктів.

Варіант 5.

1. Алгоритм формування чисел Фібоначі.

2. Модульне програмування.

3. Структурне програмування.

Варіант 6.

1. Метод НIPO - діаграм.

2. Метод технології абстрактних типів даних.

3. Метод технології програмування від даних.

Варіант 7.

1. Стратегія проектування програм «вверх».

2. Форми організації колективу програмістів

3. Технологія налагодження і тестування програм.

Варіант 8.

1. Алгоритм проведення статистичних досліджень текстів програм у вигляді блок-схеми.

2. Поняття рекурсії у програмуванні.

3. Алгоритм знаходження визначника матриці.

Варіант 9.

1. Програмна перевірка алгоритму знаходження зворотної матриці (4х4).

2. Робочий проект на розробку програмного продукту.

3. Технологія введення в дію програмного продукту.

Варіант 10.

1. Програмна перевірка алгоритму знаходження зворотної матриці (3х3).

2. Структура програмних продуктів.

3. Діалоговий режим інтерфейсу користувача.

Варіант 11.

1. Програмна перевірка алгоритму знаходження зворотної матриці (2х2).

2. Модульне програмування.

3. Структурне програмування.

Варіант 12.

1. Програмна перевірка алгоритму сортування по “мінімуму”.

2. Метод НIPO - діаграм.

3. Метод технології абстрактних типів даних.

Варіант 13.

1. Програмна перевірка алгоритму “пузиркового” сортування.

2. Метод технології абстрактних типів даних.

3. Метод технології програмування від даних.

Варіант 14.

1. Програмна перевірка алгоритму формування трикутника Паскаля.

2. Форми організації колективу програмістів

3. Технологія налагодження і тестування програм.

 

Варіант 15.

1. Форми організації колективу програмістів

2. Технологія налагодження і тестування програм.

3. Алгоритм Евкліда (знаходження ПДВ) у вигляді блок-схеми.

Варіант 16.

1. Програмна перевірка алгоритму знаходження від’ємнику матриць.

2. Поняття рекурсії у програмуванні.

3. Алгоритм знаходження визначника матриці.

Варіант 17.

1. Програмна перевірка алгоритму знаходження додатку матриць.

2. Робочий проект на розробку програмного продукту.

3. Технологія введення в дію програмного продукту.

Варіант 18.

1. Програмна перевірка алгоритму знаходження добутку матриць.

2. Структура програмних продуктів.

3. Діалоговий режим інтерфейсу користувача.

Варіант 19.

1. Алгоритм сортування по “максимуму”.

2. Технічне завдання на розробку програмного продукту.

3. Програмна перевірка алгоритму транспонування матриць.

Варіант 20.

1. Стратегія проектування програм «вверх».

2. Форми організації колективу програмістів

3. Програмна перевірка алгоритму знаходження визначника матриць.

Варіант 21.

1. Програмна перевірка алгоритму знаходження додатку матриць.

2. Робочий проект на розробку програмного продукту.

3. Програмна перевірка алгоритму знаходження факторіалу цілого числа.

Варіант 22.

1. Стратегія проектування програм «вверх».

2. Форми організації колективу програмістів

3.Програмна перевірка алгоритму сортування по “мінімум +максимум”.

Варіант 23.

1. Графічний режим інтерфейсу користувача.

2. Метод спадного проектування програмних продуктів.

3. Програмна перевірка алгоритму сортування по “максимуму”.

Варіант 24.

1. Структурне програмування.

2. Алгоритм формування “латинського квадрата”.

3. Програмна перевірка алгоритму формування “латинського квадрата”.

Варіант 25.

1. Алгоритм “ пузиркового ” сортування.

2. Структура програмних продуктів.

3. Програмна перевірка алгоритму формування чисел Фібоначи.

Варіант 26.

1. Алгоритм формування “латинського квадрата”.

2. Метод НIPO - діаграм.

3. Метод технології абстрактних типів даних.

Варіант 27.

1. Програмна перевірка алгоритму “пузиркового” сортування.

2. Метод технології абстрактних типів даних.

3. Метод технології програмування від даних.

Варіант 28.

1. Алгоритм проведення статистичних досліджень текстів програм у вигляді блок-схеми.

2. Поняття рекурсії у програмуванні.

3. Алгоритм знаходження визначника матриці.

Варіант 29.

1. Метод НIPO - діаграм.

2. Метод технології абстрактних типів даних.

3. Метод технології програмування від даних.

Варіант 30.

1. Алгоритм формування трикутника Паскаля.

2. Графічний режим інтерфейсу користувача.

3. Метод спадного проектування програмних продуктів.

 


Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.009 сек.)