|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Огляд виставки робіт і обговорення у групіПедагог-майстер запрошує учасників до огляду виставки, в ході якого надає необхідні коментарі. Після огляду надає учасникам змогу висловити свої думки та пропозиції. Вправа «Виготовлення виробу в техніці орігамі Матеріали: папір, ножиці, олівець, лінійка, схеми складання тварин тощо. Мета: вправляти у виготовленні виробу в стилі орігамі за схемами. Хід роботи: Педагог-майстер пропонує учасникам розділитися на підгрупи за бажанням та розміститися за столами. Під спокійну мелодія учасники виготовляють букет підсніжників за схемою модуль «Трилисник» (мал.1) «Підсніжник» По закінченню роботи кожна група учасників обирає представника, який презентує роботу.
Метод «Акваріум» Учасники працюють у колі, інші спостерігають і аналізують, тобто виступають в ролі глядачів: 1. Як, на вашу думку, пройшов майстер-клас? 2. Як працювали учасники майстер-класу: • як спілкувалися? • чи всі учасники групи були активні? 3. Чи були створені умови для активної взаємодії учасників між собою 4. Ваші пропозиції (зауваження, доповнення) щодо проведеного майстер-класу. План-конспект майстер-класу «Розвиток креативних здібностей дошкільників під час роботи із солоним тістом» «Виготовлення саморобок в техніці - квілінг» Тема: Ознайомлення з паперовою філігранню - квілінгом. Мета майстер-класу: · розширити і уточнити знання про паперову техніку - квілінг; · формувати уявлення про виготовлення поробок, дидактичних ігор та посібників для дітей дошкільного віку з паперу; · вправляти у виготовленні виробу в техніці квілінг. Хід майстер-класу: І. Бліц-інтерв'ю Мета: Одержати інформацію в процесі безпосереднього спілкування з педагогами. 1.Які техніки роботи з матеріалами використовуєте Ви в роботі з дітьми на заняттях з художньої праці? 2.Який матеріал для своєї діяльності Ви вважаєте найбільш універсальним? З.Чи користуєтесь Ви спеціальною літературою? Можете назвати авторів? 4.В якій техніці, з яким матеріалом Ви б хотіли попрацювати? Міні-лекція Квілінг. На английській мові мистецтво крученого паперу називається "quilling" — від слова quill - пташине перо. Квілінг — це можливість побачити незвичайні можливості звичайного паперу. Якщо батьківщиною орігамі є Японія, то мистецтво крученого паперу виникло в Європі в кінці 14 — початок 15ст. В середньовічній Європі монахині створювали витончені медальйони, закручуючи на кінці пташиного пера смужки паперу з позолоченими краями. З близька ці мініатюрні паперові шедеври створювали повну ілюзію того, що вони виготовлені з тоненьких золотих смужок. На жаль, папір недовговічний матеріал і мало що збереглося від середньовічних шедеврів. Однак ця древня техніка збереглася і до наших днів, і навіть є популярною в багатьох країнах. Техніка крученого паперу швидко поширилася в Європі, але, тому, що папір, особливо кольоровий і високої якості, був дуже дорогим матеріалом, паперова пластика стала мистецтвом для багатих дам. В наші дні техніка крученого паперу широко відома і популярна як хобі в країнах Західної Європи, особливо в Англії та Германії. Але, найпопулярнішим це мистецтво стало тоді, коли воно «переїхало» на Схід. І багаті традиції витонченої графіки та пластики, виготовлення паперу та роботи з ним дали мистецтву паперової пластики нове життя. В Південній Кореї існує ціла Асоціація любителів паперової пластики, що об'єднує послідовників самих різних напрямків паперової творчості. В 15 столітті це рахувалося мистецтвом. В 19 — дамською розвагою. Більшу частину 20 століття воно було забуто. І тільки в кінці минулого століття квіллінг відвойовує собі минуле визнання, перетворюючись на повноцінне мистецтво. В Англіі принцеса Єлизавета серйозно захоплювалася мистецтвом квілінга, і багато її творів зберігаються в музеї Вікторії та Альберта в Лондоні. Слід зауважити, що корейська школа квілінга дещо відмінна від європейської. Європейські роботи, як правило, складаються з невеликої кількості деталей, вони лаконічні, нагадують мозаїку, прикрашають листівки та рамочки. А східні майстри створюють твори, що нагадують вироби ювелірного мистецтва. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.) |