АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

ТЕМА 8. Доба культурно-національного відродження ХІХ – поч. ХХ ст

Читайте также:
  1. Автономно гуманістичне обґрунтування моральності в епоху Відродження та Новий час
  2. Відродження післявоєнного господарства
  3. ГУМАНІСТИЧНИЙ ІДЕАЛ ВІДРОДЖЕННЯ
  4. Діалектика епохи Відродження
  5. Етика гуманістів доби Відродження
  6. Європейське Відродження та українська культура ХІV–ХVІ ст.
  7. З книжки Володимира Винниченка «Відродження нації»
  8. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІІ. Філософія епохи Відродження.
  9. Літ. доби Відродження, як історичне поняття, її значення в світовому літературному процесі.
  10. Натурфілософія епохи Відродження
  11. Основні ідеї філософії доби Відродження
  12. Період «перебудови» в Україні як передумова національного відродження української культури.

План лекційного заняття

1. Культурно-національне відродження як етап у розвитку української культури.

2. Становлення національної культури:

2.1 Ідеал народності в українській культурі ХІХ ст. Розвиток фольклористики, етнографії, мовознавства

2.2 Розвиток освіти і просвіти в Україні у ХІХ столітті.

3. Українська література ХІХ ­– початку ХХ століття.

 

План семінарського заняття

1. Фольклористика й етнографія. Розвиток української науки: П.Чубинський, П.Житецький, М.Зібер, С.Подолинський, П.Юркевич та ін.

2. Освіта і просвіта в українській культурі у ХІХ столітті.

3. Розвиток української літератури: провідні тенденції та художні стилі.

4. Становлення українського професійного театру та музики.

 

Перелік питань для самостійної роботи

1. Культурний поступ на західноукраїнських землях.

2. Кирило-Мефодіївське товариство й культурне самоутвердження української нації.

3. Розвиток образотворчого мистецтва. Модерністські напрями і течії.

4. Архітектура другої половини ХІХ ст.

 

Літературні джерела: [1.2; 1.3; 1.5; 1.6; 1.7; 1.10; 1.11; 1.12; 2.5; 2.7; 2.9; 2.10].

ТЕМА 9. Українська культура у ХХ столітті. Тенденції розвитку сучасної української культури

План лекційного заняття

1. Національно-культурне піднесення 20-х років в Україні як передумова розбудови освіти та науки.

2. Утворення Української академії наук; науково-організаційна робота В.Вернадського, М.Грушевського, А.Кримського, С.Єфремова, М.Василенка, М.Яворського.

3. Література і театр на тлі нових національних і соціальних реалій: літературні течії та гуртки 20-х рр., новаторське сценічне мистецтво, українська кінематографія.

4. Оновлення українського образотворчого мистецтва, футуристичні та експресіоністичні захоплення й експерименти.

5. Культурне життя в Україні в 30-х рр. «Розстріляне відродження».

6. Українська культура в період політичної відлиги (1956 –1961рр.).

 

План семінарського заняття № 1

1. Політика українізації та її вплив на культуру.

2. Культурне піднесення в Україні у 20-х рр.

3. Культурне життя в Україні в 30-х рр. «Розстріляне відродження».

4. Українська культура в період політичної відлиги (1956 –1961рр.).

План семінарського заняття № 2

1. Становлення та розквіт українського кінематографу /О.Довженко, С.Параджанов, І. Миколайчук/ в 60-ті рр. та його занепад.

2. Соціокультурна ситуація 70-80-х років в Україні.

3. Національне відродження в 90-х роках ХХ ст.

 

Перелік питань для самостійної роботи

1. Культуротворча робота української еміграції в 20-30-х рр.

2. Літературне оновлення 60-х рр. Творчість Л.Костенко, Д.Павличка, І.Драча, М.Вінграновського, В.Стуса та ін.

3. Соціалістичний реалізм в українському мистецтві 30-70 рр. Образотворче мистецтво андеґраунду.

4. Розвиток музичного мистецтва: Г.Верьовка, Л.Ревуцький, С.Люткевич, Г. Майборода, Б.Лятошинський, М. Скорик, Л.Дичко.

5. Українська естрада. В.Івасюк.

6. Молодіжна музична культура 70-80-х рр.

Літературні джерела: [1.2; 1.3; 1.5; 1.6; 1.7; 1.10; 1.11; 1.12; 2.5; 2.7; 2.9; 2.10].

 


Таблиця відповідності результатів контролю знань за різними шкалами і критеріями оцінювання

Переведення даних 100-бальної шкали оцінювання в національну шкалу та шкалу за системою ЕСТS здійснюється в такому порядку:

 

Сума балів за 100-бальною шкалою Оцінка в ЕСТS Значення оцінки ЕСТS Критерії оцінювання Рівень компетентності Оцінка за національною шкалою
Екзамен/ Диференційований залік Залік
90-100 A відмінно Студент виявляє особливі творчі здібності, вміє самостійно здобувати знання, без допомоги викладача знаходить та опрацьовує необхідну інформацію, вміє використовувати набуті знання і вміння для прийняття рішень у нестандартних ситуаціях, переконливо аргументує відповіді, самостійно розкриває власні обдарування і нахили Високий (творчий) відмінно     зара-ховано
80-89 B дуже добре Студент вільно володіє вивченим обсягом матеріалу, застосовує його на практиці, вільно розв’язує вправи і задачі у стандартних ситуаціях, самостійно виправляє допущені помилки, кількість яких незначна Достатній (конструктивно - варіативний) добре
70-79 C добре Студент вміє зіставляти, узагальнювати, систематизувати інформацію під керівництвом викладача; в цілому самостійно застосовувати її на практиці; контролювати власну діяльність; виправляти помилки, серед яких є суттєві, добирати аргументи для підтвердження думок
60-69 D задовільно Студент відтворює значну частину теоретичного матеріалу, виявляє знання і розуміння основних положень; з допомогою викладача може аналізувати навчальний матеріал, виправляти помилки, серед яких є значна кількість суттєвих Середній (репродуктивний) задовільно
50-59 E достатньо Студент володіє навчальним матеріалом на рівні, вищому за початковий, значну частину його відтворює на репродуктивному рівні
35-49 FX незадовільно з можливістю повторного складання семестрового контролю Студент володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину навчального матеріалу Низький (рецептивно-продуктивний) незадовільно не зара-ховано
0-34 F незадовільно з обов’язковим повторним вивченням залікового кредиту Студент володіє матеріалом на рівні елементарного розпізнання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів

 

 

Переведення даних 50-бальної шкали оцінювання в 5-бальну та шкалу за системою ЕСТS здійснюється в такому порядку (для навчальної дисципліни, що вивчається протягом двох і більше семестрів з підсумковим контролем у формі екзамену):

 

Сума балів за 100-бальною шкалою Оцінка в ЕСТS Значення оцінки ЕСТS Рівень компетентності Оцінка за національною шкалою
Екзамен/диференційований залік залік
40-50 A відмінно Високий (творчий) відмінно     зараховано
40-44 B дуже добре Достатній (конструктивно - варіативний) добре
35-39 C добре
30-34 D задовільно Середній (репродуктивний) задовільно
25-29 E достатньо
17-24 FX незадовільно з можливістю повторного складання семестрового контролю Низький (рецептивно-продуктивний) незадовільно не зараховано
0-16 F незадовільно з обов’язковим повторним вивченням залікового кредиту

 

Результати складання екзаменів і диференційованих заліків оцінюються за чотирибальною шкалою («відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно»), а заліків – за двобальною шкалою («зараховано», «не зараховано») і вносяться в відомість обліку успішності студента, залікову книжку, індивідуальний навчальний план студента (крім «незадовільно» і «не зараховано»).

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)