АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Рівень стандарту, академічний рівень

Читайте также:
  1. Автономні інвестиції. Чинники автономних інвестицій: технічний прогрес, рівень забезпеченості основним капіталом, податки на підприємців, ділові очікування. Модель акселератора.
  2. Академічний рівень
  3. Базовий рівень підготовки.
  4. В. Творчий рівень
  5. Види безробіття. Фактичний та природний рівень безробіття.
  6. Визначення місця даного готелю на ринку туристичних послуг. Охарактеризувати контингент мешканців та середній рівень завантаженості протягом року і порівняно з минулим
  7. Витікання рідини через отвори і насадки під рівень при постійному напорі
  8. Державний рівень організації господарської діяльності та керівництво нею
  9. Дискусійний характер спілкування в аудиторії та рівень його моральності
  10. Економіка країн-членів ЄС: рівень розвитку, спільні та специфічні проблеми
  11. Економіка країн-членів ЄС: рівень розвитку, спільні та специфічні проблеми
  12. Загальний рівень цін. Номінальний і реальний обсяг виробництва. Використання індексів для аналізу динаміки загального рівня цін. Порівняльний аналіз індексів.
  І семестр II семестр  
  к-сть дата к-сть дата  
Контрольні роботи у формі:          
❖ контрольного класного твору          
❖ виконання інших завдань          
(тестів, відповідей на запитання тощо)          
Уроки розвитку мовлення:          
усно          
письмово          
Уроки позакласного читання (ПЧ)          
Література рідного краю          
Перевірка зошитів          
   
№ уроку Зміст програмового матеріалу К-сть годин Дата Примітки
Українська література 1920 -1930  
1. Вступ. Складні суспільно-історичні умови розвитку української літератури XX ст., основні стильові напрями. Поняття «розстріляне відродження», домінування соцреалістичної естетики в 1930-ті рр. ТЛ: «розстріляне відродження».      
2. Поезія. Провідна роль поезії у 20-ті роки. Павло Тичина. «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...», Найбільший модерніст 20-х років     Вивчити напам’ять: «Арфами, арфами...», «О панно Інно...»
3. «Одчиняйте двері...», «Пам'яті тридцяти». Феномен «кларнетизму». Наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Сонячні кларнети»). Художнє відтворення національно- визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну У країну («Пам ’яті тридцяти»). ТЛ: вітаїстичність, експресіонізм, кларнетизм.      
4. Літературний авангард (Михайль Семенко). Авангардні тенденції в українській поезії 1920-х років. Поет-футурист, сміливий експериментатор, впроваджувач авангардних тенденцій в українській поезії 20-х років. («Бажання», «Місто», «Запрошення») TJI: авангард, футуризм, деструкція.    
5. Київські «неокласики». Микола Зеров («Київ — традиція»), Максим Рильський («Молюсь і вірю...», «Солодкий світ!..»). Група київських «неокласиків», їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша ТЛ: філософічність, сонет.     Вивчити напам’ять: одну 3 поезій (на вибір).
6. Євген Плужник. «Для вас, історики майбутні...», «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен -як срібний птах!..», «Річний пісок...» Один із провідних поетів «розстріляного відродження». «Громадянський інтим», сповідальність, ліричність, філософічність лірики.     Вивчити напам’ять: одну 3 поезій (на вибір).
7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. ТЛ: поглиблення поняття про ліричного героя.      
8. Проза. Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми.. Микола Хвильовий (Микола Фітільов). Життєвий і творчий шлях. Провідна роль у літературному житті 1920-х pp. Участь у ВАПЛІТЕ, у проведенні дискусії 1925-1928 pp. Тематичне і стильове розмаїття його прози.      
9. Микола Хвильовий «Я (Романтика)» — новела про цобро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов’язком.      
10. Григорій Косинка (Григорій Стрілець). Трагічна доля митця. Змалювання строкатої картини життя крізь призму долі й душі людини. Перевага імпресіонізму в стильовій палітрі.      
11. Григорій Косинка. «В житах» — зупинена мить, пошуки порушеної гармонії. Вітаїстичний пафос, імпресіоністична настроєвість. ТЛ: поглиблення поняття про імпресіонізм.      
12. Контрольна робота №1 Українська література 1920-1930 р.р. Поезія. Проза      
13. Юрій Яновський. Творча біографія митця. Романтичність світовідчуття і стилю в ранній творчості. Роман у новелах «Вершники» як «реабілітаційний двійник» «Чотирьох шабель».      
14. Умовність зображення («Подвійне коло»( з роману «Вершники»), ідея протиставлення загальнолюдських вартостей класовим. Проблема розпаду роду, родини як трагедія народу.      
15. Юрій Яновський Ідея нетлінної вартості національних основ буття, спадковості поколінь, духовної пам’яті «Дитинство»( з роману «Вершники»). Утвердження високих загальнолюдських ідеалів вірності й кохання, відданості громадянському обов’язку «Шаланда в норі» (з роману «Вершники»). ТЛ: роман у новелах, художній час і простір, умовність зображення.      
16.-17 Валер’ян Підмогильний. «Місто». Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач Зображення «цілісної» людини: в єдності біологічного, духовного, соціального. ТЛ: екзистенціалізм, маргінальність, психологізм, іронія.      
18. РЗМ №1 Усний навчальний міні-твір на тему «Чи підкорив місто Степан Радченко?»      
19. Остап Вишня (Павло Губенко). «Моя автобіо­графія», «Сом», «Як варити і їсти суп із дикої качки». Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риси індивідуального почерку Остапа Вишні. ТЛ: усмішка.      
20. РЗМ №2 Ліризм і гумор у творчості Остапа Вишні (твір)      
21. Драматургія. Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. і. Франка), драматургії 1920-1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної драми). П’єси В.Винниченка, М. Куліша, І. Дніпровського, і. Кочерги, Я.Мамонтова на перетині традицій «корифеїв», зарубіжної класики і модерної драматургії. Микола Куліш. Життєвий і творчий шлях митця. Зв’язок із театром Л. Курбаса. Національний матеріал і вселюдські, «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах      
22. Микола Куліш Сатирична комедія «Мина Мазайло». Особливості сюжету. Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння.      
23. Микола Куліш «Мина Мазайло». Драматургічна майстерність автора у створенні комічних характерів і ситуацій, у побудові діалогів та ремарок, у мовній характеристиці героїв. Сценічне втілення. Актуальність п’єси у наш час. ТЛ: сатирична комедія.      
24. Контрольний твір-роздум «Значення п’єси Миколи Куліша “Мина Мазайло» вчора і сьогодні»      
25. Українська література за межами України. Література в Західній Україні (до 1939 р.) (огляд). Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, високий розвиток літератури в Західній Україні до 1939 р. Яскраве поетичне гроно: Б.-І. Антонич, С. Гординський, Ю. Липа. Проза В. Стефаника, 0. Кобилянської, І. Вільде,0. Турянського. Історична проза Б. Лепкого,Ю. Опільського, Катрі Гриневичевої.      
26. Богдан-Ігор Антонич. «Автопортрет», «Вишні», «Зелена євангелія», «Дороги», «Різдво». Життя і творчість. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій. Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій. ТЛ: міфологізм, асоцітивність.     Вивчити напам’ять 2 вірші (на вибір).
27. Осип Туринський. «Поза межами болю». Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення. Поема у прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу.      
28. Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя. Ідея перемоги духа над матерією. ТЛ: поема у прозі.      
29. Контрольна робота № 2 Українська література 1920-1930 р.р. Проза. Драматургія. Українська література за межами України      
30. ПЧ № 1. «Марія» Уласа Самчука.      
31-32. .ЛРК      
                     

Перевірила:___________________________

___________________________________________________


Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)