АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

КОМЕДІЇ МОЛЬЄРА «ТАРТЮФ» ТА «МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ»

Читайте также:
  1. III. ИСТОРИКО-ЛИТЕРАТУРНЫЕ И ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ПОНЯТИЯ
  2. XXIX. Лихо не мовчить
  3. Аттичний театр. Давньогрецька трагедія
  4. БЕССЛОВЕСНЫХ ЭЛЕМЕНТОВ ДЕЙСТВИЯ
  5. Бродвейські мюзикли
  6. В Україні немає свого фільмофонду і державного кіномузею, низький рівень кіноосвіти. Зовсім зникла кінопреса (журнали “Новини кіноекрана”, “Вавилон”).
  7. Види та жанри мистецтва (просторове та тимчасове)
  8. Виховні досягнення
  9. Віршованість
  10. Голландия
  11. Дені Дідро
  12. Деструкція - руйнування, розпад

ПЛАН

1. Формування класицизму як художньої системи. Основні принципи класицизму.

2. Мольєр (Жан-Батист Поклен) — майстер французької класицистичної драми. Життєвий і творчий шлях Мольєра.

3. Естетичні погляди Мольєра. Художні відкриття драматурга.

4. Творча історія та художні особливості п’єси Мольєра «Тартюф».

5. Викриття лицемірства у п’єсі «Тартюф». Система характерів, особливості розвитку конфлікту.

6. Історія створення п’єси «Міщанин-шляхтич». Особливості розвитку сюжету і композиції твору.

7. Система образів п’єси «Міщанин-шляхтич»:

а) образ Журдена, викриття в ньому соціальних вад і негативних рис

характеру;

б) образи Доранта і Дорімени, художні засоби їх створення;

в) Ніколь і Ков’єль як виразники народної моралі.

8. Засоби створення комічного в п’єсах Мольєра.

Завдання:

Виписати у щоденник читача цитати до характеристики героїв драматичних творів Ж.-Б. Мольєра.

Література

Кашуба Є.І. Первісток пана Поклена / Кашуба Є.І. // Зарубіжна література в навчальних закладах. — 2001. — № 4. — С. 20-21.

Козленко Р. О. «Дзеркало звичаїв». Матеріали до вивчення комедії Мольєра «Тартюф» / Р. О. Козленко // Зарубіжна література в навч. закладах. – 1996. – № 8. – С. 28–32.

Леонов С.А. Литература классицизма в школьном изучении: пособие для учителя / Леонов С.А. — М., 1999. — С. 38-47.

Ніколенко О. М. Гармонія класицизму / О. М. Ніколенко // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 1999. – № 2. – С. 12–15.

Ніколенко О. М. Король комедії. Система уроків вивчення п’єси Мольєра «Міщанин-шляхтич» / О. М. Ніколенко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2001. – № 5. – С. 8–19.

Пушкарская В. М. Изучение классической зарубежной литературы в школе: пособие для учителя / В. М. Пушкарская; под ред. А. С. Чиркова. – К.: Рад. шк., 1983. – 128 с.

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 3

 

БАРОКО В ІСПАНСЬКІЙ ПОЕЗІЇ (Ф. КЕВЕДО, Л. ГОНГОРА)

ПЛАН

1. Поняття про бароко як добу та літературний напрям. Основні особливості бароко.

2. Поняття про консептизм як стильову течію бароко. Ф. Кеведо — представник консептизму. Основні етапи життя і творчості Кеведо, жанрова своєрідність його творів.

3. Л. Гонгора — творець культистської поезії. Особливості лірики Л Гонгори.

4. Бароко в інших видах мистецтва (у живописі, музиці, архітектурі).

5. Бароко в Україні.

Література

Антологія іспанської літератури доби бароко (упорядкування і коментар О. Пронкевича) // Вікно в світ. — 2000. — № 3. — С. 83-133.

Девдюк І.В. Бароко й класицизм: Спільне та відмінне // Зарубіжна література. – 2005. – № 1. – С. 10 – 12.

Мацапура В. І. Це загадкове примхливе бароко // Зарубіжна література в навчальних закладах. — 1999. — № 2.

Мистецтво бароко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України 2005. – № 8. – С 2 – 48.

Ніколенко О.М. Бароко, класицизм, Просвітництво. Література XVII-XVIII ст. — Харків: Ранок, 2003.

Ніколенко О.М. Вивчаємо бароко. Система оглядових уроків у 9 класі // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. — 2002. — № 1.

Рязанцева Т. «Жив, писав, кохав...» Життя і творчість Ф. Кеведо // Всесвіт. — 1997. — № 10. — С. 156-160.

 

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 4

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)