|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Мистецтво імпровізаціїФантазії і почасти варіації певною мірою відобразили незрівнянне мистецтво моцартівської імпровізації. До драматургії сонатнoго типу тяжіють фантазія c-moll (вона предпослана сонаті тій же тональності) і рондо c-moll. Сонати і інші п'єси М. для фортепіано в 4 руки і для 2-х фортепіано належать до ранніх зразків фортепіанного дуету, (Творчої винахідливістю і невичерпною життєрадісністю відзначена побутова розважальна музика М. для оркестру або ансамблю - цикли типу сюїти (дивертисменти, серенади, касації, ноктюрни), танці (менуети, контрданси, "німецькі", лендлери), марші. У ній особливо відчутні зв'язку з фольклором. Стикаючись деякими гранями з камерними інструментальними жанрами, симфоніями і концертами, розважальні сюїти служили для композитора свого роду експериментальної лабораторії. Більшість серенад і дивертисментів з'явилося в Зальцбурзі. Вони були розраховані на музикування як на відкритому повітрі, так і в приміщенні і могли виконуватися то оркестром, то ансамблем (в них застосовувалися різні склади - змішані, духові, струнні). Одне з найпопулярніших творів М. в цьому жанрі - "Маленька нічна серенада" (1787), написана для струнного оркестру. П'єси, що утворюють цикл, різноманітні за формами та видами музики - від сонати і концерту до різного роду танців, від рондо до варіацій. Вуличні касації, серенади, дивертисменти зазвичай предварялись і часто полягали маршем, який музиканти грали на ходу. Схильність до гумору блискуче проявилася в "Музичної потісі" ("Ein musikalischer SpaВ") для струнного квартету і 2-х валторн (пародія на симфонії композиторів-ремісників). Серед оркестрових п'єс особливу місце займає "Масонська траурна музика" (1785). Більшість сольних пісень, а також вокальних ансамблів і жартівливих канонів М. створив для близького оточення. Численні арії та вокальні ансамблі з оркестром (частково як вставних номерів до опер інших авторів, майже всі на італійською мовою) писалися композитором на замовлення артистів. Жанр німецької пісні для голосу з фортепіано в Австрії тільки народжувався, і М. був у числі перших, хто створив її класичні зразки. Серед збережених 30 пісень М. - "Фіалка" на сл. І. В. Гете (1785), "Старенька", "Вечірнє настрій", "Туга по весні" та інші. Популярна "Колискова" ("Спи, мій немовля, засни") належить не М. (її автор - Б. Фліс). Для масонів М. створив кілька кантат і пісень. Як і "Чарівна флейта", ці твори пройняті гуманістичними ідеями. "Маленька масонська кантата" (листопад 1791) - останнє закінчений твір М. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |