|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Створення простої програми у середовищі DelphiМіністерство освіти і науки України Коледж Чернівецького національного університету ім.Ю.Федьковича
ЗВІТ Про проходження літньої практики із програмування
Виконав: Студент 224 групи Спеціальність «Обслуговування комп’ютерних систем і мереж» Тодераш Станіслав Вікторович Чернівці 2014 ЗМІСТ 1.Таблиця оцінювання роботи у візуальному середовищі Delphi ……………………….3 2.Лабораторна робота №1 Створення простої програми у середовищі Delphi……………………………………...4 3.Лабораторна робота №2 Упорядкування і пошук даних………………………………………………………........8 4.Лабораторна робота №3 Множини………………………………………………………………………………….12 5.Лабораторна робота №4 Процедурні типи………………………………………………………………………….15 6.Лабораторна робота №5 Рекурсивні процедури та функції……………………………………………………….18 7.Лабораторна робота №6 Динамічні структури даних……………………………………………………………...21 8.Лабораторна робота №7 Розв’язання задачі з побудовою віконного інтерфейсу і підключенням форм Delphi………………………….. 9.Лабораторна робота №8 Розв’язання задачі з побудовою віконного інтерфейсу, підключення форм Delphi та з використанням графіки……………………………………………………… 10.Висновок………………………………………………………………………………….
Таблиця оцінювання роботи у візуальному середовищі Delphi Лабораторна робота №1 Створення простої програми у середовищі Delphi На площині задані обмежена лініями (1–14) область і точки . Розробити програму, яка обчислює периметр і площу трикутника , якщо точки належать області і не лежать на одній прямій, інакше видати відповідне повідомлення. . Код програми: unit Unit1; interface uses Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms, Dialogs, StdCtrls; type TForm1 = class(TForm) Edit1: TEdit; Edit2: TEdit; Edit3: TEdit; Edit4: TEdit; Edit5: TEdit; Edit6: TEdit; Edit7: TEdit; Edit8: TEdit; Edit9: TEdit; Label1: TLabel; Label2: TLabel; Label3: TLabel; Label4: TLabel; Label5: TLabel; Label6: TLabel; Label7: TLabel; Label8: TLabel; Label9: TLabel; Label10: TLabel; Button1: TButton; Button2: TButton; Label11: TLabel; Label12: TLabel; Label13: TLabel; procedure Button1Click(Sender: TObject); private { Private declarations } Public { Public declarations } end; var Form1: TForm1; implementation {$R *.dfm} procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject); VAR x1, y1, x2, y2, x3, y3: double; s, p, d: double; begin x1:=StrToFloat(Edit1.Text); y1:=StrToFloat(Edit4.Text); x2:=StrToFloat(Edit2.Text); y2:=StrToFloat(Edit5.Text); x3:=StrToFloat(Edit3.Text); y3:=StrToFloat(Edit6.Text); if (y1>=sqr(x1))and(y1>=1)and(y1<=5)and (y2>=sqr(x2))and(y2>=1)and(y2<=5)and (y3>=sqr(x3))and(y3>=1)and(y3<=5) then begin d:=x1*y2+ x3*y1+ x2*y3- x3*y2- x1*y3- x2*y1; if d<>0 then begin s:=abs(d)/2; p:=sqrt(sqr(x1-x2)+ sqr(y1-y2))+sqrt(sqr(x2-x3)+ sqr(y2-y3))+sqrt(sqr(x3-x1)+ sqr(y3-y1)); Edit7.Text:='Точки належать області і утворюють трикутник'; Edit8.Text:=FloatToStr(p); Edit9.Text:=FloatToStr(s); end else begin Edit7.Text:='Точки лежать на одній прямій'; Edit8.Text:=''; Edit9.Text:=''; end end else begin Edit7.Text:=' Точки не належать області R '; Edit8.Text:=''; Edit9.Text:=''; end; end; end.
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.007 сек.) |