|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Лабораторна робота №2Розробка графічного дизайну мобільного програмного середовища засобами Corel Draw Мета роботи: освоїти основні прийоми роботи в середовищі Corel Draw для розробки графічного дизайну функціональних елементів для мобільних пристроїв, набути навичок у використанні Rollover (Інтерактивної кнопки). Постановка задачі Дано: приклади зображень основних функціональних елементів програмного забезпечення для мобільних пристроїв у jpg форматі. Необхідно: перемалювати кожен елемент в програмному середовищі Corel Draw і в результаті створити дизайн окремої сторінки програмного забезпечення для мобільних пристроїв (форма створення запиту, список запитів, форма пошуку інформації тощо – див. таблицю варіантів). Теоретичні відомості Графічні посилання на web- сторінках значно краще сприймаються, якщо вони змінюють свій вигляд при наведенні на них миші й при клацанні мишею. В Corel Draw створення таких об'єктів автоматизовано за допомогою використання Rollover (Інтерактивної кнопки).. Інтерактивна кнопка – це елемент веб-дизайну, що змінює свій зовнішній вигляд залежно від стану покажчика миші. Як правило, вона реагує на три події: NORMAL – покажчик перебуває поза кнопкою, OVER – покажчик над кнопкою й DOWN – натискання кнопки. Для того, щоб створити інтерактивну кнопку в CorelDRAW потрібно: 1. Намалюйте об'єкт, що стане буде використовуватися в якості кнопки. 2. Виберіть команду Effects > Rollover > Create Rollover (Ефекти > Інтерактивна кнопка > Створити інтерактивну кнопку). 3. Тепер потрібно визначити стан кнопки для кожної події. Для цього виберіть команду Effects > Rollover > Edіt Rollover (Ефекти > Інтерактивна кнопка > Змінити інтерактивну кнопку). Буде викликана панель Іnternet. Зі списку, що розкривається, розташованого в лівій частині панелі, виберіть пункт NORMAL і зробіть необхідні зміни в зображенні (наприклад, напишіть потрібний текст або змініть колір кнопки). Проробіть аналогічні дії для станів OVER і DOWN. 4. Завершіть редагування, вибравши команду Effects > Rollover > Fіnіsh Edіtіng Rollover (Ефекти > Інтерактивна кнопка > Завершити зміну інтерактивної кнопки) або клацнувши на відповідній кнопці на панелі Іnternet. 5. Для перегляду результатів виберіть команду Vіew > Enable Rollover (Вид > Відображати інтерактивні кнопки) або клацніть на кнопці панелі Іnternet, що включає відображення інтерактивних кнопок. Інтерактивні кнопки в станах Норма (ліворуч), Наведення (у центрі) і Натискання (праворуч) В програмному середовищі Corel Draw необхідно створити новий файл намалювати конкретний функціональний елемент (кнопку) у всіх станах з використанням Rollover. Аналогічно виконати завдання для всіх інших функціональних елементів з варіанту. Після цього необхідно їх об’єднати у деяку форму, яка буде виконувати певний функціонал програмного забезпечення. Варіанти завдань див. в таблиці нижче. План виконання завдання 1. Отримати свій варіант завдання від викладача. Навести його у звіті. 2. Користуючись таблицею варіантів (див. нижче), ознайомитись з графічними елементами та їх можливими станами відображення. 3. В програмному середовищі Corel Draw створити прототипи кожного елемента у всіх можливих станах відображення. Всі зображення відобразити у звіті у вигляді скріншотів. 4. В окремому файлі створити дизайн окремої функціональної форми програмного забезпечення для мобільних пристроїв відповідно до завдання, використовуючи вже намальовані елементи. Остаточний варіант дизайну відобразити у звіті. Варіанти завдань до лабораторної роботи
Контрольні питання 1. Які дії потрібно виконати для публікації Rollover в Інтернеті? 2. Як ви розумієте поняття інтерактивна кнопка? 3. Яким чином здійснити редагування об’єкта вже створеної інтерактивної кнопки? 4. Які інструменти Corel Draw було використано у ході виконання лабораторної роботи? 5. Що таке трасування растрових об’єктів і яким чином її можна реалізувати в Corel Draw? 6. Яка команда дозволяє перетворити векторне зображення в растрове? 7. Назвіть художні ефекти Corel Draw, які можна застосовувати для обробки не лише векторних, але й растрових об’єктів? Література 1. Миронов Д. CorelDRAW 10: Учебный курс / Д. Миронов. – СПб.: Питер, 2001. – 444с.: ил. – (Учебный курс). 2. Смолина М. А. CorelDRAW X3. Самоучитель. – М.: «Диалектика», 2006. – С.640. 3. Комолова Н.В. CorelDRAW X4. Самоучитель. – СПб.: «БХВ-Петербург», 2008. – С. 656. 4. Online учебник по Corel Draw: http://www.cdx3.ru/
Створення логотипа компанії засобами CorelDraw
Мета роботи: обробка різних прийомів розміщення тексту і його редагування. Вивчення прийомів організації стилів та кольорів, а також ефектів перетворення об'єктів (типи заливки, створення глибини, засоби тривимірного моделювання текстового об'єкта). Постановка задачі Створити логотип компанії відповідно до заданого завдання.
План виконання завдання 1. а) Створіть макет, по якому буде намальований логотип. Додайте горизонтальну і вертикальну напрямні. Для цього клацніть мишею на горизонтальній лінійці і не відпускаючи її простягніть напрямну вниз, аналогічно вставте вертикальну напрямну. Додайте ще дві напрямні – горизонтальну й вертикальну. Виділіть вертикальну і вкажіть на панелі властивостей кут її нахилу 135°, а в горизонтальної кут нахилу 45°. Перетніть всі чотири напрямні в центрі сторінки.
2. Використовуючи отримані навики, виконайте наступне завдання згідно варіантів, наведених у таблиці. В окремому файлі створіть логотип компанії відповідно до завдання. Остаточний варіант логотипу відобразити у звіті у форматі *.cdr.
Контрольні питання 1 Який інструмент у програмі Corel Draw призначений для виділення опорних точок? 2 Яка команда в програмі Corel Draw групує об'єкти? 3 Який інструмент у програмі Corel Draw дозволяє робити перетворення обертання? 4 Який інструмент у програмі Corel Draw дозволяє додавати опорні точки? 5 Для чого в програмі Corel Draw застосовується інструмент Freehand? 6 Чим відрізняється групування об'єктів від об'єднання об'єктів? 7 Перерахуйте інструменти малювання кривих у програмі Corel Draw і їхнє основне призначення. 8 Перерахуйте основні види заливок об'єктів у програмі Corel Draw. 9 Для чого призначені такі інструменти: Інтерактивне перетікання, Інтерактивне видавлювання, Інтерактивна випуклість, Інтерактивна тінь? Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.) |