АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 13

Читайте также:
  1. VII. Матеріали методичного забезпечення заняття.
  2. VII.1. Матеріали контролю для підготовчого етапу заняття.
  3. Для самостійної позааудиторної підготовки до заняття
  4. Для самостійної позааудиторної підготовки до заняття
  5. До практичного заняття № 22
  6. До практичного заняття № 35
  7. До практичного заняття № 43
  8. Друге заняття
  9. Друге заняття
  10. Заняття 1. Поняття та предмет міжнародного економічного права
  11. Заняття 11.
  12. Заняття 16. Правове регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні

ПОЕТИ «МОЛОДОЇ МУЗИ»

ПЛАН

1. «Молода Муза» — мистецька група в контексті модерністських традицій в українській літературі 20 ст.

2. Поезія Петра Карманського. Еволюція творчості митця. Особливості тематики та поетико-стильових засад. Поетична збірка "З теки самовбивці" (1899), прийом художньої містифікації. Мотив смутку й космічного болю (за збірками "Ой люлі, смутку (1906), "Пливем по морі тьми". Порив у незвіданий простір, жага відкриття нового, культ краси у поетичних образах. Біль, драма, сила гніву ліричного героя поезій збірки "Al fresco" (1917), трагізм історичної долі народу. Любовна лірика збірки "Осінні зорі".

3. Творчий портрет Василя Пачовського. Індивідуальність стильових манер. Збірка поезій "Розсипані перли" і її оцінка І.Франком ("Наша поезія у 1901 році"). Розкриття характеру ліричного героя через тему кохання. Народнопісенні традиції та трансформація здобутків модерних течій західноєвропейської музи. Мотиви збірок "На стоці гір" (1907), "Леді та Марені - терновий огонь мій" (1912), їх філософське начало.

4. Життєвий і творчий шлях Б.Лепкого. Багатогранність творчої діяльності. Умови формування ідейно-естетичних засад. „М'якість колориту і ніжність почуття”, „тихий меланхолійний настрій” (І.Франко) у віршах Богдана Лепкого. Мотиви поезії митця. Своєрідність художнього мислення, жанрове розмаїття. Осінні смутні мелодії (цикл „Осінь”), їх зв'язок з народнопісенною творчістю.

Завдання:

1. З'ясувати значення літературознавчих термінів: символізм, символ, екзотизм, медитативна лірика, елегія, сонет, ліричний герой (суб'єкт).

2. Законспектувати статті:

1. Ільницький М. Краси свічадо // Розсипані перли. Поети «Молодої музи». — К., 1991. — С.5-17.

2. Рубчак Б. Пробний лет // Розсипані перли. Поети «Молодої музи». — К., 1991. — С.18-41.

3. Голомб Л. Митець незвичайної долі // Карманський П. Ой люлі, смутку. — Ужгород, 1996. — С.3-22.

4. Вивчити напам'ять по одному віршеві кожного з «молодомузівців».

Література:

1. Розсипані перли. Поети «Молодої Музи». — К., 1991.

2. Молода Муза: Антологія західноукраїнської поезії поч. XX ст.. — К., 1989.

3. Ільницький М. Краси свічадо // Розсипані перли. — К., 1991.

4. Рубчак Б. Пробний лет // Розсипані перли. — К., 1991.

5. Богдан Лепкий — видатний український письменник. — Тернопіль, 1993.

6. Карманський П. Ой люлі, смутку. — Ужгород, 1996.

7. Богдан Лепкий — видатний український письменник. — Тернопіль, 1993.

8. Творчість Богдана Лепкого в контексті європейської культури XX століття (Матеріали Всеукраїнської наукової конференції, присвяченої 125-річчю від дня народження письменника). – Тернопіль, 1998.

9. Погребенник Ф. Богдан Лепкий // Лепкий Б. Твори: У 2-х т. — Т.1. — К.: Наукова думка, 1997. — С.5-34.

10. Погребенник Ф. Б.Лепкий. Український письменник з Поділля. — Тернопіль. — 1992.

11. Поліщук Я. Міфологічний горизонт українського модернізму. -- Ів.-Франківськ, 1998.

12. Радзикевич В. Українська література XX ст. — Філадельфія, 1952.

 

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)