|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
НОВАТОРСТВО І ТРАДИЦІЇ СУЧАСНОЇ ПОЕЗІЇПЛАН 1. Олександр Ірванець. Поетична збірка «Любіть!»: особливості компонування збірки «Любіть!». Ранні вірші про девальвацію мрій («Пейзаж з вікна казарми», «О-ля-ля!» – сказав Рембо...»); політична іронія Олександра Ірванця. Вірш «Любіть!» і поезія В.Сосюри «Любіть Україну», «Інфінітив», «Вірш до рідної мови». 2. Віктор Неборак. Збірки поезій «Бурштиновий час», «Літаюча голова», «Аlter Ego»: творче кредо письменника. Два есеї. «Мова і поетичне покоління (міркування дилетанта)»; феномен нового героя-маски в тексті «Лист». Позиція очікування у вірші «Листи, знайдені у пляшці з-під львівського пива», екзистенціалізм творчості Віктора Неборака. 3.Василь Герасим’юк. Міфотворча основа поетичної збірки «Смереки». 4.Збірка «Поет у повітрі»: особливості концепту «поет у повітрі»; роль міфопоетики у збірці. ЛІТЕРАТУРА 1. Болотенко Ю., Трач І. Сучасна українська поезія // Слово і час. – 1997. – № 10. 2.Деревій О. Аристократ української поезії // Кур’єр Кривбасу. 2005, № 7. 3.Ковалів Ю. Поетичний космос Василя Герасим’юка // Літературна Україна. 2003, 6 лютого. 3.Слово. Знак. Дискурс. Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ед. / За ед... Марії Зубрицької. – Львів: Літопис, 2001. ЗАВДАННЯ 1.Проаналізувати (письмово) концепт «природа» у збірці Василя Герасим’юка «Поет у повітрі».
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 3 Особливості пізнього періоду творчості П.Загребельного ПЛАН 1. Парадоксальність як спосіб розкриття істинної сутності деформації суспільства кінця ХХ – початку ХХІ століття. 2. Модернізований стиль прозописьма П.Загребельного пізнього періоду творчості. 3. Полемічність роману «Брухт»: «радянські часи» – «незалежне сьогодення». 4. Публіцистичність творів. 5. Роль історичного паралелізму в романі «Брухт»: давній Рим – радянські часи. 6. Образна система роману (психологія, морально-духовні цінності): «колега Ледва», Ярема Совинський. 7. Текстова специфіка монороману «Гола душа»: саркастичність, карикатурність, памфлетність; роль монологу-одкровення Клеопатри Січкар,символічність назви твору. 8. Соціопсихологічні та соціоментальні деталі, алюзії твору «Гола душа». 9. Опозиція жіночі – чоловічі образи. 10. Роль сексу у художніх колізіях творів «Брухт» та «Гола душа». Пафосність сексу. 11. Роль гротеску та сатири в творах, багатофункціональність лексики.
ЛІТЕРАТУРА 1.Голобородько Я. Елізіум. Інкорпорація стратогем. – Харків: Фоліо, 2009. – 187 с. 2.Дімаров А. І нічого крім правди / Київ. – 2004. – № 7 – 8. – С. 143 – 145. 3.Жулинський М. На шляху в європейський простір // Слово і час. – 2001. – № 1. – С. 4 – 6. 4.Загребельний П.А. Брухт: Роман. Гола душа: Повість. – Харків: Фоліо, 2003. – 399 с. 5.Загребельний П. Український шлях // Українська культура. – 2004. – № 1. – С. 8 – 11. 6.Зборовська Н. Код української літератури: Проект психоісторії новітньої української літератури. Монографія. – К.: Академвидав, 2006. – 504 с. 7.Слабошпицький М. Тризе, або таємниця творчості // Київ. – 2004. – № 7 – 8. – С. 147 – 156. ЗАВДАННЯ
1. Проаналізувати (письмово) естетичні погляди П.Загребельного пізнього періоду творчості. 2. Поповнити словник термінів.
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 4 УКРАЇНСЬКА ПОСТМОДЕРНА ПРОЗА ПЛАН 1.Сучасний літературно – мистецький процес в українській літературі (кінець ХХ – початок ХХІ століття). Огляд публікацій журналів «Сучасність», «Слово і час», «Київ», «Дзвін», «Четвер» тощо, газети «Літературна Україна»: * історичні передумови, які вплинули на зміни характеру розвитку літературного процесу; * національна своєрідність творів мистецтв постмодернізму; * особливості українського постмодернізму; *літературні угрупування та об’єднання українських письменників, їх лідерів. 2. Творчий шлях Юрія Андруховича. Цикл армійських оповідань «Зліва, де серце». Есе. 3. Роман «Московіада»: мозаїко-карнавальна композиція, моно-міфологічна схема розгортання сюжету. 4. Образна палітра; колоритні постаті. Оповідач – текст – читач. Ремінісценції, інтертекстуальні перегуки. Химерне поєднання і переплетення стилів. Ознаки жанру меніппеї. 5. Глобальні проблеми у творі. Антитоталітарний підтекст роману. 6.Роман «Таємниця» – схрещення жанрів, хронологічний принцип викладу, особливості стилю. 7. Олександр Ірванець. Роман «Рівне/Ровно». 8. Гра з текстом – автор – текст – читач. Дійові особи. Роль художнього обрамлення. Мова роману. 9. Мовна палітра прози Олександра Ірванця та Юрія Андруховича. 10.Особливості постмодерністських текстів Олександра Ірванця, Юрія Андруховича. ЛІТЕРАТУРА 1.Бербенець Л. Текст-пастиш у творчості Юрія Андруховича // Слово і час. – 2007. – № 2. 2.Бойчук Б. «Перелом» Юрія Андруховича // Кур’єр Кривбасу. – 2003. – № 169. 3.Гаврилів Т. Карнавал, постмодерн і література; Топографія сучасної української прози // Т.Гаврилів. Знаки часу: Спроби прочитання. – Івано-Франківськ: Лілея-НВ, 2001. 4.Гундорова Т. Карнавальний постмодерн // Т.Гундорова. Післячорнобильська бібліотека: Український літературний постмодерн. – К.: Критика, 2005. 5.Москалець К. Незадоволення твором // Сучасність. – 1993. – № 9. 6.Паламарчук Г. Отто фон Ф. на свій поїзд устиг // Кур’єр Кривбасу. – 1997. – № 83/84. 7.Сулима М. Роман-учта: Про роман Ю.Андруховича «Московіада» // Слово і час. – 1993. – № 10. ЗАВДАННЯ Законспектувати і проаналізувати статтю М.М. Сулими М. «Роман-учта: Про роман Ю.Андруховича «Московіада»».
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.) |