АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Інформаційний ресурс

Читайте также:
  1. A) способом формирования банковских ресурсов из недепозитных источников
  2. V1: Ресурсы и экономика природопользования
  3. Актуальні ресурси української правничої термінології
  4. Анализ использования материальных ресурсов
  5. Анализ использования материальных ресурсов в производстве. Соблюдение норм расхода материалов
  6. Анализ обеспеченности трудовыми ресурсами.
  7. Анализ обеспеченности хозяйствующего субъекта материальными ресурсами
  8. Анализ эффективности использования трудовых ресурсов
  9. Архитектурой компьютера называется ее логическая организация, структура и ресурсы, которые может использовать программист.
  10. Б. Методика розрахунку збитків від забруднення водних ресурсів.
  11. Базисно-индексный метод.2) ресурсный метод.
  12. Базы данных и лингвистические информационные ресурсы (ЛИР)

1. Леся Українка [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: / www. ukrlit.vn.ua/author/ukrainka.html

2. Олена Пчілка [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // www. ukrlit.vn.ua/author/kosach.html

 

Практичне заняття № 5

Підсумкова модульна робота № 1 (аудиторна)

Завдання для виконання

Повторити такі теоретичні питання:

1. Мета й завдання керівництва дитячим читанням.

2. Література як вид мистецтва. Поняття про художній твір, його елементи.

3. Поняття художньої літератури, її специфіки. Художній образ, його природа, відношення до дійсності

4. Композиція літературного твору.

5. Мова художнього твору.

6. Тропи, їх роль у творі.

7. Синтаксичні засоби увиразнення мовлення (стилістичні фігури)

8. Етапи аналізу художніх творів. Специфіка аналізу конкретних літературних жанрів.

9. Епос як літературний рід. Провідні епічні жанри.

10. Лірика як літературний рід. Тематична та жанрова класифікації ліричних творів.

11. Драма як літературний рід. Основні драматичні жанри.

12. Специфіка вияву (мішаних) синкретичних жанрів.

13. Поняття про дитячий фольклор, його складові частини.

14. Значення української народної казки у формуванні моральних якостей та естетичних смаків молодших школярів.

15. Малі фольклорні жанри (загадки, прислів’я, приказки, скоромовки).

16. Відображення історичної пам’яті українського народу в легендах і переказах.

17. Давньоукраїнське красне письменство, його значення для дитячої літератури („Повість врем’яних літ”, „Повчання Володимира Мономаха дітям”, „Слово о полку Ігоревім”).

18. Т.Шевченко – основоположник нової української літератури для дітей. Тема знедоленого дитинства у спадщині поета („І золотої, й дорогої…”, „Мені тринадцятий минало…”, „І виріс я на чужині…”, „На Великдень, на соломі…”). Уславлення краси української природи в пейзажній ліриці („Тече вода з-під явора…”, „Садок вишневий коло хати…”, „Дивлюся: світає, край неба палає…” (уривок із поеми „Сон”), „Село! І серце одпочине…” (фрагмент поеми „Княжна”).

19. Проблематика байок Л. Глібова („Коник-стрибунець”, „Лебідь, Щука і Рак”, „Вовк і Кіт”, „Чиж та Голуб”). Художня майстерність поезії Л.Глібова для дітей („Веснянка”, „Зимня пісенька”, „Журба”; казка „Квіткове весілля”; загадки, акровірші).

20. Протест проти соціальної несправедливості у творах П. Мирного (пов. „Чіпка”, оп. „Морозенко”, „Пригода з „Кобзарем”, „Серед степів”, „Казка про правду і Кривду”).

21. Гуманістичне спрямування прози Б. Грінченка (оп. „Сестриця Галя”, „Дзвоник”, „Ксеня”, „Кавуни”, „Украла”, „Олеся”).

22. Тематична своєрідність поезій І. Франка для дітей („Дивувалась зима…”, „У долині село лежить…”, „Червона калино, чого в лузі гнешся?”, „Дрімають села…”). Фольклорна основа казок („Вовк війтом”, „Три міхи хитрощів”, „Мурко й Бурко”). Критика тогочасної освітньої системи в оповіданнях І. Франка („Грицева шкільна наука”, „Schönschreiben” „Отець-гуморист”, „Малий Мирон”).

23. жанрово-тематичне багатоманіття творчої спадщини Олени Пчілки для дітей (поезії „Весняні квіти”, „Зайчатко і хлоп’ятко”, „Зимовий вечір”, „Журавель”, казки „Сосонка”, „Журавель та Чапля”, „Про дідову дочку і бабину дочку”).

24. Тема знедоленого дитинства в доробку М. Коцюбинського (оп. „Маленький грішник”, „Харитя”, „Ялинка”). Казки для найменших (зб. „П’ять казочок”).

25. Мистецька довершеність віршів Лесі Українки для дітей („На зеленому горбочку”, „Вишеньки”, „Мамо, іде вже зима”, „Красо України, Подолля!”). Проблематика казок „Біда навчить”, „Лелія”, „Метелик”.

26. В. Винниченко – тонкий знавець секретів дитячої душі (оп. „Кумедія з Костем”, „Федько-халамидник”, „Віють вітри, віють буйні…”).

Підготувати для аналізу такі художні тексти (за власним вибором):

· українську фольклорну казку;

· українську фольклорну легенду;

· український фольклорний переказ;

· поезію Тараса Шевченка;

· оповідання Панаса Мирного;

· поезію Івана Франка;

· байку Леоніда Глібова;

· поезію Леоніда Глібова;

· оповідання Михайла Коцюбинського;

· оповідання Бориса Грінченка;

· поезію Олени Пчілки;

· оповідання Івана Франка;

· поезію Лесі Українки;

· казку Лесі Українки;

· оповідання Володимира Винниченка.

 

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)