АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Хід виконання роботи. з лабораторної роботи №3

Читайте также:
  1. III. Виконання постанов у справах про адміністративні правопорушення
  2. III. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ .
  3. III. Хід роботи
  4. III. Хід роботи
  5. IV Розділ. Тести на Нью-Йоркську Конвенцію про визнання та виконання іноземних арбітражних рішень
  6. V. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
  7. VI. Методичні вказівки щодо виконання індивідуальних завдань.
  8. VІ. Виконання практичної роботи. Інструктаж з техніки безпеки.
  9. Автоматизація виконання обчислень
  10. Агентський договір: зміст, виконання та припинення
  11. Аналіз ритмічності роботи підприємства
  12. в практиці роботи сучасного загальноосвітнього навчального закладу

Звіт

з лабораторної роботи №3

з дисципліни: “Основи алгоритмізації та програмування”

“Iнтегроване середовище розробки програм Visual C++ 2005 (робота з проектом) та складнiшi команди текстового редактора. Розв'язування на С найпростiших задач iз використанням стандартної функцiї виводу”

 

 

Виконав:

Ст. гр. КІ-16

Табашнюк В.В.

 

 

Прийняв: асистент

Мельничук В.І.

 

Львів

Мета:

· познайомитися iз засобами iнтегрованого середовища Visual C++ 2005 для роботи з проектом;

· познайомитися з командами текстового редактора iнтегрованого середовища Visual C++ 2005;

· познайомитися iз виразами мови С, операцiєю присвоювання та стандартною функцiєю виводу мови C;

· вивести на екран першу літеру свого прізвища за допомогою символів з таблиці ASCII кодів.

Хід виконання роботи

Насамперед створюємо новий проект, а в ньому – нове вікно для тексту програми, аналогічно до попередньої лабораторної роботи. Після виконання цих дій вікно середовища має вигляд:

Рис. 1. Головне вікно Microsoft Visual C++ 2015.

 

Після цього вводимо наступний код:

#include <stdio.h>

 

int main()

{

printf("%c%c%c%c%c%c%c%c%c%c%c%c%c\n", 186, 177, 177, 177, 177, 177, 177, 177, 177, 177, 177, 186);

printf("%6c%c\n", 177, 177);

printf("%6c%c\n", 177, 177);

printf("%6c%c\n", 177, 177);

printf("%6c%c\n", 177, 177);

printf("%6c%c\n", 177, 177);

printf("%6c%c\n", 177, 177);

printf("%6c%c\n", 177, 177);

printf("%6c%c\n", 177, 177);

printf("%6c%c\n", 205, 205);

system("pause");

return 0;

}

 

Бачимо, виконання даної програми відбудеться за допомогою функції ptinf. В дужках вказаний специфікатор формату %с, а це означає, що на екран будуть виведені окремі символи. Цифра між знаком % та с означає мінімальну кількість символів, рахуючи від лівого краю екрану (використовується для вирівнювання тексту по ширині). System("pause") написано для того, щоб програма могла зупинити свою роботу, return 0 – щоб функція main повернула своє значення.

Натискаємо комбінацію клавіш Ctrl+F5, щоб запустити на виконання нашу програму. Отримуємо такі результати:

Рис. 2. Результати виконання програми.

Висновок: під час виконання даної лабораторної роботи я познайомився iз засобами iнтегрованого середовища Visual C++ 2005 для роботи з проектом та командами текстового редактора iнтегрованого середовища Visual C++ 2005. Також я познайомився iз виразами мови С, операцiєю присвоювання та стандартною функцiєю виводу мови C, що допомогло мені вивести на екран першу літеру свого прізвища за допомогою символів з таблиці ASCII кодів.

 


Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)