АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Крок 4

Створіть поверхню на верхній грані верхнього кубику.

 

На фотографіях Photo 1 або Photo 2, інструменту вибору натисніть на один з маркерів. Він стане червоним. Потім рухаючись по кругу, виберіть ще два маркери. Елемент поверхні з'явиться на фотографіях Photo 1 і Photo 2 (тому що вибрані маркери зв’язані один з одним). Це повинно виглядати таким чином (Рис.1)

При повернені назад в режим Select (Вибір), можна бачити елемент поверхні. Його можна виділити і удалити. В засобі 3D перегляду можна побачити, що автоматично додалася поверхня (Рис.2)

Крок 5. Створіть поверхню для грані кубику.

Розплануйте елементи на грані кубика так щоб не було ніяких проміжків і ніяких елементів поверхні, що накладаються.

Щоб охопити грані кубиків необхідно поділити їх на три елементи. Ці три елементи, які додаються до поверхні з буквою показаною на малюнку " P " (Рис.3).

Розділіть сторону на відповідні частини, щоб вони торкалися одна одної, використовуйте маркери на краях граней кубика. Результат додавання трьох елементів поверхні має такий вигляд в засобі 3D перегляду (Рис.4).

Крок 6. Створіть поверхні для решти граней кубиків.

Після створення поверхні, повинні з'явитися пунктирні лінії на всіх гранях кубиків у фотографії (Рис.5).

Ті ж самі кроки показані у файлі відеозапису adding_surfaces.avi.

Крок 7. Текстура моделі.

В цьому розділі додається текстура матеріалу до об'єкту.

Крок 7a. Відкрийте властивості об'єкту.

В меню Edit (Редагування) виберіть Object Properties... (Властивості об’єкту…)

Крок 7б. Натисніть на кнопку Materials … (Матеріали…)

Це відкриє вікно матеріалів.

Крок 7в. Натисніть кнопку Add (Додати), щоб додати новий матеріал.

За початкових умов на всі об'єкти помічені як White (Білий) матеріал. Саме тому лінії, маркери в засобі 3D перегляду показані білим кольором). Після натискання на кнопку Add (Додати), створиться новий матеріал.

Крок 7г. Наберіть назву для матеріалу фотографії.

Замініть існуючу назву матеріалу на назву New Material (Новий Матеріал).

 

Крок 7д. Виберіть Photo As Texture (Фотографія як текстура).

В правій верхній частині розділу Diffuse Color From (Дифузійний Колір з) клацніть на Photo As Texture (Фотографія Як Текстура).

Крок 7е. Натисніть кнопку OK.

Будете проведено повернення до властивостей об'єкту.

Крок 7ж. Виділіть всі елементи поверхні.

В розділі Set properties for... (Встановити властивості для…) властивостей об'єкту виберіть пункт all surface elements (faces) (усі елементи поверхні (грані)).

Крок 7з. Виберіть photo (фотографія) матеріалу.

В списку, що розкривається, біля слова Material (Матеріал), виберіть photo (фотографія).

Крок 7і. Натисніть кнопку OK.

Встановлена нова текстура матеріла, яка буде на всіх елементах поверхні фотографій.

Крок 8. Відкрийте засіб 3D перегляду, щоб подивитися на текстуру.

За початкових умов засіб 3D перегляду не показує текстуру фотографії. Натисніть кнопку Options (Параметри) у вікні засобу 3D перегляду і включіть відображення поверхні і текстури фотографії. Потім натисніть кнопку OK. PhotoModeler повторно відобразить фотографію.

Треба звернути увагу, що текстури здаються трохи понівечені. Це тому що фотографії, що використовуються для створення текстури, мають спотворений вигляд. Більш точно текстура буде відображатися, коли поверхні є великими або зняті камерою під менш гострим кутом.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)