АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Точність форми моделі

Читайте также:
  1. I. Формирование глобального инновационного общества
  2. I. Формирование системы военной психологии в России.
  3. IV этап – формирование галактик
  4. VIII. Формирование и структура характера
  5. X. Реформирование Петром I хозяйственной жизни страны и характерные черты социально-экономического развития России в первой четверти XVIII в.
  6. Авторегресійні моделі прогнозування
  7. Аграрная политика царизма в Казахстане в конце XIX-начале ХХ вв. Переселение русских, украинских крестьян. Начало формирования многонационального состава населения Казахстана.
  8. Аграрне виробництво в національній економіці. Форми господарювання і земельні відносини
  9. Активні форми навчання під час занять із гуманітарної підготовки
  10. Алгоритм формирования стека
  11. Альтернативні моделі розвитку. Центральна проблема (ринок і КАС). Азіатські моделі. Європейська модель. Американська модель
  12. Анализ наличия, состава и динамики источников формирования капитала предприятия

Точність форми 3D моделі залежить від точності розміщення маркерів в кутах кубиків. Ця властивість важлива для маркерів, за допомогою яких зв’язуються фотографії. Чим точніше розміщені маркери на фотографії, тим більш точний буде ваш результат.

Наступні два розділи описують можливості PhotoModeler, які використовувалися і не використовувалися.

Можливості, які використовувалися в лабораторних роботах

PhotoModeler має багато різних можливостей, але не всі з них використовуються в цій лабораторній роботі. Ось список можливостей, які описані в цій лабораторній роботі:

· створення нового проекту з готовою фотокамерою;

· відкриття і робота з фотографіями;

· маркіровка кубиків;

· зв’язування між фотографіями;

· вікно перегляду;

· переміщення і видалення маркерів;

· створення поверхні;

· зв’язування між невидимими маркерами;

· матеріал текстури;

· засіб 3D перегляду;

· малювання на поверхні;

· інструмент вимірювання;

· експорт в формат VRML та DFX.

Можливості, які не застосовувалися в лабораторних роботах

PhotoModeler має багато інших можливостей, але не всі з них використовуються в цій лабораторній роботі. Ось список простих можливостей, які не використовуються в цій лабораторній роботі:

· допоміжна крива;

· інструмент циліндр;

· вікно фотокамери;

· вікно видимості зображення;

· розширений вибір;

· масштаб і обертання (масштаб і осі);

· контрольні точки;

· мітки.

 

Контрольні запитання

 

1. Як створюється поверхня для 3D моделі?

2. Як створюється текстура 3D моделі?

3. Що таке якість текстури?

4. Що дозволяє вимірювати програма PhotoModeler?

5. Як заміряти довжину прямої лінії на фотографіях або в зacо6і 3D перегляду?

6. Як зробити малюнок на поверхні?

7. В яких одиницях вимірює програма PhotoModeler відстань між двома точками?

8. Від чого залежить точність форми 3D моделі?

9. Що означає графік загальної кількості помилок?

10. Як підвищити точність маркірування?

11. Що таке маркіровка?

12. Що таке ітерація?

13. Як визначити маркери між якими немає зв’язку?

14. У які формати можна експортувати модель?

15. Від чого залежить точність вимірювання?

 


ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 12
Використання графічного калькулятора НР38G в ІВС

 

Мета роботи. Ознайомлення з графічним калькулятором НР38G, який застосовуються для статистичних розрахунків.

 

Завдання:

1. Вивчити будову і правила роботи з графічним калькулятором НР38G.

2. Включити калькулятор.

3. Запустити програмне забезпечення для емуляції калькулятору.

4. Виконати завдання до лабораторної роботи.

 

Вступ

В даний час калькулятори все ще залишаються наймасовішими обчислювальними пристроями. Це пояснюється тим, що калькулятори прості у використовуванні і на відміну від персональних комп'ютерів не вимагають для свого використовування спеціальної підготовки. Калькулятори працюють в режимі безпосереднього виконання набираючих команд, дозволяють обчислювати значення виразів, що містять декілька знаків операцій і функцій без запису проміжних результатів. При роботі з калькуляторами не потрібно складання програм і введення в них програмного коду.

Як випливає з приведеної на рис. 1 класифікації калькуляторів приблизно до середини двадцятого століття їх еволюція була пов'язана головним чином із зміною принципу дії. Принцип дії калькуляторів змінювався в свою чергу під впливом зміни елементної бази.

 

Рис.1 Класифікація калькуляторів

 

Існуючі в даний час калькулятори по своєму вигляду можна підрозділити на портативні (кишенькові і настільні) і віртуальні.

Віртуальні калькулятори існують у вигляді програм для персональних комп'ютерів, виводяться на екран монітора комп'ютера і є імітацією портативних калькуляторів. вони зберігають всі основні переваги портативних калькуляторів. В даний час практично всі персональні комп'ютери у складі свого програмного забезпечення мають програми імітуючи портативні калькулятори.

Як відомо, слово комп'ютер (computer) в перекладі означає обчислювач. Проте, сучасний комп'ютер по своїх можливостях все більше і більше віддаляється від ролі тільки обчислювального інструменту і стає універсальним (і в теж час досить дорогим) засобом отримання, обробки і передачі найрізноманітнішої інформації, включаючи звукову і відеоінформацію.

Тим часом, сотні мільйонів людей у всьому світі продовжують щодня виконувати обчислення тієї або іншої складності - від простого підрахунку вартості покупок в магазинах до складних математичних розрахунків, якими зайняті студенти, інженери, викладачі вузів і науковці. Для таких розрахунків давно були придумані мініатюрні, спеціалізовані комп'ютери - калькулятори (від слова calculate - калькуляція).

Принципово новим видом мікрокалькуляторів стали графічні програмовані мікрокалькулятори, що практично відкидають різницю між ними і комп'ютерами у виконанні будь-яких (зокрема достатньо складних) обчислень.

У нові калькулятори закладена можливість повного оновлення програмного забезпечення - аж до заміни операційної системи і розширеного математичного забезпечення в ПЗП. Це досягається завдяки вживанню в ПЗП електрично запрограмованої флэш-пам’яті. Калькулятори мають мініатюрний штепсельний роз’їм, що забезпечує зв'язок з іншими калькуляторами або персональними комп'ютерами по протоколу, прийнятому для стандартного послідовного інтерфейсу RS-232. Можливе об'єднання мікрокалькуляторів в локальну мережу.

Для здійснення вказаних можливостей потрібно мати інтерфейсний кабель і відповідне програмне забезпечення. Це програмне забезпечення дозволяє готувати програми на персональному комп'ютері, використовуючи набори операторів і функцій калькулятора, а також шаблони програм. Такі програми потім можна завантажувати в калькулятор і відладжувати. Можливість зберігання бібліотек програм калькуляторів на комп'ютері, що має дискову пам'ять великого об'єму, важко переоцінити. Комп'ютер можна також використовувати для роздрукування даних, програм і копій екрану калькуляторів.

Сказане дозволяє зробити висновок, що нові калькулятори не тільки є альтернативою персональним комп'ютерам у виконанні масових математичних розрахунків, але і їх корисним доповненням - мініатюрною робочою станцією для виконання таких розрахунків. Їх сумісне вживання з комп'ютерами відкриває нові можливості в комфортній роботі їх користувачів в сферах науки, освіти і інженерної діяльності. Цікаво, що для калькуляторів створені навіть ігрові програми.

 

 

Можливості калькулятора HP 38G. Введення даних

Введення даних здійснюється так само, як ми звичайно записуємо формули на папері (рис.2.)

 

 


Натиснення клавіш:

Рис.3

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)