АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Висновки. В лабораторній роботі було створена модель дуже простого об’єкта

Читайте также:
  1. ВИСНОВКИ
  2. ВИСНОВКИ
  3. ВИСНОВКИ
  4. ВИСНОВКИ
  5. Висновки
  6. Висновки
  7. Висновки
  8. ВИСНОВКИ
  9. ВИСНОВКИ
  10. ВИСНОВКИ
  11. ВИСНОВКИ

В лабораторній роботі було створена модель дуже простого об’єкта. PhotoModeler має багато корисних властивостей.

Ось список властивостей, які були вивчені в даній лабораторній роботі:

· Створення нового проекту з використанням фотокамери, яка використовувалася попередньо

· Відкривання фотографій та управління ними

· Маркування точок

· Зв’язування точок

· Маркування ліній та поверхонь

· Текстура матеріалу

· Засіб 3D перегляду і управління

 

Контрольні запитання

 

1. Для чого потрібна програма PhotoModeler?

2. Що таке зв’язування точок?

3. Як проводиться маркування точок, ліній, поверхонь?

4. Які має можливості засіб 3D перегляду (3D Viewer)?

 

 


ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 10
Побудова тривимірної моделі складного об'єкту на основі інформації, одержаної за допомогою цифрової фотокамери в системах обробки образів

 

Мета роботи. Отримання основних навиків роботи з програмою PhotoModeler, яка використовується для побудови тривимірної моделі об'єктів.

 

Завдання:

1.Ознайомитися з основними відомості про програму PhotoModeler.

2.Ознайомитися з основними прийомами роботи з програмою PhotoModeler.

3.Включити комп'ютер.

4.Запустити програму PhotoModeler.

5.Побудувати тривимірну модель, об'єкту вказаного викладачем.

 

 

ОСНОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПРОГРАМУ PHOTOMODELER

Велика частина вражаючих розробок в 3D комп'ютерній графіці - тонованих моделей, мультиплікації, малюнків - розробляється на основі реальних 3D моделей - прототипів. В той же час технології, які використовуються для створення моделей все ще досить примітивні, повільні і, часто, дуже дорогі. Технології, які засновані на програмних засобах, такі як віртуальні засоби обертання або екструдіювання, дуже повільні в роботі, а технології, засновані на апаратних засобах, таких як просторові контактні дігитайзери або тривимірні лазерні сканери, дуже дорогі у вживанні.

Програма PhotoModeler концентрується на задачі побудови 3D моделі об'єкту на підставі інформації, одержаної за допомогою фотокамери. Програма створює початкові 3D моделі шляхом перетворення двомірної інформації, що міститься у фотографіях, в точно розраховані 3D точки, лінії і поверхні. Створена тривимірна модель, потім може експортуватися у формати DXF в AutoCAD, 3dStudio або в будь-яку іншу подібну програму.

Програма і процес обробки зображень в ній досить прості для вивчення і освоєння. Спочатку необхідно обійти навкруги реального об'єкту з фотокамерою або фотоапаратом, роблячи знімки в необхідних ракурсах і точках. Кожна велика окрема поверхня об'єкту повинна бути відображена, як мінімум, з двох різних положень. Потім, зображення з фотоплівки скануються і завантажуються в персональний комп'ютер.

Після запуску програми необхідно ввести параметри фотокамери, яка використовувалася для фотографування. На цьому етапі також указується приблизна форма об'єкту - його розміри по ширині, висоті і глибині.

Потім потрібно імпортувати фотографії до складу проекту і вказати в спеціальному вікні приблизні місця положення фотокамер, які були використані для виготовлення кожного фотознімку. Наступний крок - виконання ручної операції вирівнювання положення фотокамери щодо об'єкту, для того, щоб на фотознімку він вписався у визначені для нього на початку роботи габарити (поєднання габаритів об'єкту проводиться за допомогою пристрою вказівки "на поверхні" існуючої фотографії).

Наступний крок - маркірування опорних точок, які використовуватимуться програмою для створення 3D моделі. Під час маркірування точок, програма надає кожній з них унікальний номер. Ці номери використовуються в наступному кроці обробки - "скріпленні" окремих маркованих точок на всіх фотографіях (видах) об'єкту.

Після процедури скріплення маркованих точок, в ході якої можна вказати програмі тип взаємозв'язку між окремими групами точок в просторі, - у вигляді ліній або окремих непрозорих поверхонь, необхідно перевірити встановлені точки за допомогою спеціальної підпрограми. У разі успішної перевірки, можна викликати процес обробки зображень, результатом якого буде готова 3D модель реального об'єкту. При необхідності можна отмасштабувати модель відповідно до реальних розмірів об'єкту - достатньо вказати програмі реальну відстань між будь-якими двома маркованими точками на моделі.

Потім можна експортувати модель в CAD - програму і провести необхідні доведення.

Якщо для вказаних цілей застосовувати PhotoModeler, то для отримання 3D моделі об'єкту необхідна наявність персонального комп'ютера з програмним забезпеченням, відеокамери (або цифрової фотокамери) і пристрою введення зображень в комп'ютер (сканер). Для обробки одержаних фотографій необхідна праця одного оператора (тривалість процесу обробки визначається ступенем бажаної точності побудови тривимірної моделі).

Для отримання базисних навиків в обробці фотозображень, в програму включена досить докладна допомога, яка знайомить не тільки з самою програмою, але також з основними термінами і прийомами, що використовуються в області обробки фотозображень реальних об'єктів.

Програма PhotoModeler дуже добре справляється з обробкою фотозображень об'єктів, які мають яскраво виражені візуальні деталі: точні просторові кути, що розділяють поверхні об'єкту, або плоскі "відмітини" на гладких рівних поверхнях. Об'єкти із згладженими поверхнями (наприклад, піщані дюни або скульптури) або об'єкти, що не мають виразних кутів (наприклад, гладкі бетонні арки), потребують додаткової обробки спеціальними мітками до проведення натурних фото- або відеозйомок. Програма може обробляти реальні об'єкти практично будь-якого розміру.

В якості необхідного додаткового обладнання для роботи з програмою PhotoModeler використовується або відеокамера (зображення передається в комп'ютер за допомогою пристроїв захоплення відеосигналу), або цифрова фотокамера, або звична плівкова фотокамера (зображення в комп'ютер вводиться за допомогою слайд- сканера або звичайного сканера).

 

Вступ

Мета цієї лабораторної роботи полягає в тому, щоб закріпити знання, отримані в лабораторній роботі №9.

Старт проекту PhotoModeler

В цьому розділі запускається проект PhotoModeler.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)