АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Текстура (малюнок поверхні)

Читайте также:
  1. XV.8. Корозія і захист металів
  2. Белгородский государственный институт искусств и культуры 2 страница
  3. Билет 7
  4. Види організаційних структур управління маркетингом.
  5. Висновки
  6. Вікова періодизація за періодами навчання (соціальний принцип)
  7. Вкусовые и ароматические вещества
  8. Внесок у літературну критику Г. Цеглинського
  9. Возврат Традиции и теологии
  10. Возникновение неровностей при точении.
  11. ГБОУ СПО «САМАРСКИЙ ТОРГОВО-ЭКОНОМИЧЕСКИЙ КОЛЛЕДЖ»
  12. Гелий-неоновие лазери

В цьому розділі буде зроблено останню маніпуляцію до цього проекту. Для цього використовується спеціальний інструмент Surface Draw (Малювання на Поверхні), для створення поверхневого малюнка.

Крок 1. Включіть лінії і поверхневий малюнок в засобі 3D перегляду.

Закрийте вікно вимірювань, якщо воно ще не закрито. Натисніть на кнопку Options (Параметри) і змініть параметри настройки перегляду. Натисніть кнопку OK.

Крок 2. Збільште масштаб кубику з буквою " К " на фотографії Photo 1.

Активізуйте вікно фотографії Photo 1, увійдіть до режиму збільшення, і змініть фотографію так, щоб було добре видно символ " К " на лицьовій грані верхнього кубику. Вікно повинне виглядати таким чином: (Рис.12)

Крок 3. Візьміть інструмент Surface Draw (Малювання на Поверхні).

Кнопка Surface Draw (Малювання на Поверхні) на панелі має наступний вигляд: . Перемістіть курсор, так щоб він знаходився на активній фотографії.

Крок 4. Малюємо символу " k " рухаючи курсор по поверхні малюнка.

Пересувайте курсор до лівого нижнього кута символу " К ". Натисніть на ліву кнопку миші так, щоб відзначити першу точку поверхневого малюнка.

Перетягнув курсор, можна побачити, що вслід за курсором буде відтягнута пунктирна лінія. Перемістіть курсор у вершину символу і на кнопку миші.

Можна побачити дві маленькі точки на фотографії і пряму, яка з’єднує їх. Якщо відкрити зacі6 3D перегляду, то можна побачите, що там також була зроблена лінія. Обведіть контур символу " k ".

Щоб відключити інструмент Surface Draw (Малювання на Поверхні) натисніть праву кнопку миші.

Крок 5. Порівняйте результати

Коли все зроблено, фотографія і тривимірний малюнок виглядатимуть таким чином: (Рис.13)


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.)