|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Майстер імпорту фотографіїПісля того, як виконано встановлення фотокамери, ввійдіть в майстер імпорту фотографії. Цей розділ PhotoModeler описує, які зображення повинні бути включені в проект. Крок 1. Натисніть кнопку, Add/Remove Image(s) … (Додати / Удалити Зображення) Після натискання Add/Remove Image(s) … (Додати / Удалити Зображення), з'являється вікно фотографій. Це вікно показує, які зображення знаходяться в проекті і які зображення знаходяться в поточному активному каталозі.
Упевніться, що це top2.jpg. Натисніть кнопку імпорту: ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: Важливо, щоб зображення, були імпортовані в тому ж самому порядку, як описано в цих кроках. Крок 3. Повторіть і імпортуйте інші двоє зображень в проект. Виділіть верхнє праве зображення. Упевніться, що це top1.jpg (під малюнком буде видна назва). Натисніть кнопку імпорту: це перемістить файл top1.jpg в проект. Виділіть зображення, що залишилося. Упевніться, що це bottom.jpg. Натисніть кнопку імпорту. Це перемістить файл bottom.jpg в проект. Крок 4. Натисніть кнопку OK у вікні фотографій. Як тільки вікно, за допомогою якого можна добавить чи удалити фотографії закриється, проект вертається до Майстра імпорту фотографії.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: Важливоте, щоб зображення, були імпортовані в тому ж самому порядку, як описано в цих кроках або це не узгоджуватимуться з вашою роботою. Нумерація і показані зображення повинні відповідати вищезазначеному зображенню. Якщо це не так відновлюйте імпорт, удаляючи зображення у вікні фотографій, закриваючи вікно, а потім повертаєтесь до кроку 1. Крок 6. Натисніть кнопку Next, а потім кнопку Finished. Після натискання на кнопку Next, виникає остання область вікна Майстра установки. Ця остання область вікна дає останній шанс повернутися і змінити будь-яку інформацію, як введена раніше. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |