АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Інструмент лінії для виділення передньої грані

Читайте также:
  1. Аварійний (ловильний) інструмент для обертальних методів буріння.
  2. Аварійний (ловильний) інструмент для ударно-канатного буріння.
  3. Буровий інструмент для колонкового буріння.
  4. Буровий інструмент для шнекового буріння.
  5. Бюджет та податки як інструменти державного регулювання економіки
  6. Бюджет та податки, як інструменти фінансового регулювання економіки. Крива Лафера.
  7. Виділення суміші пігментів листка. Дослідження фізико-хімічних властивостей пігментів
  8. Виділення, копіювання, переміщення, вставка, видалення об’єктів та робота з буфером обміну Windows
  9. Властивості лінії графіків
  10. Г.Спенсер як продовжувач позитивістської лінії в соціології
  11. Гроші як інструмент ринкової економіки
  12. Додавання і редагування лінії тренда

В цьому розділі намалюємо контур навколо передньої грані кубиків.

Крок 1. Ввійдіть в режим інструменту лінії.

Натисніть на кнопку Line tool: .

Крок 2. Перемістіть курсор поверх фотографії.

Коли переміщаєте курсор поверх фотографії з'являється маркер. Маркер ставимо у вершині сторони – перетягуємо курсор до вершини і натискаємо кнопку миші. Якщо маркер встановлено неправильно, можна перемістити його куди потрібно.

Крок 3. Натисніть на кнопку мишки, щоб відзначити перший маркер на кубику з буквою " K ".

Перший маркер, який встановлений у верхній лівий кут жовтого кубика з буквою " K ", зображено на рис.8.

Крок 4. Перемістіть курсор до наступного кута кубика з буквою " K " і натиснете кнопку миші.

Пряма і другий маркер будуть відзначені (Рис.9).

Крок 5. Завершіть обробку переднеї грані кубиків, використовуючи інструмент лінії.

Зверніть увагу, що останнє натискання кнопки миші буде на вершині де перший маркер. Після закінчення, фотографія Photo 1, повинна виглядати таким чином (Рис.10).

Збільшення для удосконалення позиції
маркерів

Іноді, коли відзначено маркери в не повному зображенні об’єкта, то їх позиції не дуже точні. Якщо хочете, щоб було більш точно, можна перемістити маркери, щоб отримати краще вирівнювання ліній до граней кубиків.

Крок 1. Виберіть збільшуючий інструмент.

Збільшуючий інструмент має вигляд лупи:

 

Крок 2. Змініть розмір вікна як 2: 1.

Натисніть збільшуючим інструментом на кубику, поки не зміниться масштаб зображення 2: 1.

Змінений масштаб зображення для фотографії відзначений в області заголовка або на внутрішньому заголовку, якщо фотографія розвернена має вигляд: .

Крок 3. Клікніть на інструменті вибору.

Інструмент вибору нагадує курсор миші:

Крок 4. Перетягніть маркери на нове місце розташування (Рис.11).

Клацніть мишею, коли курсор знаходиться на маркері, і утримуйте кнопку миші. Перетягуйте маркер, поки пунктирна пряма не вирівняється з краями кубиків більш точно.

Крок 5. Повторіть з іншими вершинами.

 

Виділення кубиків на фотографії Photo 3

 

Тепер будете виконувати подібні операції на іншій фотографії.

Крок 1. Відкриття фотографії Photo 3 і розгортання її.

Натисніть кнопку Project Photo (Фотографії Проекту) на панелі:

Програма відображає вікно з маленькими зображеннями для кожної фотографії в проекті. Клацніть на фотографії (Рис.12).

Подвійним натисненням на зображенні з цифрою 3, відкрийте фотографію.

Потім розверніть вікно, і змініть масштаб вікна за допомогою кнопки:

Крок 2. Відмітимо передню грань кубиків.

Виберіть інструмент лінії з маркерами і поставте маркери спереду кубиків з буквами “ K” і “ Q ”. Результат повинен виглядати таким чином (Рис.13).

Можете збільшити і перемістити маркери, щоб було точніше, якщо хочете.

Одна важлива річ, чим більш точно поставлено маркери, тим краще буде результат.

Ті ж самі кроки показані у файлі відеозапису marking.avi з папки Video.

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)