АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

ВКАЗІВКИ ПО ДОТРИМАННЮ ЗАХОДІВ БЕЗПЕКИ

Читайте также:
  1. Абезпечення громадського порядку і громадської безпеки.
  2. Аксіома потенційної небезпеки.
  3. Аналіз небезпеки, що виникає при стіканні струму в землю. Захисне заземлення
  4. Біологічні небезпеки
  5. Взаємовідносини органів державної влади й місцевого самоврядування з органами Служби безпеки України
  6. ВИВЧЕННЯ ПИТАНЬ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ
  7. Види контрзаходів
  8. Визначення беззбиткового обсягу продажів і зони безпеки підприємства
  9. Визначення ступеню хімічної небезпеки об'єктів господарської діяльності та адміністративно-територіальних одиниць.
  10. Використання підприємством паспортів безпеки речовини
  11. Вирішальним для реалізації гарантій національної безпеки й оборони України має стати її інтеграція в усі впливові європейські структури.
  12. Вказівки до виконання завдання

У лабораторії необхідно суворо дотримуватися правил безпеки:

· відповідно до ГОСТ 12.4.113-82 студенти допускаються до виконання лабораторних робіт тільки після інструктажу з безпеки праці і пожежної безпеки в лабораторії в цілому і на кожнім робочому місці.

· перед початком роботи студенти повинні під розписку ознайомитися з інструкцією з техніки безпеки;

· приступати до роботи потрібно обов'язково в присутності викладача або лаборанта;

· включати прилади і лабораторні установки можна тільки після одержання дозволу викладача або лаборанта;

· перед включенням приладу в мережу варто візуально перевірити неушкодженість струмопровідних дротів і заземлення, перевірити відповідність з'єднань схемі, при виникненні питань звернутися до викладача;

· під час роботи не можна залишати прилад без догляду;

· не дозволяється братися руками за деталі приладу, що рухаються, за шків ввімкнененого електродвигуна і деталі приладів, які знаходяться під струмом;

· необхідно пам'ятати, що напруга вище 36 В небезпечна для життя;

· забороняється працювати під напругою з незаземленими і несправними установками і приладами;

· забороняється доторкатися до струмоведучих елементів макетів, заміняти запобіжники, робити зборку (розбирання) схеми при увімкненому живленні;

· не можна змащувати і чистити прилад під час його роботи;

· по закінченні роботи студенти перевіряють вимикання лабораторного устаткування на робочому місці і прибирають;

· при аварійному порушенні режиму роботи на робочому місці, треба негайно відключити живлення 220 В;

· при нещасних випадках з людьми, зняти напруження живлення, надати потерпілому першу допомогу і викликати лікаря;

· кожен студент повинен знати, де знаходяться засоби протипожежної безпеки і як їх використовувати при загорянні;

· при виникненні пожежі необхідно викликати пожежну команду і вжити заходів до гасіння пожежі, відключити електромережу, організувати порятунок матеріальних цінностей.


ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 9
Створення трьохмірної моделі простого об'єкту на основі інформації з
цифрової фотокамери у системах обробки образів

 

Мета роботи: набуття основних навичок роботи з програмою PhotoModeler, яка використовується для побудови трьохмірноїмоделі простого об'єкту.

Завдання:

1. Ознайомитися з програмою PhotoModeler.

2. Ознайомитися з основними прийомами роботи PhotoModeler.
(маркування точок та їх зв'язування).

3. Включити комп'ютер.

4. Запустити програму PhotoModeler.

5. Побудувати трьохмірну модель простого об'єкта.

Вступ

За допомогою програми PhotoModeler легко створити досить реалістичні трьохмірні моделі. Можна отримати повний і точний трьох мирний вигляд об’єкту. Створюються 3D точки, 3D лінії, поверхні та циліндри і с подальшим експортом в формати DXF, 3DS та VRML. Метою лабораторної роботи є навчання основам маркерування та зв’язування точок. Найпростіша модель створюється з використанням лише шести точок і двох фотографій. PhotoModeler відрізняється від багатьох програм тим, що обробка даних являється нескладною. Цей процес виконується через проходження кроків в певній послідовності.

 

Запуск проекту PhotoModeler. Project Setup Wizard
(Майстер створення проекту)

 

Крок 1. Створіть новий проект PhotoModeler.

Натисніть на панелі інструментів кнопку New Project (Новий проект): . Якщо в вікні буде запитання, чи зберігати Finished.pmr, натисніть кнопку No. Після цього з’явиться вікно Project Setup Wizard (Майстер створення проекту).

 

Крок 2. Прогляньте перше вікно і натисніть кнопку Next.

Перше вікно Project Setup Wizard (Майстер створення проекту) описує в загальних рисах процес, що зазвичай проходить при користуванні PhotoModeler.

 

Крок 3. Виберіть одиниці вимірювання сантиметри і встановіть приблизний розмір “20”.

Можна вибрати будь-які одиниці вимірювання для запису та повідомлення в PhotoModeler. Для даного проекту будуть використовуватися сантиметри. Натисніть на стрілці, що показує вниз, біля поля списку одиниць вимірювання, щоб розгорнути список. Виберіть centimeters.

Перемістіться на поле Approximate size (Приблизний розмір) і введіть число “20”. Вікно матиме такий вигляд рис.1.

 

Camera Wizard (Майстер Фотокамери)

Вданому підрозділі використовується Camera Wizard (Майстер фотокамери), щоб вказати PhotoModeler, який тип фотокамери застосовуватиметься в проекті.

 

Крок 1. Натисніть кнопку Next, щоб перейти до першого вікна Camera Wizard (Майстер фотокамери).

З’явиться вікно:

 

Крок 2. Виберіть команду A camera used by PhotoModeler previously (Фотокамера, яка попередньо використовувалась програмою PhotoModeler) і натисніть кнопку Next.

Таким чином було повідомлено PhotoModeler, що треба завантажити фотокамеру з існуючого проекту PhotoModeler.

 

Крок 3. Впишіть finished.pmr і натисніть кнопку Next.

Програмі PhotoModeler вказано використовувати фотокамеру з проекту finished.pmr.

 

Крок 4. Перегляньте інформацію і натисніть кнопку Next.

Це останнє вікно в м айстрі Camera Wizard (Майстер Фотокамери). Воно показує інформацію про фотокамеру.

 

Photo Import Wizard (Майстер Імпорту Фотографій)

Цей розділ описує, як вказати PhotoModeler, які зображення включити в проект.

 

Крок 1. Натисніть кнопку Add / Remove Image(s).... (Добавити / Видалити Зображення)

Натискання кнопки Add / Remove Image(s)... (Добавити / Видалити Зображення) приведе до відкриття вікна Add / Remove Photographs (Добавити / Удалити Фотографії). Це вікно покаже, які фотографії є в проекті.

У вікні Add / Remove Photographs (Добавити / Видалити Фотографії) буде показано два зображення (рис.3):

 

 

Крок 2. Помістіть зображення photo2.jpg в проект.

Клікніть в верхній правій частині зображення, щоб вона засвітилась червоним. Переконайтесь, що під цією частиною вікна написано photo2.jpg. Натисніть кнопку імпорту: . ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: Важливо, щоб ці зображення імпортувалися в тому ж порядку, як описано в цих кроках.

 

Крок 3. Повторіть те ж саме з частиною зображення, що залишилася і імпортуйте її в проект.

Клікніть на лівій верхній частині зображення і вона стане червоною. Переконайтесь, що під цією частиною вікна написано photo1.jpg. натисніть кнопку імпорту:

 

Крок 4. Натисніть кнопку ОК у вікні Add / Remove Photographs (Добавити / Удалити Фотографії).

При цьому вікно Add / Remove Photographs (Добавити / Удалити Фотографії) закриється.

 

Крок 5. Подивіться на фотографії.

Майстер Photo Import Wizard (Імпорту Фотографії) повинен виглядати так (рис.4):

Якщо це не так, порядок імпортування не відповідав крокам і необхідно почати знову.

 

Крок 6. Натисніть кнопку Next, а потім кнопку Finished, щоб завершити роботу майстра імпорту фотографії.

Після натискання на кнопку Next, можна побачите останнє вікно в Project Setup Wizard (Майстрі створення проекту). Це останнє вікно дає останній шанс повернутися і змінити будь-яку записану інформацію. Воно також нагадує ще раз, які кроки потрібно зробити до закінчення проекту PhotoModeler.

Настройка проекту тепер завершена.

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.006 сек.)