АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Додавання текстури

Читайте также:
  1. А) Додавання векторів
  2. Додавання і редагування лінії тренда
  3. Додавання колонтитулів
  4. Додавання поверхонь
  5. Додавання у форму об'єктів Active Х.
  6. Розділ 2.1. Теорема додавання ймовірностей несумісних подій
  7. Розділ 2.4. Теорема додавання ймовірностей сумісних подій
  8. Теорема додавання ймовірностей несумісних подій
  9. Теореми додавання і множення
  10. Теореми додавання ймовірностей
  11. Теоретико-методичні основи вивчення додавання і віднімання цілих невід’ємних чисел у концентрі “Тисяча”.

В даному розділі буде додано текстуру матеріалу до об’єкта.

 

Крок 1. Розкрийте вікно Object Properties (Властивостей Об’єкту).

В меню Edit виберіть команду Object Properties... (Властивостей Об’єкту).

 

Крок 2. Кликніть на кнопці Materials... (Матеріали).

Це відкриє вікно матеріалів.

 

Крок 3. Натисніть кнопку Add (Додати), щоб додати новий матеріал.

Всі об’єкти автоматично помічені як White (Білий) матеріал (ось чому точки, лінії і поверхні в засобу 3D перегляду позначені білим кольором). Після натискування на кнопці Add (Додати), створиться новий матеріал для автоматичного позначення.

 

Крок 4. Виберіть Photo As Texture (Фотографія як текстура).

В правій верхній частині розділу Diffuse Color From кликніть на Photo As Texture (Фотографія як текстура).

 

Крок 5. Натисніть кнопку ОК.

Це дозволить вернутися до властивостей об’єкта.

 

Крок 6. Виділіть всі елементи поверхні.

В розділі Set properties for (Встановити властивості для) вікна властивостей об’єкта виберіть all surface elements (face) (усіх елементів поверхні (граней)).

 

Крок 7. Виберіть New Material (Новий Матеріал)вякості матеріалу.

В списку, що розкриється, біля слова Material (Матеріал), виберіть New Material. Вікно буде мати наступний вигляд рис.18.

Крок 8. Натисніть кнопку ОК.

Була встановлена нова текстура матеріалу, яка буде на всіх елементах поверхні.

 

Крок 9. Відкрийтезасіб 3D переглядудля перегляду текстур.

Засіб 3D переглядуне показує автоматично текстуру фотографій.

 

Крок 9а. У вікнізасобу 3D переглядунатисніть кнопку Options (Параметри)

Відкриється вікно параметрів.

 

Крок 9b. Встановить галочки біля пунктів Surfaces (Поверхні) і Photo Textures (Текстури).

Переконайтеся, що встановлено галочки для відображення поверхонь і текстур.

 

Крок 9с. Натисніть кнопку ОК.

Після натискання кнопки ОК, Photo Modeler розмістить фотографії на поверхнях (рис.20).

Не важко помітити, що текстури здаються трішки викривленими. Це тому, що фотографії, які використались для текстурування, мають деякі викривлення. Це стає більш помітним, коли поверхні великі або коли фотокамера знімала їх під крутим кутом.

Робота з засобом 3D перегляду в програмі PhotoModeler

 

Крок 1. Виберіть інструмент 3D Viewer rotation і поверніть модель.

Інструмент 3D Viewer rotation має такий вигляд: . Щоб скористатися цим інструментом управління, клікніть на ньому і тримайте клавішу миши. Кнопка змінить вигляд. Тримаючи клавішу миши, тягайте мишу навколо в будь-якому напрямку. Можна побачити, що модель обертається. Відпустіть кнопку миши. Зараз засіб 3D перегляду показує текстуризовані фото.

 

Крок 2. Виберіть інструмент 3D Viewer zoom, зайдіть в об’єкт і вийдіть з нього.

Інструмент 3D Viewer zoom такий: Застосовується так само, як і попередній. Перетягуйте мишу вверх і вниз. Таким чином будете рухатись всередину об’єкта і назовні.

Крок 3. Змініть параметризасобу 3D перегляду, так щоб відображались лише лінії іповерхні.

Натисніть кнопку Options (Параметри) зліва в засобі 3D перегляду: . Змініть параметр Show (Показати) так, щоб точки не висвітлювалися, а лінії й поверхні висвітлювались, але щоб при цьому не висвітлювались текстури фото.

Вікно буде таким (Рис.21):

Натисніть кнопку ОК у вікні 3D Viewer Options.

 

Крок 4. Скеруйтезасіб 3D переглядутаким чином, щоб можна було бачити, які суцільні поверхні мають тут місце.

Задійте ті три інструменти, які описані в попередніх кроках. Можна побачити, що засіб 3D переглядуможе демонструвати різні типи даних.

 

Крок 5. Збільшить і зменшить фотографію.

За допомогою миші виділіть заголовок вікна Photo 1. Натисніть кнопку панелі інструментів Zoom-In . Помістіть курсор над приблизним центром вікна Photo 1 і двічі клікніть. Фотографія збільшилась.

Тепер можна застосовувати полоси прокрутки, щоб бачити різні частини.

Те, що можна побачити на фотографіях, має назву маркери (Marks). Вони розміщуються за допомогою миші по контуру деталі. Ці маркери в засобі 3D переглядувказують, що виконала програма PhotoModeler.

 

 


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.007 сек.)