|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
ІІ. Музико-теоритечний аналіз творуПісня «Випадок з макаронами» написана в куплетній формі. Ця пісня складається з куплетів, приспіву(який повторюється після кожного куплета) та коди. Фактура даного твору акордово-гармонічна. Хор співає заспів в два голоси, а в приспіві звучить триголосся. В деяких тактах голосоведіння в зміненому ритмічному малюнку.
Це є дуже складним елементом при виконані, тому потрібно постійно керівникові хору звертати увагу. Мелодія написана восьмими та шістнадцятими тривалостями.
В пісні є відхилення тональності. Заспів звучить в тональності c-moll а приспів переходить у іншу тональність Es-dur. Гармонія пісні: Квартсекстракорди
Тризвуки
Секстакорди
Складним в ритмічному плані є затакт,який складається з двох шістнадцятих нот. Він виконується в пісні неодноразово.
Темп даного твору – allegretto – прискорено. Пісню потрібно виконувати з рухом,весело,жартівливо. Лише в останній фразі хор має зробити ritenuto (заповільнення) і приспів знову виконується в попередньому темпі.
ІІІ. Вокально-хоровий аналіз Піcня «Випадок з макаронами» написана для однорідного жіночого хору. Діапазон хору соль(g) малої октави – мі (e) другої октави. Діапазон хорових партій: • сопрано І: сі(h) малої октави – мі(e) другої октави.
• сопрано ІІ: сі малої октави – до другої октави.
• альт: соль малої октави – ля першої октави.
Теситурні умови пісні в основному зручні для виконання
В партії сопрано звернути увагу на інтонування звуку ре у 14 і 19 тактах, а також фа та мі у 18 такті.
Часто в хорових партіях мелодія виконується в унісон.
Керівник повинен постійно звертати увагу на чистоту інтонування. Дихання береться на паузах та в кінці кожної фрази. пісня виконується з рухом, в характері, легко, весело.
VI. Виконавський аналіз В пісні «Випадок з макаронами» велика увага приділяється дикції,, а саме над звуком «Р». Потрібно прислухатись, щоб хористи чітко вимовляли в слова пісні. Кульмінація твору припадає на слова «Якщо, малята, хтось із вас картавить хоч би трішки, хай спробує промовити не менше як сто разів: Кар-карнавал, Кар-карапуз, Кар-картка, Кар-картопля. Кар-карамель, Кар-карусель, Картуз. Кар-карабас». При виконані твору можуть бути такі труднощі: затакт, зняття хору в кінці фраз, дикція, швидкий темп, спів альтерованих звуків. При роботі керівник працює над подоланням труднощів і планує послідовність роботи з хором, виробляє свою систему прийомів, які забезпечують швидке і виразне виконання пісні.
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.) |