АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Тестові завдання. З тем «Музика українського Середньовіччя, Відродження, Бароко»

Читайте также:
  1. IV. Домашнє завдання
  2. V. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
  3. V. Оголошення домашнього завдання.
  4. V. Оголошення домашнього завдання.
  5. VI. Домашнє завдання
  6. VIІ. ЗАВДАННЯ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛИНИ «ГОСПОДАРСЬКИЙ ПРОЦЕС»
  7. А.Тестові завдання (зберігаються на кафедрі)
  8. АНАЛІТИЧНО-СИТУАЦІЙНІ ЗАВДАННЯ
  9. Будьте дуже уважні, на вас чекають пригоди та складні завдання. Мавпочка Чі- Чі- Чі».
  10. Варіанти тем рефератів для виконання завдання 1
  11. Види, рівні та основні завдання моніторингу
  12. Виконайте завдання

Тестові завдання

З тем «Музика українського Середньовіччя, Відродження, Бароко»

1. Розставити відповідні терміни по епохах:

 

Середньовіччя Відродження Бароко
     
     
     
     
     

 

Київський знаменний розспів, партесний спів, кант, музичний цех, скоморохи, билини, Боян, Київська квадратна нотація, партесний концерт, пісні-романси Г. Сковороди

2. Деместики це:

А) вчителі церковного співу;

Б) керівники хору, які одночасно були солістами та вчителями;

В) творці церковного співу;

Г) солісти - хористи.

3. Імена видатних співців-рапсодів Київської Русі

А) Володимир Красне Сонечко, Боян;

Б) Боян, Вересай, Митус;

В) Митус, Боян, Нестор;

Г) Ор, Митус, Боян

4. Що не є характерно для билин:

А) речитативний характер музики;

Б) поступенне розгортання мелодики;

В) вузький діапазон;

Г) повторюваність та варійованість музичних речень;

Д) виразна емоційність.

5. Яку назву має струнно-смичковий інструмент Київської Русі:

А) віола;

Б) скрипка;

В) гудок;

Г) ребек.

6. На срібній чаші з Чернігова зображений скоморох, який грає на:

А) гуслях;

Б) гудку;

В) псалтирі;

Г) лютні.

7. На фресці з Софії Київській немає зображення скомороха, який грає на:

А) гуслях;

Б) лютні;

В) псалтирі;

Г) органі.

8. Охарактеризуйте першу нотацію церковних піснеспівів в Київській Русі?

9. Охарактеризувати барокові риси партесного концерту.

 


Тестові завдання

З тем «Музика українського Середньовіччя, Відродження, Бароко»

1. Розставити відповідні терміни по епохах:

 

Середньовіччя Відродження Бароко
     
     
     
     
     

 

Митус, партесний концерт, псальма, система восьмигласся, Микола Дилецький, деместики, думи та історичні пісні, італійський музичний цех, гудок, реформа церковного співу з одноголосого в багатоголосий

2. Чим не займалися музиканти з музичних ремісничих цехів:

А) навчали грі на музичних інструментах;

Б) виготовляли музичні інструменти;

В) грали на вечорницях, весіллях та інших народних забавах;

Г) створювали багатоголосі партесні твори.

3. При братських школах і академіях активно розвивалося:

А) інструментальна музика;

Б) хоровий партесний спів;

В) виконання і створення дум;

Г) школа гри на органі.

4. Який музичний цех займався виготовленням музінструментів:

А) Львівський;

Б) Луцький;

В) Кам’янець-Подільський;

Г) Київський.

5. Що таке партесний спів:

А) багатоголосий спів по партіях, партесах;

Б) одноголосий спів;

В) спів з контрастною динамікою;

Г) 3-голосий спів, де верхні два голоси йдуть паралельними терціями.

6. Музичні цехи це:

А) тимчасова спілка співаків та музикантів –інструменталістів;

Б) цехи, які займалися виключно виготовленням музичних інструментів;

В) об’єднання професійних музикантів з метою навчання і вдосконалення музичного мистецтва.

Г) об’єднання писарів, які переписували музичні твори.

7. Що не мала Київська квадратна нотація:

А) ключ «до»;

Б) п’ять лінійок;

В) чіткий метроритм;

Г) абсолютну сольмізацію.

  1. В чому полягала реформа церковного співу з кінця 16 ст. в Україні внаслідок розвитку партесного співу.

9. Розкрити походження київського знаменного розспіву.

 

 

Тестові завдання


Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.004 сек.)