|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Дерево конструювання FeatureManagerДерево конструювання FeatureManager полегшує: · Вибір елементів моделі по імені. · Коректування типу і кількості світла, що висвітлює зафарбовану деталь чи зборку. Для одержання докладної інформації див. Інтерактивне керівництво користувача SolidWorks 2000, розділ "Деталі, Колір і висвітлення". · Вибір площини для малювання. · Погашення приховання обраних елементів. · Тимчасове повернення моделі чи зборки в попередній стан за допомогою смуги відкоту. Для одержання додаткової інформації див. Інтерактивне керівництво користувача SolidWorks 2000, розділи "Деталі" і "Зборки, Робота з деталями усередині зборки". · Виконання пошуку елемента дерева конструювання FeatureManager у режимі тексту. Натисніть правою кнопкою миші на ім'я деталі чи зборки у верхній частині дерева і виберіть Знайти в контекстному меню. Введіть у поле ім'я елемента (чи частина імені) і натисніть кнопку Знайти наступний. З'явиться ім'я. · Пошук елемента в дереві конструювання FeatureManager за допомогою натискання правої кнопки миші в графічній області і вибору команди Знайти елемент (у Дереві). · Визначення і зміна послідовності, у якій перебудовуються елементи. · Відображення розмірів елемента, яке можна виконати, двічі натиснувши на ім'я елемента. · Перейменування елементів, яке можна виконати, якщо двічі натиснути з інтервалом на ім'я і ввести нове ім'я (як у Windows). Можна також натиснути правою кнопкою миші на ім'я, вибрати Властивості і ввести нове ім'я в поле Ім'я. ПРИМІТКА: В іменах елементів не враховується стан регістра: імені "Бобишка!" і "бобишка!" вважаються однаковими. В іменах елементів не можна використовувати символ @. · Додавання нового рівняння, чи редагування видалення рівняння, які можна виконати, натиснувши правою кнопкою миші на папку Управління · Переключення між списком елементів і списком іменованих конфігурацій, здійснюване за допомогою ярликів унизу дерева конструювання FeatureManager. На ярликах також встановлені підказки для інструментів. · Керування відображенням розмірів і приміток, яке можна виконати, натиснувши правою кнопкою миші на папку Примітки Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |