АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция

Виконавська практика (36 год.)

Читайте также:
  1. II. Учебная практика
  2. III. Судебно-арбитражная и юридическая практика
  3. АЙКИДО - ЭТО ПРАКТИКА ГАРМОНИИ
  4. Библиотечная практика как основа развития бв.
  5. Воспитание детей как практика
  6. Глава 2. ПРАКТИКА ПАЛАТЫ ФИФА ПО РАЗРЕШЕНИЮ СПОРОВ 1 страница
  7. Глава 2. ПРАКТИКА ПАЛАТЫ ФИФА ПО РАЗРЕШЕНИЮ СПОРОВ 2 страница
  8. Глава 2. ПРАКТИКА ПАЛАТЫ ФИФА ПО РАЗРЕШЕНИЮ СПОРОВ 3 страница
  9. Глава 2. ПРАКТИКА ПАЛАТЫ ФИФА ПО РАЗРЕШЕНИЮ СПОРОВ 4 страница
  10. Глава 2. ПРАКТИКА ПАЛАТЫ ФИФА ПО РАЗРЕШЕНИЮ СПОРОВ 5 страница
  11. Глава 2. ПРАКТИКА ПАЛАТЫ ФИФА ПО РАЗРЕШЕНИЮ СПОРОВ 6 страница

Комплексне виховання музиканта-виконавця.

Професійна орієнтація.

 

 

Практична робота:

- самостійне ознайомлення з новими музичними творами, вибір програми;

- ілюстрування уроків, відкритих занять, святкових заходів;

- участь у культурно-просвітницьких заходах;

- концертна діяльність.

 

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Учні повинні знати:

- методику роботи над музичним твором;

- понятійну термінологію інструменталіста-виконавця;

- основи теорії музики в межах даної програми;

- види і форми навчально-виховної та концертної сольної і колективної роботи.

 

Учні повинні вміти:

- вільно володіти виконавськими навичками;

- орієнтуватись у пропонованому музичному матеріалі, читати партії, знайомитись з партитурами;

- обирати форми професійного самовдосконалення;

- володіти досвідом концертної практики;

- акумулювати власний потенціал для подальшого творчого саморозвитку.

 

Додаток №1

 

ОРІЄНТОВНИЙ РЕПЕРТУАР ПІДГОТОВЧОГО СКЛАДУ ОРКЕСТРУ

(початковий, основний рівні навчання)

 

1. Гопак (аранж. Д. Тилько) - 2 хв. ЗО сек.

2. Колядка «Тиха ніч» (аранж. О. Біліченко) - 1 хв.45 сек.

3. Полька (В. Гаврик) - 1 хв. ЗО сек.

4. Пісня «На галяві» (М. Стефанишин) - акомпанемент для дитячого хору - 1 хв.50 сек.

5. Пісня «На качелях» (Л. Денца) - акомпанемент для дитячого хору - 3 хв.

6. Лібертанго (А. П'яццолла) - 3 хв.

7. Попурі на теми новорічних пісень (Д. Тилько, О. Біліченко) - 3 хв.

8. Крижачок (білорус. нар. танець) -2 хв.

9. «Гармоніст грає джаз» (Є. Дербенко)

10. «Вечірній хоровод» (Є. Дербенко)

 

Нові твори

1. Українська полька (для соло-сопілки)

2. Фантазія на російські нар. теми

3. «На ранчо» (з сюїти «Дитячі сни») - для соло-домри

4. «Щедрик» (М. Леонтович)

5. Сюїта-жарт «Подорож сіренького козеня або Сон в літню ніч»(В. Кукузенко)

 

 

Додаток №2

 

ОРІЄНТОВНИЙ РЕПЕРТУАР КОНЦЕРТНОГО СКЛАДУ ОРКЕСТРУ

 

· «Горлиця» муз. народна, обр. І. Іващенка

· «Їхали козаченьки», муз. народна, оркестровка А. Семеляка

· «Як ішов я з Дебречина» муз. народна, орк. А. Семеляка

· «У нас на Вкраїні», сл. І. Берніка, муз. І. Зажитька

· «Українська танцювальна» Л. Матвійчук (соло домри з оркестром),

· «Ранкова пісня» Е. Елгар (соло скрипки з оркестром),

· «Козацькі забави» А. Дубина,

· «Ноктюрн» А. Бабаджанян (соло фортепіано з оркестром),

· «Березнянка» муз. народна, обр. Г. Агратіни (соло цимбал з оркестром),

· «Їхали козаченьки» обр. Д. Загороднього,

· «Іванку – Іванку» обр. А Дубини,

· «Ой, заграли музики – музиченьки» обр. А. Семеляка,

· «Гуцульська фантазія» А. Дубина

· «Капіруш», муз. С. Братусь

· «Бабуся», муз. І. Іващенка

· «Куліш» муз. народна, обр. В. Попадюка

· «Ой я знаю, що гріх маю» муз. народна обр. А. Семеляка

· «Іванку-Іванку», муз. народна, обр. А Семеляка

· «Гуцулка», муз. народна обр. Є. Досенка

· Л. Матвійчук «Українська танцювальна»

· Закарпатський весільний танок «Березнянка» обр. Г. Агратіни

 

Оркестровий супровід вокально-хореографічних композицій:

 

· Закарпатський народний танець «Водичанський скаканий»;

· Вокально-хореографічна композиція «Свято в Карпатах»;

· Хореографічна картинка «Горобці»;

· Вокально-хореографічна композиція «Кубанська вулиця»;

· Вокально-хореографічна композиція «Здравствуйте»;

· Вокально-хореографічна композиція «Святковий гопак»

· Вокально-хореографічна композиція «Козачий похід»

· Вокально-хореографічна композиція «Марічка»

· Вокально-хореографічна композиція «Синьоока дівчина»

· Буковинський народний танець

· Прикарпатський народний танець «Трясунівка»

· Вокально-хореографічна композиція «Стояла собі хатка»

· «Російська плясова»

 

 


1 | 2 | 3 | 4 |

Поиск по сайту:



Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.005 сек.)