|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Театральна архітектура. Декорації. Театральні машини. Костюми. Особливий внесок у розвиток сценічного мистецтва США внесли талановиті актори Едвін Бутс і Джозеф Джефферсон
- - - Актори Особливий внесок у розвиток сценічного мистецтва США внесли талановиті актори Едвін Бутс і Джозеф Джефферсон. Реалізм першого базувався на творах У.Шекспіра і кращих творах світової драматургії, у творчості другого були виражені реалістичні традиції національної культури. Протягом тривалого часу почесне звання першої леді американського театру утримувала Кетрін Корнелл. Її акторська кар’єра почалася в 1916 році в театрі «Вашингтон сквер плейерз», де вона протягом кількох місяців грала невеликі роли в постановках п’єс сучасних американських драматургів. Скоро Кетрін пішла на Бродвей, в один із комерційних театрів. Робота в гастрольній трупі дозволила їй скоро здобути популярність, антрепренери охоче запрошували у свої театри молоду, талановиту особу з яскравою індивідуальністю і блискучою акторською технікою. Однак у багатьох ролях талант актриси не міг виявитися у повну силу, адже постановки були зорієнтовані на комерційний успіх. Через два місяці після невдачі Кетрін Корнелл дебютувала у новій трупі, організованій бродвейськими акторами. Матеріальна винагорода для виконавців тут не передбачалася, однак актриса з вдячністю згадувала про час, проведений у театрі, де вона вперше познайомилася з драматургією Б.Шоу. Успішні виступи молодої актриси дозволили їй диктувати свої умови при вступі у той чи інший театр, антрепренери Бродвею, бажаючи ангажувати нову «зірку», пропонували їй контракти на найвигідніших умовах. Скоро Кетрін Корнелл стала популярною мелодраматичною актрисою з амплуа фатальної жінки, вбивці. У 1929 році вона організувала власну трупу, завданням якої було ознайомити «масового глядача з талановитими цікавими творами сучасної і класичної драматургії». Отримані трупою прибутки планувалося витрачати на постановки нових вистав, які мали показувати не тільки в Нью-Йорку, але і в інших американських містах. Ядром нової трупи став колектив із 17 осіб, режисером – чоловік К.Корнелл, Гатрі Мак-Клінтик. Великого значення подружжя надавало ансамблю, справедливо вважаючи, що актор грає значно краще серед хороших партнерів. Головною темою творчості нового театру став показ людини, яка стійко зустрічає всі біди, виступає проти насилля і тиранії. У післявоєнні роки К.Корнелл продовжувала успішно виступати на театральних підмостках (Антигона в п’єсі Ж.Ануя, Клеопатра в «Антонії і Клеопатрі» У.Шекспіра). Одної з кращих ролей цього періоду стала роль місіс Патрік Кемпбелл у «Милому брехуні» Д.Кісті. Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |