|
|||||||
АвтоАвтоматизацияАрхитектураАстрономияАудитБиологияБухгалтерияВоенное делоГенетикаГеографияГеологияГосударствоДомДругоеЖурналистика и СМИИзобретательствоИностранные языкиИнформатикаИскусствоИсторияКомпьютерыКулинарияКультураЛексикологияЛитератураЛогикаМаркетингМатематикаМашиностроениеМедицинаМенеджментМеталлы и СваркаМеханикаМузыкаНаселениеОбразованиеОхрана безопасности жизниОхрана ТрудаПедагогикаПолитикаПравоПриборостроениеПрограммированиеПроизводствоПромышленностьПсихологияРадиоРегилияСвязьСоциологияСпортСтандартизацияСтроительствоТехнологииТорговляТуризмФизикаФизиологияФилософияФинансыХимияХозяйствоЦеннообразованиеЧерчениеЭкологияЭконометрикаЭкономикаЭлектроникаЮриспунденкция |
Робота з об’ємною геометрією тілаНа четвертому етапі за допомогою вирахування виконаємо проріз трьома площинами. Для цього введемо нову площину, дотичну до циліндричної поверхні. Натискаємо кнопку «Допоміжна геометрія» , а потім кнопку «Дотична площина» . Далі варто вказати на моделі грань, до якої буде будуватися додаткова площина, а потім мишею в дереві побудов указати одну з можливих площин проекцій. У нашому випадку можливі варіанти: фронтальна або горизонтальна. Вибираємо - фронтальна. На екрані з'являється фантом дотичної площини (рис. 2.34).
Рис. 2.33. Рис.2.34.
На новій допоміжній площині будуємо другий ескіз, профіль прорізу, проставляємо розміри й закриваємо ескіз. Для побудови ескізу можна було використати не дотичну, а фронтальну площину, але тоді вирізати проріз довівся б у двох напрямках. На панелі Побудова деталі вибираємо кнопку «Вирізати видавлюванням» на екрані з'являється рядок параметрів об'єктів, у якій установлюємо модифікацію - Через всі, потім натискаємо закладку вирізання й у діалоговому вікні, що відкрилося, вибираємо модифікацію -вирахування елемента (рис.2.35) і вводимо кнопку <Створити>. Рис. 2.35
У результаті, одержуємо прямокутний проріз (рис. 2.36). Подібний проріз можна побудувати іншим способом: додаванням частин циліндричної поверхні, які формуються видавлюванням двох секторів окружностей. Як бачимо, у тривимірному моделюванні є широкі можливості для втілення різних конструкторських задумів. На п'ятому етапі виконаємо отвору циліндричної форми. Для цього аналогічно попередньої операції створимо ще одну допоміжну площину, дотичну тієї ж грані. Тільки тепер, ця площина буде паралельна Площини XX (рис. 2.37). Створюємо новий ескіз на допоміжній горизонтальній площині, зображуємо окружність і встановлюємо за допомогою розмірів її положення й діаметр, після чого повторюємо операцію видавлювання (рис. 2.38).
Рис. 2.36. Рис. 2.37 Рис.2.38
На шостому, заключному етапі формуємо фаски, для цього вибираємо ребро, у нашому випадку - це окружність, натискаємо на панелі Побудова деталі кнопку <Фаска> , і в рядку параметрів об'єктів (рис. 2.39) установлюємо необхідні параметри, після чого мишею вибираємо кнопку «Створити». Рис.2.39. Вказуємо друге ребро й повторюємо операцію формування фаски, у результаті одержуємо остаточний варіант комп'ютерної моделі вала (рис. 2.40). Як уже вказувалося вище, всі операції і їхня послідовність можна побачити у вікні «Дерево побудови» (рис. 2.40). Рис.2.40.
Поиск по сайту: |
Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Студалл.Орг (0.003 сек.) |